اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر مدیم دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 458 مشاهده پرسش
    با سلام واحترام
    دختر سه ماهه ای دارم در جنیننی هیدرونفروز داشت
    اکنون بعد اسکن وعکس و سونو
    کارکرد کلیه خوب است وقطر لگنچه 31 ورفلاکس ندارد و تشخیص upjو عمل داده شده و پزشکش گفته نیاز به عمل است
    ما در استانی که ساکنیم امکان عمل شیرخوارمان وجود ندارد
    ایا شما این عمل را به صورت لاپاراسکوپی انجام میدهید تا به شما مراجعه نماییم؟
    واگر نه راهنمایی فرمایید که به چه کسی مراجعه نماییم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      ٣ ماهه نه
  • تصویر کاربر مینا دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 475 مشاهده پرسش
    سلام،یکی از کلیه هام خوب کار نمیکنه،کلیه ی سمت راست۲۵درصد کار میکنه چکار کنم تا پیشتر ازاین نیفته
    1. تصویر کاربر مینا چهارشنبه ۱۰ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      جواب بدین خواهشن
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      راهي ندارد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 367 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من 27 ساله از مشهد هستم . چند وقت پیش طبق عکسی که همراه سوال براتون فرستادم خراش ساده بر روی آلت من ایجاد شد که روز به روز در حال بزرگتر شدن همراه با سوزش هست . لطفا راهنمایی بفرمایید . پیشاپیش از شما به خاطر زحماتتون تشکر میکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      ازمايش دهيد از زخم
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 2750 مشاهده پرسش
    با سلام در دوران کودکی سوراخ سر آلتم پاره شده و با گذشتن زمان این پارکی زیاد شده است، به حالتی که در موقع نزدیکی درد می گیرد،
    راهکار آن چیست؟
    در صورت جراحی آیا به صورت سرپایی است؟
    زمان بهبود چقدر است؟
    در صورت عمل عوارض هم دارد؟؟؟
    در صورتی که عمل نشود امکان بزرگتر شدن سوراخ وجود دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      دستكاري نكنيد
  • تصویر کاربر حسین دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 380 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید خدمت شما جناب اقای دکتر کرمی .
    می خواستم بدونم که هزینه عمل جراحی چقدر هست ؟
    چه دفترچه هایی شامل کاهش هزینه می شوند؟
    دفترچه نظام وظیفه چطور ؟
    زمان نوبت دهی چقدر طول میکشه؟
    آیا برای ویزیت باید زمان زیاد صبر کرد یا خیر ؟
    با تشکر ..................
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      در خدمتم
  • تصویر کاربر صادق دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 510 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید.من یک بار دچار رابدومیولیز شدم و 15 جلسه دیالیز روزانه انجام دادم.الان خوب شدم.فقط یک سوال دارم که هیچکس جوابشو نمیدونه,من از کجا بدونم که یک کلیه ام کار میکنه یا دوتاش؟؟؟آیا آزمایشی هس؟یا علائم دیگری؟با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      دكتر داخلي كليه
  • تصویر کاربر مسعود دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 561 مشاهده پرسش
    با سلام اقای دکتر در سونوگرافی پدر من در کلیه راست یک کیست ساده پارنشیمال در پل فوقانی و یک کیست 27 میلیمتری در پل تحتانی با حاشیه اکوژن مشکوک به کسیفیکاسیون بود که پیشنهاد به سی تی شد در سی تی اسکن یک چیز جدید نوشته شده بود که:ناحیه ای با دانسیته بیشتر از پارانشیم کلیه با ابعاد 15*13در پل فوقانی کلیه راست که جهت r/oضایعان malignancyسیتی اسکن با پروتکل تری فازیک توصیه میشود قابل ذکر است کراتینین پدرم 2 است و سیتی بدون کنتراست انجام داد ایا خطر ناک است
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد ببينم
  • تصویر کاربر فاطمه دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 393 مشاهده پرسش
    سلام
    چیزی که من رو ازهمه بیشترجذب میکنه اینه که شما قاری بین المللی هستید وپزشک .من 16سالمه وقرائت کارمیکنم ودوست دارم هم پزشک بشم وقاری . دوست دارم باشما صحبت کنم از تلاشهاتون واز سخت کوشیهاتون بشنوم میتونم شماره شخصیتونو داشته باشم .................ممنون درپناه حق باشین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      موفق و مويد باشيد
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 369 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب..من 27 سال سن دارم و متاهل هستم.. مدتی هستی با فشار دادن ناحیه ختنه گاه الت تناسلی ام(درحالت غیر نعوظ) بادو انگشت اشاره و شصت از بالا و پایین متوجه جسمی نسبتا سفت و غضروفی شکل به ابعاد یک دانه نخود بسیار کوچک میشم.باید بگم ین جسم نسبتا سخت توی مجرای ادراری نیست . و اینکه در امر نعوظ مشکلی ندارم و هیچ انحنا و کجی الت ندار م و هیچ درد و ناراحتی هم ندارم. با توجه به اینکه در لوله الت هیچ جسم استخوانی و غضروفی وجود ندارد میخواستم لطف کنید بگید این جسم طبیعه یا مشکلی بخاصی پیش اومده؟آیا میتونه پلاک پیرونی باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد ببينم
  • تصویر کاربر دانیال دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 427 مشاهده پرسش
    سلام، خسته نباشید، بنده شدیدا خودارضایی میکنم گاهی وقتا به 4 بار در روز هم میرسه؛ دیشب وقتی ادرار کردم احساس درد داشتم! از طرف دیگه ادرارم کمی خونیه که دکتر گفت احتمالا برای عفونته، لطف کنید بگید الان باید داروی خاصی مصرف کنم راستی 19 سالمه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      قطع كنيد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب