لیست پرسشها (10,723 پرسش)
ی یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 408 مشاهده پرسش
قبل از سوالم بایدازوضعیت بابام شرح بدم 59سالش بودچندین سال کلیه هاش سنگ ساز بود 10سال قرص تیرویید مصرف کرده بود درسال95باهایش دردمیگرد درهنگام راه رفتن به شدت دکتر کلیه گفت شماهم سنگ داری وهم بروستات ولی این مشکل ازقلب شماست همینطوربود دورگ باهایش بسته شده بود همچنین رگ قلب دکتر قلب گفت باید انزیو بشود عمل باموفقیت انجام نشدگفتندباید بالون بزنیم بالون زدند فقط رگ باهایش بازشدولی رگ قلب خیر مرخص شد با ویزیت دارو سوال من ازاینجاشروع میشه بعدازعمل غذاکه میخوردمثل بوی گندیده میدادولی زورکی میخورد لاغرشد یکدفعه ضعیف شده بود بعدازدوهفته غذاکه میخورد بالامیاوردسردردگرفته بودبه شدت دهانش خشک میشد خواب درست حسابی نداشت تا اینکه دو روز قبل بخاطر ایست قلبی درخواب عمرشان رابه شمادادن میخواهم بدانم این مشکلات مربوط به کلیه اش بود یاخیر- با سلام و احترام
فایل مربوط به سونوگرافی پسرم را خدمت حضرتعالی ارسال می کنم. لطفا در رابطه با فولنس کلیه ما را راهنمایی بفرمایید.
با تشکر از آقای دکتر-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
پيگيري هر ٦ماه
-
- سلام اقای دکتر خسته نباشید.من سوزش وخارش داشتم ب دکتر مراجعه کردم بعد ازمایش ادرار ب علت عفونت سیپروفلوکساسین و فنازومکس تجویز کردن ولی میانه التم چروکیدگی و رنگش تیره شده ممکنه بخاطر عفونت باشه یا نه؟ ممنون از راهنمایتون
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
درمان شديد كافي است
-
- سلام و خسته نباشيد
من ي خانم ٣١ ساله هستم و حدود دو ماه پيش با مراجعه ب دكتر براي چكاپ سونوگرافي ب من گفتند ك سنگ و شني ديده نميشه
ولي بعد از يكماه از اون ماجرا دوباره براي چكاپ مراجعه كردم و سونو ك انجام دادن گفتن ي شن ب اندازه ٢ ميلي متر در پل فوقاني كليه دارم
من توي اين يكماه هم كلي ورزش كردم و مايعات مصرف كردم ولي امروزم گفتن شن سر جاش هست و همون اندازه س
اين شن كي از بين ميره؟
من درد چنداني هم ندارم
ممكن دكتر چربي باشه؟
لطفاً جواب رو واسم ايميل كنيد
با تشكر فراوان-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
نياز به درمان نيست
-
- با سلام خدمت دکتر کرمی
بنده انسداد کلیه سمت راست داشتم که سال88جراحی باز انجام دادم
منتهی بعد از سالها چند روز پیش دردی در پهلوی راست همان سمت جراحی شده به سراغم آماد که البته خفیف میباشد پس از انجام سونوگرافی در متن سونوگرافی نوشته شده هیدروتووز mildبه همراه اتساع سیستم پیلوکاسیال در سمت راست مطرح کننده ی پروسرهای انسداد مشابه upjoمیباشد.
آیا بعد از جراحی دوباره انسداد برگشته و این عمل امکان پذیر بازهم انسداد داشته باشم.
آیا دوباره نیاز به جراحی باز هست.
با تشکر لطفا پاسخم رو بدید بسیار نگران هستم.-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
دستكاري بيشتر نكنيد
-
- با عرض سلام خدمت دکتر عزیز
چند ماهی میشه که کلیه راستم درد میگیره این درد بعضی روزا شدیده (تا جایی که خوابم نمیبره )بعضی روزا خفیف اگه زیاد بایستم یا زیاد به صندلی تکیه بدم درد شدید تر میشه وقتی هم ادرار میکنم ادرارم قوام داره ، بدلیل اینکه از توالت فرنگی استفاده میکنم بعد از هر دفع ادراری ، ادرارم رو چک میکنم که نتیجۀ مشاهداتم به این شرحه : ادرار لزج (مثل بزاق دهان یا آب قند )، راکد شدن آب توالت فرنگی پس از گذشت چند دقیقه(مثل گندآب)
شبها هم چشمام به سوزش میوفته و حالت گیجی و گرم شدن بدن بهم دست میده
به توصیه به پزشک دوبار سونو و آزمایش هم انجام دادم ولی در هر دوبار نتایج سالم بودن از جمله کشت ادرار، آنالیز ادرار ، سونویه کلیه ها و مثانه(عدم وجودسنگ) ........
آقای دکتر نظر شما در مورد این علایم چیه؟ با توجه به اینکه آزمایشات و سونوگرافی ها هیچ مشکلی رو نشون نمیدن
باتشکر-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
سونوگرافي وچكاب كنيد
-
- سلام آقای دکتر
من پسری 18 ساله هستم که از حدود 13-14 سالگی به شدت گرفتار خودارضایی شدم. تقریبا هر روز این کار رو انجام میدادم
الان خیلی پشیمونم و میخوام ترکش کنم اما مشکلات زیادی برام پیش اومده
احساس میکنم بیضه هام کوچک هستن و اصلا اندازه طبیعی ندارن
پروستاتم بزرگ شده، ریزش مو پیدا کردم در صورتی که اصلا ارث ریزش مو نداریم
مشکلات روحی روانی برام پیش اومده، حافظه ام ضعیف شده و اصلا تمرکز ندارم و ....
آقای دکتر توروخدا راهنماییم کنید
آیا با ترک خودارضایی همه این مشکلاتم از بین میره؟ - اگر کسی فقط کراتین ۲.۹ داشته باشد و کم کاری کلیه نه حتی فشار بالا چقدر طول میکشد کار به دیالیز بکشد .آیا هیچ راهی برای پایین أوردن سطح کراتین وجود ندارد ؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
دكتر داخلي كليه
-
- با سلام اینجانب 35 ساله متاهل مدتی هست تکرر ادرار دارم اما نه سوزش نه بدبو نه رنگ بدی دارد سنوگرافی هم داده ام 2 ما پیش این حالت را داشتم قطع شد دوباره همین تکرر ادرار را دارم بسیار کم داخل مثانه ام. سوزش دارد با مراجعه به دکتر گفتند احتمال عصبی بودن یا استرس و یا شن در مثانه لطفا کمکم کنید فایل سنوگرافی رو هم ب ای سما ارسال نموده ام با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
مهم نيست پيگيري نكنيد
-
- با سلام .( در آلمان هستم و امکان وارد کردن شماره موبایل صحیح وجود نداشت*)
آیا اگر مرد دارای کیست ساده غیر سرطانی درکلیه باشد در صورت عمل جنسی از طریق واژن یا دهان این کیست قابل انتقال است؟ و سوال دوم اینکه این کیست به سایر نقاط چون مثانه انتقال مییابد؟
با تشکر
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

