لیست پرسشها (10,723 پرسش)
سامان شنبه ۲۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 5083 مشاهده پرسش
Sam... Del: باعرض سلام خدمت حضرتعالی. اقای دکتر برای بنده قرص سیالیس تادالافیل با دوز 100 نوشتید در نسخه .اما هرچی داروخانه های تهرانو میگردم این قرص فقط ایرانی اون موجوده و بی نهایت قرص ایرانیش ضعیف و بی تاثیر...دلیل اصلی شاید مشابه بودن و یا کیفیت کم قرص باشه...اما این قرص مشابه در مقایسه با قرصهای خارجی بسیار فاصله داره در کیفیت....میخاستم بدونم قرص اصلی سیالیس تادالافیل رو از کجا میتونم تهیه کنم...بسیار ممنونم.-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
از داروخانه هاي واردكننده خارجي
-
- باسلام.
اقای دکتر پدر بنده با یکسری علایم به بیمارستان مراجعه نمودن.پزشک با دیدن ایشان و ویزیت گفتن که احتمال عفونت در بدنشان است.با انجام ازمایشات گفتن که به منبع عفونت دست پیدا نکردن.اما به محض دریافت انتی بیوتیک داخل رگی وضعیت عمومی پدر بهترشد.در ازمایشات عفونت ادراری و دفع پروتیین در ادرار دیده شد.که تنها برای دفع پروتیین یکسری دارو داده شد.پدر مرتب دچار افت فشار خون میشوند ایا عفونت ادراری باعث افت فشارخون و بیحالی میشود؟
و ایا درمان عفونت و دفع پروتیین در حیطه کاری جنابعالیست؟!!-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
نه كار دكتر نفرولوگ است
-
- سلام
من 38 سالمه 6 سال پیش از یه بلندی پریدم بعد از اون شکمم سمت چپ پایین بالای لگنم درد میکنه و این درد به بیضه ی چپم هم میزنه تو حالت عادی درد ندارم اما وقتی پیاده روی میکنم یا ورزش دردش زیاده و ادرارم خونی میشه
با دست که فشار میدم یه صدای جابجایی مایع همراه بادرد داره
لطفا راهنماییم کنید
البته چند ماه پیش سنگ شکن کردم سنگ داشتم تو کلیه چپم-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سونوگرافي از نظر فتق انجام دهيد
-
- باسلام ووقت بخیر خدمت جنابعالی ، بنده متولد ۵۸ وسه بار سنگ کلیه گرفتم که بار اول یک کلیه که البته در ۱۵ سال پیش بود که خودش دفع شد وباردوم در سال ۹۳ که کلیه چپم بود که ۱۹ میل بود که با توجه به ضرهای جراحی سنگ شکن شد که خوشبختانه دفع شد وحالا که ۲تا کلیه هم سنگ دارد که کلیه راستم ستگ های متعدد با قطرهای ۴تا۱۰ میل سونوگرافی در کالیس میانی وتحتانی دیده می شه(حداقل ۷ سنگ)که هیدرونفروز گرید ۱در کلیه راست بدون دیلاتاسیون حالب دیده می شه ودر کلیه چپم سنگ ۱۰ میلی در لگنچه همراهباfullnessپل فوقانی کلیه چپ وحداقل یک سنگ ۴ میل در کالیس تحتانی که کلیه ومثانه طبیعی می باشد ممنون می شوم علت تشکیل سنگ چیست وراه خروج سنگ ها از کلیه جنابعالی چی پیشنهاد می دهید سپاسگزارم
-
حمزه سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
متشکرم که تا هفتادودوساعت جواب دادید - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- برای باروری همسرم ازمایش اسپرم دادن میخواستم نظر شما رو بدونم
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
اشتباهي مطلب ديگر گذاشتيد
-
- test
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
test - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام و خسته نباشید.شوهرم بعصی از مواقع وقتی از سر کار میاد جلوی شورت و شلوارش یه لکه خیسی هست مثل ترشح ..وقتی ازش میپرسم انکار میکنه و میگه چیزی نیس...وسواس هم داره و همیشه بعدش حمام میره ..سوال من اینه که ایا مردها همینجوری و بدون هیچ برنامه ای ازشون اب یا ترشح خارج میشه یا نه؟ سوزش یا تکرر ادرار و اون علائمی که توی اینترنت خوندم مبنی بر عفونت رو ندارن...این مسئله خیلی ذهن من رو درگیر کرده و داره داغونم میکنه...لطفا راهنماییم کنین..بسیار ممنون و منتطر پاسختون هستم
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
اازمايش دهيد از ترشحات
-
- سلام خسته نباشید من امروز آزمایش اسپرم دارم صبح که از خواب پاشدم متوجه شدم بعد از ادرار مقداری خیلی کمی مایع منی خارج شد آیا تاثیری در آزمایش دارد یا ن
- با سلام وآرزوي طول عمر با عزت و پر بركت به ان دكتر دانشمند بنده درسن63 سالگي هستم قريب 2هفته است در ناحيه پهلوي راستم در پوزيشنهاي مختلف حركتي از جمله در هنگام ركوع نماز احساس درد دارم ولي در حالت هاي ايستاده و نشسته اين درد منتفي است آيا نگران موضوع باشم انتظار وطلب راهنمايي از آن دانشمند محترم دارم/
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام سونوگرافي كنيد
-
- با سلام.حدود 4ماه پیش احساس کردم که هر بار که میخواهم ادرار کنم باید تمرکز کنم تا ادرارم بیاید . یواش یواش این احساس قوی تر شد و هر موقع که مقدار کمی ادرار در مثانه ام جمع میشد یک حالت جمع کردن ماهیچه های مقعد مثل حالتی که میخوای نذاری باد شکمت خارج یشه بهم دست میداد . این شدت پیدا کرد به حدی که همیشه خودمو جمع میکنمو فقط موقعی که میخوام بخوابم خودمو شل میکنم و میفهمم که چقدر ماهیچه های اون ناحیه خسته ان. ادرارم هم کم فشاره. درد بالای بیضه است . توی مجرای آلتم هم یه حالت خارشه که باعث شده همش دستم اونجا باشه .35 سالمه . توی مجرای آلتم هم بعد از یه مدت یه چیز مثل دونه شده که دو سه بار که مهکم فشلرش دادم و استبراء کردم یه ذره چرک اومد ولی فقط همون یکی دوبار بود . بالای بیضه جایی که لوله ادرار اومده بیرون از بدن هم یه دونه ریز تره که وقتی اونو لمس میکنم یه جورایی خارشم ارضاء میشه . ولی جدیدن هرچی بیشتر دستکاریش میکنم مخصوصا از عصر به بعد شکمم باد میکنه و زیر قفسه سینه چپم درد میگیره . احساس میکنم شکمم پر باد و فشاره . انواع آزمایش خون و ادرارو انجام دادم . سنوگرافیم رفتم همهچیز عادی بود . اثری از عفونتم نیست . فقط ادرارم خیلی زرده . یه مدتی هم آلتم حالت نعوظ نمیشد . ولی الان مبشه. ادرارم بوی خاصی میده. توی ادرارم هم به مقادیر خیلی خیلی کم یه رشته های سفیده. مثل منی که توی آب یه حالت رشته ای بخودش میگیره . ولی خیلی کمه.در حد میکرون.من اهل سیرجانم. مرد 35 ساله متاهل. روی صندلی پشت میز کارم که میشینم دردم چند برابر میشه . یه دوره کامل 40 روزه آنتی بیوتیک مصرف کردم. یه دوره سفکسیم و یه دوره هم داکسی سایکلین. حتی برای یه روز هم خوب نشدم /.دم آخرم دکتر سنوگرافی بهم گفت برو خودتو به یه روانپزشک نشون بده . ممنون میشم راهنماییم کنین. داروی اعصابم حتی خوردم . شل کننده ماهیچه . نه جواب نداد .
-
روزبه شنبه ۱۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
s - نمایش سایر 2 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

