لیست پرسشها (10,723 پرسش)
محمد یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 407 مشاهده پرسش
با عرض سلام طبق آزمایشات انجام شده بعد از نزدیکی مایع با ادرار خارج میشود راه حلی برای درمان وجود دارد یا نه که اون دریچه بسته شود یا از طریق وتزریق سلول بنیادی این کار انجام شود-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش)
بايد نوار مثانه بگيريد
-
- باعرض سلام...جناب دکتر کرمی استاد تمام دانشگاه شهید پزشکی!!بنده دانشجوی پزشکی دانشگاه تهرانم....مطالب سایتتونو به دقت مطالعه کردم...واقعا ضعف بسیار بزرگ جامعه ی پزشکی ما کمبود و یا نبود پزشک به تمام معنا متخصص هست...مطالب ارائه شده در سایت جنابعالی بسیار مبتدی و د سطح بسیار پایینی از محتوای علمی و پزشکی هست....چرا که در بسیار از مباحث مطرح شده چون اختلال نعوظ و زود انزالی تقریبا هیچ درمان درستی ارائه نشده و روشهای درمانی خیلی نامفهوم مثل تجویز سیدنافل یا دستگاه اکستندر که هر دو در تبلیغات ماهواره ای مدم عام میشناسند و عوارض شدیدی دارد و مطالبی توخالی و زیرآکس و کپی و مشابه از سایتهای دیگر هست...بنده قصد تعرض ندارم...بعنوان یک منتقد ازتون خواهش میکنم فکری بحال این مطالب بی نهایت مبتدی و کم عمق سایتتون بکنید...بعنوان یک پزشک از سایتها و کلینیکهای درمانی اروپا و یا کانادا بازدید کنید و ببینید میزان تفاوت رو در کیفیتت و کمیت کار....در 90 درصد مطالبتون فقط از دارو درمانی برای درمان استفاده کرید...خودتون میدونید که بخش عمده ای از درمان روان درمانی و ...است....در هر صورت از یک اسناد تمام دانشگاه شهید بهشتی انتظار میره مطالب و مقالات معتبر تر ، هماهنگ با متدهای پیشرفته روز دنیا و درمانهای تخصصی تر ارائه به مردم بی گناه ما بشه...خیلی از مردم ما در مسائل حنسی دچار مشکلات شدیدی هستن....واقعا کم کاربردی و یا فقر علم و روش درمان پزشکهای علی الظاهر متخصص مملکت ما در پرداختن به این مسئله بیشترین تاثیر رو در نابودی زندگیها گذاشته...خواهشا فکری بحال این سایتتون بکنید که ملال اور و رنج اوره.....
-
سام یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش)
خب مشخص که \\اسخی برای این انتقاد بحق و بجا نیست.........
آن که چشم را بر برون انداخته....او کجا فهم درون را ساخته - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام
مدت سه روز است احساس لرزش در آلت تناسلی یا مثل موبایل ویبره زدن دارم .مشکل خواصی هست ممنون می شم راهنماییم کنید .-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش)
عصبي است مهم نيست
-
- سلام اقای دکتر من چند روز پیش سوال پرسیدم و شما فرمودین راه برگشت کلیه وجود ندارد من سونو و ستی اسکن و ازمایش تزریق انجام دادم اکلیه راست من 13 میلی لیتر و کلیه چپ 77 میلی لیتر در دقیقه تخلیه داره اتا الان کلیه چپ من نه سنگ ساز بوده نه دردی داشته نه تکرر ادرای داشتم ولی از وقتی این قضیه رو فهمیدم احساس درد میکنم ایا میتونه درد به خاطر استرس و عصبی باشه ؟ ایا برداشتن کلیه سمت راستم اورژانسی هستش پزشکم به من گفتش که چون مادرزادی هستش و کلیه خیلی ضعیف کار میکنه برو همینجوری زندگی کن فعلا.ایا کلیه راستاسیبی به کلیه سالم نمیرسونه؟ مرسی
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۷ دی ۹۵( 9 سال پیش)
من نظرم را عرض كردم
-
- سلام جناب دکتر.پیرو سوال قبل و جواب آزمایشی که فرساده بودم.اون آزمایش واسه سال نودو سه بود و آزمایش جدیدم رو هم بی زحمت نگاه میکنید.افزایش گلبول سفید خون و گلبول قرمز ادرار دارم.سنم بیستو سه هست و رابطه جنسی ام نداشتم.آیا جای نگرانی داره؟و به اورولوژیست مراجه کنم یا دستور پزشک داخلی مبنی بر استفاده قرص افلوکسیر و تکرار آزمایش ادرار بعد از بیست روز رو اجرا کنم؟باتشکر و آرزوی سربلندی.
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۷ دی ۹۵( 9 سال پیش)
بايد دكتر داخلي كليه برويد
-
- سلام دکتر عزیز.بدون تملق و چاپلوسی واقعا بابت وقتی که میذارید ازتون متشکر و ممنونم.جناب دکتر بنده کمتر از دو ماه پیش درد شدید کلیه گرفتم که به صورت مقطعی به مدت سه روز ادامه داشت.به دکتر عمومی مراجعه کردم و قرص دیلکوفناک دادن بعد از دو روز باز همون درد به سراغم اومد و باز رفتم دکتر و آمپول تقویتی زدن و خوب شدم.طی یکسال گذشته به خاطر وحود خون در ادرار دو بار هم سونوگرافی انجام دادم که دفعه آخر شش ماه پیش بوده و چیزی نشون نداده همه چیز عادی بوده و دکترا گفتن این دردهم بخاطر وجود شن بوده.در یک ماه گذشته درد شدیدی نداشتم و هراز چند گاهی تیر کشیدن های خیلی کم احساس میکنم و چند روز پیش هم درد زیر بیضه و مثانه داشتم.آزمایش دادم و دکتر متخصص داخلی پس از بررسی قرص افلوکسیر و تکرار آزمایش بعد از بیست روز را تشخیص دادن.نتیجه آزمایش هفته پیش و شش ماه پیش را ارسال کردم خدمتتون،نسبت به شش ماه پیش هم گلبول های سفی خونم بیشتر شده و هم گلبول های قرمز ادرارم.اگر امکان دارد یک بررسی و مقایسه کنید آزمایس هارو و اگر به پیگیری بیشتر نیاز است به دکتر کلیه مراجعه کنم و این قرص افلوکسیر رو برای ده روز استفاده نکنم.ممنون و سربلندو سرافراز باشید.
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۶ دی ۹۵( 9 سال پیش)
ديدم مهم نيست اب زياد ونمك كم
-
- سلام. یکی از بیمارهای شما طی اخرین مراجعه گفتید بهشون که یه کلیه از کار افتاده و دومی هم پنجاه دصد از کار افتاده و قرص و دارو نوشتید و فرمودید تاقبل عید استفاده کنه و بعد اون اگر رو به بهبود نبود ممکنه به پیوند نیاز داشته باشه..چندتا سوال دارم یوی اینکه ایشوتپن تا قبل این قرص استفاده نمیکردن اما بعد اینکه قرص هارو شروع کردن خیلی حالشون بد میشه و اکثر روزها لرز دارن دلیلش چیه؟دوم اینکه روند پیوند به چه شکله؟؟اخه ایشون یه بار قبلا تو لیست پیوند بودن و کلیه گیر نیومد و دکترها قطع امید کرده بودن اما تو منزل حالشون خوب شدو دوسالی بود که خوب شدند و به سرکار برگشتند امکانش هست خدای نکرده بره تو لیست پیوند باز این اتفاق بی افته؟گروه خونی ایشون aمثبت هست و مال من هم همینطور میخوام بدونم چند درصد احتمال داره مال من بهش بخوره و اینکه ازمایشات چقدر طول میکشه برا اینکه ببینیم میخوره یا نه و چه ازمایشهایی هستش؟خون و ادرار و ایناست؟یا چیزای پیشرفته!! برای اهدای کلیه دختر باید از پدر اجازه باشه یا خیر؟ راهی هست که اگر خدای نکرده کارشون به پیوند رسید و اگر کلیه من به ایشون میخوره خودش متوجه نشه که من میخوام اهدا کنم؟اخه میدونم اگر متوحه بشه ناراحت میشه
پیشاپیش از راهنمایی شما سپاسگذارم-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۶ دی ۹۵( 9 سال پیش)
مراكز پيوند كليه جوابگو هستند
-
- سلام اقای دکتر من چند وقت پیش رفتم سونو انجام دادم دکتر گفتن کلیه سمت راست من گاملا برزگ شده و برای من ستی اسکن با وبدون ماده نوشتن انجام دادم دکتر گفتن که کلیه سمت راست محل اتصال به لگنچه تنگ بوده و مانع تخلیه کامل مواد داخل کلیه میشد ومادرزادی بوده من الان35سال سن دارم، ازمایش تزریق مایع نوشتن اونم انجام دادم دیدن کلیه سمت چپ 77 میلیلیتر در دقیقه و کلیه سمت راست13 میلی لیتر دردقیقه تخلیه انجام میدن پزشکم گفت نمیتونم قول بدم بتونم ترمیم کنم گفت باید جراحی کنم ببینم میشه یا نه که برشددارم گفت اگه نمیخوای همینجوری زندگی کن تاالان همینجوری زندگی میکردی نمیدونم چکار کنم اقای دکتر تو رو خدا راهنمایی کنید امیدی هست واسه ترمیم ایا 13 میلی لیتر خیلی کمه من از همه زندگی افتادم مرسی اقای دکتر خانوادم داغون شدن از فکر وخیال خودم که دیگه هیچی
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۶ دی ۹۵( 9 سال پیش)
راه برگشت كليه وجود ندارد
-
- با سلام و احترام
آیا خود ارضایی(جلق) برای فرد مذکر که مجرد است، ضرر دارد؟
از نظر جسمانی بدن.
و دلیل احتلام چیست؟ جنوب در خواب. چگونه رها شویم؟
تشکر.-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
بله در خواب طبيعي است
-
- سلام دكترجان, شما درجواب اين سوال كفتيد عكس بكيرم ,لطفا راهنماي بفرماييد جه نوع عكسي مد نظرتان است ,اميدوارم هميشه تندرست باشي,دكتر با توجه به اينكه جراحي PCNLبراي دراوردن سنك كليه در كليه نعل اسبي به دليل بافت ركهاي خوني در اين نوع كليه, باتوجه به صحبت خودتان در مطب ممكن همراه با خونريزي باشه ,من ويديو اندوسكوبي روش UTL شما را در سايت ديدم.ايا من هم ميتونم براي خارج كردن سنكهاي 20,10,11,13 ميلي خود از اين روش براي كليه هاي من استفاده نماييد
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
عمل پر خطر است
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

