اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر امیر سه شنبه ۲۸ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 446 مشاهده پرسش
    دکتر عزیز سونوگرافی و تست فیزیکی با دست گذاشتن دو دکتردر زیر کشاله ران با سرفه کردن...تشخیص فتق خفیف دادند....سوال من این است شما جراحی باز هم انجام میدهید...یا فقط لاپراسکوپی.....و ایا لاپراسکوپی با بی حسی اسپاینال امکان پذیر است..من از بیهوشی میترسم...
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد اول معاينه كنم
  • تصویر کاربر صادق یکشنبه ۲۶ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 376 مشاهده پرسش
    سلام.من چندماهی که ی سری دونه های سفیدرنگ روی آلتم رشدکرده وبه مرورزمان زیادترشده وروی دونه هاخارشم دارم.چندروزپیشم ی دونهی قرمزبزرگ روی آلتم رشدکردکه بافشاردادن آن دردبسیارزیادی رااحساس کردم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      عكسش را بفرستيد
  • تصویر کاربر امیر یکشنبه ۲۶ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 418 مشاهده پرسش
    سلام من بمدت 20 ساله سمت چپم درد دارم که با ایستادن و پیاده روی بیشتر میشه...و به لگن و پشت کمر هم گاهی سرایت میکنه....بمحض دراز کشیدن..گازهای نامطبوع و صدا داری زیادی ازم خارج شده و درد از بین میرود.....سوال اینجانب این است..ایا فتق دارم و فتق در جلو و کانال فتق هست یا نه ممکن است در پشت پوسته های داخلی هم رخ دهد...سوال دوم دوست ندارم بیهوش شوم لذا از روش لاپراسکوپی میترسم.ایا لاپراسکوپی بروش بی حسی نخاعی هم هست...وایا جنابعالی جراحی فتق باز هم انجام میدهید..
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      اول سونوگرافي كنيد
  • تصویر کاربر سوسن پنجشنبه ۲۳ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    باسلام، یکماه قبل برای سنگ شکن ، سنگ ۸میلی خود که در حالب چپم بود در بیمارستان بقیه ا.. خانم دکتر حیدری عملم کرد که یک و نیم ساعت طول کشید و پس از عمل دکتر گفت سنگ پس از شکستن کاملا در نیامده و پس از پنج روز بستری مرخص و هفته قبل مجددا مراجعه و عمل کردم این بار علارغم احتمال دان به عمل باز ، مجددا با سنگ شکن اظهار داشتند سنگ را در آوردن و دبل جی در حالب کار گذاشتدن و گفتند حداقل یکماه دیگر برای در آوردن دبل جی مراجعه کتم ، حالا دچار سوزش و درد بخصوص در هنگام ادرار که کم و بیش همراه خون است را دارم واقعا نمی دانم که می توانم درد را تحمل کنم یا نه ، لطفا راهنماییم بفرمایید با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      با عكس بياييد ببينم
  • تصویر کاربر کاظم پنجشنبه ۲۳ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 455 مشاهده پرسش
    با عرض سلام خسته نباشید من 78 سالمه دارای کیست های زیاد در دو کلیه البته تشخیص دادند که ارثی بوده تقریبا 70 درصد کلیه هامو گرفته و یک سنگ 19 میلیمتری در کلیه چب وجود دارد تقریبا 6 سال میشود که متوجه شدم اون هم از درد سنگ کلیه که از اون موقع تا الان تحت درمان دارویی بودم که هنوز بجای بهبود وضعیت نیز خرابتر شده که قبلا کراتین خونم 1.6 بود اما یک ماه میشه که بالای 3 شده البته به علت مشکل قلبی که هم دارم قرص فشار خون و وارفارین نیز مصرف میکنم خواهش میکنم منو راهنمایی کنید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      لطفا به دكتر داخلي كليه مراجعه نماييد
  • تصویر کاربر علی جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 500 مشاهده پرسش
    باعرض سلام و ادب....
    آقای دکتر من جوانی 24 ساله هستم متاهل و سابقه ی هیچ گونه بیماری نداشته و ندارم..از نظر روحی ...حدود 3 ماه مبتلا به اختلال نعوظ شدید شدم....از نظر وحی وروانی خیلی ادم شاد و پرنشاط و بشاشی هستم و هیچ مشکل روحی نداشتم و ندارم...اما سه ماه گذشته بطور اتفاقی اختلال بوجود امد در طول این سه ماه متاسفانه تحریک پذیریم بی نهایت کم شده و تقریبا نسبت به همسرم هیچ گونه حس تحریک پذیری ندارم در حالیکه تا قبل از این بسیار گرم مزاج و موفق بودم...در ثانی الت تناسلیم بسیار دیرهنگام نعوظش و هیچ حسی در بیضه ها و...بوجود نمیاد و یعنی بطور عادی قبل از انجام رابطه باید الت راست و سفت بشه اما الت من بدلیل نداشتن تحریک پذیری و یا هرچیزی دیگه خیلی کم بلند و راست میشه و خیلی زود میخوابه و شل میشه...در طول این 3 ماه نزد 5 ارولوژی در تهران رفتم که همشون با کمال تاسف هیچ درمانی ارائه ندادن و فقط گفتن قرص ویاگرا 50 خوبه اونهم مصرف کردم اما نتیجه ی بسیار کم و موقت داشت...الان بسیار سر در گم شدم نمیدونم برای درمانم باید چکار کنم و به کجا مراجعه کنم....اما بازهم هیچ گونه مشکل روحی و روانی ندام و بسیار مسلط و ریلکس هستم...اما خب این مسئله خیلی مهمه و نمیشه بی تفاوت از کنارش گذشت......بنظر جنابعالی درمان بنده چیه؟؟؟ آیا میتونم این مشکلو ریشه کن کنم؟؟؟ازتون میخام اگر راهکاری و یا درمانی رو برای این مشکل دارید لطف کنید و بفرمایید...چندین ازمایش هم انجام دادم مربوط به هورمون...اینم فایلشه که ببینید...
    1. تصویر کاربر علی یکشنبه ۱۹ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      متاسفانه سیستم پاسخگویی شما بی نهایت ضعیفه با تاخیر چند وزه است...در ازای یک سوال هم برای مشاوره 1000 تومن میگیرید که این آخرت ظلم....حداقل در ازای این همه پول کاش یه خدمتی ام به مردم کنید.
    2. تصویر کاربر علی چهارشنبه ۲۲ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      اقای دکتر خواهشا این سایت مزخرفتونو جمع کنید سیستم چرتکه و غربال راه انداختید زدید24-72 ساعت پاسخگویی الان 5 روزه منتظر پاسخ جنابعالی هستم......اگه توقع زیادیه پس حداقل این قسمت پرسش و پاسختون بردارید و پول بیهوده از عوام نگیرید...اخلاق پزشکی و تعهد به زمان بسیار مهمه ک متاسفانه.....
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۲ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      شماره كارتتان بفرستيد پولتان را پس ميدهيم ولي جوابتان ازمايشتان نرمال است از نظر نعوظ بايد از نظر نشت وريدي كه به منزله ريز پنچري است بايد بررسي شويد
    4. تصویر کاربر علی پنجشنبه ۲۳ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      خخخ سلام اقای دکتر این چه حرفیه من از بی ادبی که کردم معذرت میخام واقعا اخه فک کردم کلا جواب نمیدید بازم از پیش داوریم کمال معذرت و دارم....نشت وریدی؟بنظرتون این مشکل باید چطوری حل کنم و آیا قابل درمان هست؟
    5. تصویر کاربر علی جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      اقای دکتر تازگی متوجه ی یه چیزی شدم اینکه بیضه هام تو حالت سفتی بیشتر و کم آویزون میشه مثلا زمانی که اویزون هست بیضه ها احساس میکنم نعوظ بیشتر و بهتری دارم....آیا در روز بیضه ها باید همیشه بطور نرمال اویزون باشه و اسنکه برای من سفت و نیمه سفت این مشکل قابل درمان یا ؟؟؟
    6. تصویر کاربر علی جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      ایا ب نظر شما اینکه بیضه ها نزول نمیکنه و بیشتر سفته این مشکل نیست؟؟؟آیا درمان میشم؟
    7. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      براي بررسي بيشتر بيضه بايد معاينه سونوگرافي انجام دهيد
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
  • تصویر کاربر نسترن جمعه ۱۷ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 613 مشاهده پرسش
    با سلام. من در هفته 18 بارداری هستم. در سونو سه بعدی جنین فولنس در کلیه راست دیده شده.به صورتی که دیامتر قدامی خلفی لگنچه در سمت راست 1.8 میلی متر است.
    میشه راهنمایی بفرمایید موضوع نگران کننده ای هست؟ممکنه در سونو بعدی رفع شده باشد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۷ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      بررسي بعد از زايمان
  • تصویر کاربر ناصرلطیفی جمعه ۱۷ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 798 مشاهده پرسش
    با سلام.مادرم 70سالشه،وزنش80.چند ماهی میشه کراتین و اوره اش نوسان میکنه.فعلا کراتینش4.5 و اوره 90می باشد.سی تی اسکن و سونوگرافی گرفتیم.کلیه هاش سالمه.اسکن قلب،اکو،نوار قلب هم برداشتیم قلبشم سالمه.فشار خونشم خوبه.توی آخرین سونوگرافیش گفته:در سینوس کلیه چپ نقاط گرد اکوژن دیده میشود که ممکن است سنگ های غیر اپاک باشد و حالبها دیلاته بنظر نمیرسد.آیا با وجود ضخامت کورتکس ،کورتیکومدولاری طبیعی چه مشکلی و چه مانعی باعث ازدیاد کراتین و اوره شده است؟ایا رژیم غذایی مناسب ،استراحت،تحرک و استفاده از گیاهان دارویی و آب مناسب به ایشون برای بدست آوردن عملکرد مناسب کلیه اش کمک میکند؟لطفا بیشتر راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۷ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد اماده دياليز باشيد كراتينين ٤ يعني ٨٠ در صد كليه كار نميكند
  • تصویر کاربر رقیه جمعه ۱۷ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 404 مشاهده پرسش
    سلام!
    بنده یک مشکلی پیدا کردم به این صورت که وقتی به دستشویی می روم و بعد از ادرار کردن دوباره حس می کنم که مثانه ام پر است و ادرار دارم و دوباره ادرار می کنم و باز چندین بار این اتفاق می افتد.
    و این مورد در هنگام دستشویی رفتن است و ادرار کردن به صورت طبیعی است نه این که در روز چندین بار به دستشویی بروم. و به مانند همه نرمال است. و فقط مشکل بنده این است که در دستشویی چندین بار ادرار می کنم و این آزارم می دهد.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۷ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد نوار مثانه انجام دهيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر سیدضیاالدین جمعه ۱۷ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 602 مشاهده پرسش
    سلام .من یک کیست کلیه دارم که یه مقدار بزرگ شده.در جواب سونو نوشته کیست 57 در 39 همراه با سپتیشن .میخواستم بدانم معنای سپتیشن چیست؟ خدا به شما خیر بدهد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۷ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد سي تي اسكن با ترريق انجام دهيد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب