اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر مجتبی دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 372 مشاهده پرسش
    سلام.من چند سال مبتلا به واریکوسل بودم اما متوجه نشدم. یک ماه بیشتر است که عمل کرده ام و با نمونه برداری متوجه شده ام که مبتلا به سندروم سرتولی هم می باشم. اقای دکتر ایا امیدی هست؟ من و همسرم به شدت از نظر روحی به هم ریخته ایم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      راهي ندارد
  • تصویر کاربر میرزایی دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 334 مشاهده پرسش
    باعرض سلام خدمت شما جناب دکتر.من همون فردیم که درمورد دوزایده گوشتی درزیر شکمم ودور التم داشتم من بچه شهرستانم ونمیتونم بیام تهران اگه لازمه میتونم براتون عکس ازالتم بفرستم؟تاشمامنو راهنماییم کنید.چون باید من دلیل این مشکلمو بدونم ومث ی خوره داره منو اذیت میکنه.ممنون میشم جواب سوالمو بدین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      بفرستيد
  • تصویر کاربر رضا دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 414 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام، جا دارد از مطالب قرار داده شده در سایت جهت آشنایی با نحوه درمان و چگونگی درمان ، تشکر بکنم، واقعا زحمتی بی اجر کشیدید. بنده کمی گرفتی مجرای پیشابراه ممبرانو بولبر دارم، که نه ضربه نه تماس جنسی پر خطر داشتم ، به هرحال چند هفته ای هست که همانطور که در گفتمان سایت توضیح دادید ، ادرار را با مشکل مواجه نموده ، رادیولوژی rug رو انجام دادم و تقربیا 1 cm گرفتگی هست . هنوز به پزشک مراجعه نکردم ولی از رادیولوژی مشخصه که نسبت تنگی به قطر مجرای طبیعی زیاد هست. آیا فقط راه درمان سیتوسکوپی هست یا قبلش آنتی بیوتیک مصرف کنم که شاید عفونتی در محل باشد.
    تشکر از زحمات بی شائبه جناب آقای دکتر کرمی ، کاش تمامی همکاران شما ، چون شما وقتی هم برای آگاهی دادن به بیماران می دادند.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد از نظر عود بررسي شويد
  • تصویر کاربر محمود دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 386 مشاهده پرسش
    با سلام.دکتر ۲ماه پیش دچار عفونت ادراری شدم که با آزمایشات معلوم شد شنریزه درکلیه دارم .با مصرف آنتی بیوتیک و آب درمانی در حال حاضر بهبود یافتم.ولی نزدیک به یک هفته است که در سر آلت احساس درد در بعضی اوقات دارم که این در باعث می شود احساس ادرار کنم ولی ادرار ندارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      مهم نيست
  • تصویر کاربر مهران پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 729 مشاهده پرسش
    با سلام جناب دکتر من نزدیک به 23 سال سن دارم.تکرر ادار دارم تا انجاییکه بعنوان مثال الان میرم دسشویی بعد چن دیقه دوباره باز احساس ادرار دارم..حتی بارها شده چند بار پشت سرهم دسشوی رفتم.
    جوری شده ک تو مسافرتها دگ اب یا چای یا نوشیدنی نمیخورم.چون بعد نیم ساعت یا چهل دیقه دسشویی دارم.شدید...و وقتی مدفوع میکنم ادرارم بطور کامل رفع نمیشه بعد چن دیقه باید دوباره حتمن بیام دسشوی واسه تخلیه ادرار..با تشکر دکتر راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ نوار مثانه
  • تصویر کاربر مهسا پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 919 مشاهده پرسش
    سلام دكتر من ٢٢سالمه و پارسال درگير تكرر ادرار بودم كه با دارو رفع شد الان حدوده يك ماه هرزگاهي پهلوم درد ميگيره و الان چند روزه تكرر ادرا دارم و ادرار به مقدار معمول هربار تخليه ميشود ميخواستم راهنماييم كنيد ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      ازمايش دهيد
  • تصویر کاربر امین پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 876 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر؛
    آیا دوبار انزال پیاپی و پشت سر هم، برای سلامتی مضر است و اشکالی دارد؟!
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      در دراز مدت دارد
  • تصویر کاربر iman پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 464 مشاهده پرسش
    باسلام بنده 27 سال سن دارم طبق آزمایشهای دوره ای پروتیین در ادرار دیده شده و عدد آن طبق آزمایش 1338 است لطفا راهنمایی کنید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      دكتر داخلي كليه
  • تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 475 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشی میخواستم راهنمایی کنید باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      هر ٦ ماه بررسي مجدد از نظر رشد انها
  • تصویر کاربر احسان پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 359 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر
    برادر بنده 31 ساله دچار خونريزي شديد از مجاري ادراري هستند و عليرغم تمامي اقدامات پزشكي از جمله سونوگرافي ، عكس رنگي و سيستوسكوپي توسط آقاي دكتر مرادي از متخصصين شناخته شده شهر كرمانشاه هيچگونه عارضه و مشكلي تشخيص داده نشد . بعد از چند روز خونريزي شديد خود به خود كم و قطع شد و بعد از دو سال متاسفانه اين خونريزي مجددا شروع شده است . در مرحله قبل آقاي دكتر مرادي عنوان داشتند كه علم پزشكي بنده در خصوص يافتن مشكل به جايي قد نمي كشد !! من با سايت بسيار عالي شما اتفاقي آشنا شدم و با توجه به نگراني شديدي كه دارم خوشحال مي شوم ما را راهنمايي بفرماييد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      مراجعه وسوال از دكتر خودتان بهتر است ولي عرض كنم جاي نگراني نيست
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب