لیست پرسشها (10,723 پرسش)
علی شنبه ۲۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 1994 مشاهده پرسش
سلام.بنده فردی 51 ساله هستم که شکل کلیه هایم نعل اسبیه که حدود 15 تا سنگ حداکثر 11 میلی متر داره و چون جنس سنگ ها سخته 7 بار در عرض 6 ماه سنگ شکنی برون اندمی انجام دادم جواب نداده می خواستم بدونم شما اطلاعاتی در باره دستگاه RIRS(یورتروسکوپی انعطاف پذیر) دارید و یا اینکه خودتون این عمل رو انجام میدید یا نه.ممنون-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام به علت گراني دستگاه همه جا در دسترس نيست٢- من به علت عدم دسترسي كار نميكنم - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام خدمت سرور گرامی
کلیه های بنده هرکدام دارای سنگ سه میلیمتری هستند ایا با روش لیزر امکان خرد کردن ان در مرکز شما وجود دارد!
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام سنگ ٣ميلي ٩٠ درصد خود بخود دفع ميشود درمان نميخواهد
-
- سلام آقای دکتر کرمی ...
سوالم رو از باب پزشکی طرح نمیکنم میخوام از بُعد مذهبی و قاری قرآن بهش جواب بدین و کمکم کنید لطفااا ! راجب ترک خودارضاییه
آقای دکتر شما قاری قرآن نیز هستید ! و مسلما تا حالا زیاد قرآن خوندین و میخونید ،
میگن خوندن طولانی مدت قرآن هم تمرکز رو بالا میبره و هم قدرت اراده رو ، حالا شاید بخاطر حس پاک بودن باشه که با خوندنش به آدم دس میده نمیدونم حالا هرچی ....
راهکاری برای ترک خودارضایی از طریق قرآن میشناسین . قرآن و نماز میتونه در ترک همچین مواردی تاثیرگذار باشه ، منظورم از نظر معنوی هستش . چون رک بگم ، من عرزه ترکش رو ندارم به تنهایی ، با اراده خودم ...!
شما تنها دکتر در این زمینه هستید که قاری قرآن و مدت زیادیه که با خدا انس گرفتید ! از شما خواهش میکنم لطفاااا ، اگه میشه کمکم کنید از این وضع خلاص شم خودمم اصلا خوشم نمیاد و میدونم میدونم میدونم میدونم گناهه و بدتر از گناه اینکه که ضرر داره ، کوچیکترین ضررش اینه که حوصلم رو ازم گرفته ، من دانشجو هستم و تمرکزم رو ازم گرفته و ...
من 21 سالمه و اصالتا اردبیلی ، حدودا یه 5 سالی شاید بشه که به این خودارضایی لعنتی دچارم . متاسفااااانه ! بدبختااااانه !
میدونید تو این مورد میخوام معجزه ای عمل کنم ، طوری که یهویی بزارمش کنار ، البته میتونم مثلا یه ماه خودارضایی نکنم ولی بعدش باز شروع میشه به فیلم و عکسهای بد هم باور کنید که میدونم نمیکنید ، نگاه نمیکنم ، معمولا وقتی خودارضایی میکنم که غذاهای تند خورده باشم مثل پیاز و سیر و بخصوص تخم مرغ که بعدش غریزه جنسی زیاد میشه ، باز خودارضایی میکنم .در کل بخاطر متابولیسم بالای بدنم که همیشه خون گرم هستم وقبلا یه جایی خوندم که دمای بدن بیشتر باشه غریزه جنسی میره بالا ... ولی همونطوری که گفتم مثلا تا یه ماه میتونم اینکارو انجام ندم .
حالا اگه بهم نخندین ... دیگه میخوام به این وضع برا همیشه خاتمه بدم ، دیگه میخوام از خدا و کتابش کمک بگیرم ، همیشه وقتی قرآن میخونم حس خارق العاده ای بهم دس میده ولی هیچوقت ادامش ندادم ، شاید ماهی یه بار نماز بخونم یا قرآن .
ولی میدونم حتما شما راهکاری دارید که از طریق قدرت قرآن بتونم ترکش کنم ، اگه بیشتر با خدا باشم که اعتراف میکنم اصلا بعضی مواقع بهش توجه نمیکنم ..... میتونم مثل سابق باشم مثل قبل از زمان خودارضاییم ؟
آدم وقتی گناه میکنه حتی فرصت اینو پیدا نمیکنه که توبه کنه ، من عینا این رو فهمیدم ! ارادم ضعیف شده نمیشه گفت بخاطر خودارضاییی . خب همون مشکلاتی که باعث شد من خودارضایی کنم همون مشکل هم ارادم زو ضعیف کرد ،
با اینکه گفتنش فایده ای نداره ولی میگم : درست مسئول همه کارامون خودمون هستیم ولی عوامل هم تاثیر میزارن ، افرادی که خودارضایی میکنن به قطع یقین میتونم بگم که در کودکی مورد آزار جنسی واقع شدن ، حالا حداقل 99 درصدشون .
بهم نیرو بدین از الهامات قرآن ، چون دیدم افرادی که بیشتر قرآن میخونن ، اصلا متفاوت هستن . به سادگی و آسانی میتونن خودشون رو کنترل کنن حالا شاید اراده من ضعیف بوده و هست که اینطور درک میکنم به هرحال ...
ببخشید سرتون رو درد آوردم .
بابت سیستم پرسش و پاسخ یه دنیا ممنون .
لطفا اگه میشه تو بخش سوالات درج نشه .-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام با ترك ان همه عوارض بر طرف ميشود شما فقط به ترك ان از تمام جوانب فكر كنيد
-
- با عرض سلام واحترام
آقای دکتر پدر بنده دچار توده لگنچه کلیه وحالب شده که به کبد و استخوان متاستاز زده که گفتند عمل جراحی نمی کنند و باید شیمی درمانی شود،خواهشمندم که نظر شما درمورد درمان چیست؟آیا میشه جراحی کرد؟.خواهش میکنم کمک کنید-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
فيلم تومور كليه من را ببينيد بايد مداركتان را ببينيد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام خدمت دکتر عزیز
(واقعا تشکر میکنم که فرصت خودتون رو در اختیار بیماران که چشم امیدشون به شما هست و امید نهایی ما هستین قرار میدین و این خیلی خیلی ارزشمنده)
من مدتی بود دچار درد در قسمت فوقانی شکم بودم همراه با اساس داغی و التهاب در مرکز و بالای شکم
بعضی اوقات همراه با حالت تهوع و ایجادصدای قار و قور معده که قبلا نداشتم
که بعد هم درد کمی در شب ایجاد شد و پزشک رفتم تشخیص زخم اثنی عشر داده شد و 3 هفته درمان با قرص و رژیم
تقریبا بهتر شدم ولی یکشب با خوردن پیتزا مجدد 2 ساعت بعدحالت تهوع ایجاد شد و از فرداش مجدد درد
خفیف
و بعد از یکروز که نرمال شدم یکدفعه لرزشدید و تب سراغم اومد که بعد یکروز خوب شد
نزدیک 2 ساله که مشروبات الکلی هم مصرف ندارم و علتش این بود که حتی با خوردن 20 سی سی آبجوی معمولی دچار حالت تهوع شدید و افت فشار میشم و هیچکس طی این 2 سال جوابی برای این حالتم نداشت!
و یکساله هر روز ورزش پیاده روی 4 کیلومتر دارم
بخاطر این مشکلات آزمایش سونو از کل اجزای شکم دادم که سنگ کلیه 6 میلی تشخیص داده شده که نتایج پیوست هست
درخواستم اینه که با توجه به صحبت های من و این درد شکم در مرکز و بالا و سایر مشکلات که گفتم
آیا الان سنگ کلیه و زخم اثنی عشر همزمان دارم؟
برای سنگ چون دردی هم نداره کاری باید کرد؟
این درد شکم از سنگ میتونه باشه یا همون اثنی عشر هست؟-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام١-اين سنگ نياز به درمان نداردچون با كليه كاري ندارد٢-فيلم سنگ شكني درون وبيروت اندامي سايت من را ببينيد
-
- سلام اقای دکتر .خسته نباشید .بگذریم از این که من یک سال و نیم گدایی مطب هر دکتری منجمله خود شما رو رفتم برای این که مثل یه بیمار درمان بشم چون هورمون های بیضه هام رو نمیخواستم تغیییر جنسیت هم نمیخواستم به علت مصائب قاونیش و این که ادم رو از همه چی محروم میکنه تا اخر عمر.خلاصه نشد و هیچ دکتری قبول نکرد منو عمل کنه. هفته قبل با تزریق 20 سیسی مخلوط تندترین فلفل قرمز و اب نمک و الکل بیضه هام رو به پایان رسوندم .الان بعد از یک هفته اونقدر کوچیک شدن که تقریبادیگه وجود ندارن و به سختی میشه لمسشون کرد.فقط یک سوال دارم میخوام بدونم الان واجب هست اینها از بدن من خارج بشن یا نه؟فقط لطفا نفرمایید که به شما یا بیمارستان مراجعه کنم چون من طی این سالها که برای این قضیه تلاش کردم چندین بار تلاش شد که به اسایشگاه روانی تبعید بشم که خودم قبول نکردم .نمیتونم اعتماد کنم و نخواهم کرد و در هیچ مرکز پزشکی پا نخواهم گذاشت چون بهم ثابت شده طی این یک سال و نیم که نباید به دلسوزی های بی مورد یک دکتر اعتماد کرد چون میفرستت اسایشگاه روانی. نمیخوام چنین سابقه ای داشته باشم که برای همه عمر از تحصیل و کار و شغل منو محروم کنه.اگه لازمه جدا بشن خودم میتونم با یک چاقوی داغ اسپرماتیک کورد رو قطع کنم بعدش هم اگر خونریزی صورت گرفت با اهن داغ بندش میارم .فقط لطفا شروع نکنید به تحقیر کردن من.دیگه کار از کار گذشته .مسببش هم شما و همه دکترهای به اصطلاح دلسوز این کشور هستین .به اندازه کافی توی این مطبها بین همکاران به اصطلاح مدرن و باسواد شما بهم انگ روانی بودن و منحرف بودن خورده .من فقط جواب سوالم رو میخوام .اگر واقعا یک درصد با ادعاهاتون مطابقت دارین جواب بدین .البته فقط یک درصدمطابقت نیاز دارین فقط یک درصد.من خسته ام .خیلی خسته ام.کارم هم تموم شده با این قضیه .از تمام دلسوزی ها و دایه مهربان تر از مادری های این دنیا هم خسته ام که فک میکنن صلاح یه ادم فقط حرف خودشونه نه چیزی که خود اون ادم درک میکنه .من خوب میدونم از دنیا چی میخوام.بدون ذره ای ندامت .ممنونم
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام عزيز من در اين موارد تجربه ندارم
-
- با عرض سلام و احترام خدمت جنابعالی، مدتی بود که درد مزمنی در پهلوی چپ خود حس میکردم که گاهی باعث میشد کمی ادارارم تغییر رنگ بدهد. پس از مراجعه به جراح عمومی و انجام سونوگرافی نتیجه نشان داد که دو سنگ یکی به اندازه 9 میلی متر و دیگری 23 میلیمتر در آن وجود دارد! از سال گذشته تا به حال سنگ به شکل بدی مرا اذیت نکرده و فقط کمی فشار در سمت چپ پهلوی خودم حس میکنم . البته باید ذکر کنم که مصرف بالای مایعات رارعایت کرده و حجم ادارم خوب بوده و دیگر به شکل محسوس خونی در ادارار مشاهده نکرده و ضمنا ورزش هم میکنم .چه دستوری میفرمایید.در ضمن بنده میخواستم سال گذشته به شما مراجعه کنم که ترس از سنگ شکن یا عمل مانع شد. با تشکر فراوان
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
حتما عكس رنگي بگيريد وبفرستيد ببينم٢-فيلم پي سي ان سايت من را ببينيد
-
- با سلام
آقاي دكتر ميخواستم سوال كنم كه شما باد فتق هم درمان ميكنيد؟
آيا باعث نا باروري در مردان ميشود؟-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
فيلم عمل فتق من در اپارات راببينيد ٢-در خدمتم
-
- سلام و عرض احترام
صبح جمعه كوه رفتم و سرما و برف شديد بود. از روز شنبه دچار درد شديد درپهلوي سمت راست شده ام كه در نشستن تشديد مي شود. چه بايد بكنم؟.
تشكر-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
علل درد پهلو سايت من را بخوانيد٢-سونوگرافي مشخص ميكند انجام دهيد
-
- باسلام و احترام
بنده مدتی بود که کلیه راستم درد میکرد تا اینکه به متخصص کلیه مراجعه کردم و دکتر با ازمایش و سونو گرافی گفت که کلیه های شما کم کار شدن
و برام داروهای calcitriol و nephrovit تجویز کردن ایا امکان بهبود کلیه ها هستش
الان من نگرانم که کلیه هام بدتر بشه و به دیالیز مهتاج بشم
لازمه که به فوق تخصص یا نفرو لوژی مراجعه کنم
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام كار دكتر نفرولوگ است
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

