لیست پرسشها (10,723 پرسش)
حسین یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 346 مشاهده پرسش
سلام. میخاهم قطر و طول آلتم افزایش یابد . پزشکی به یکی از همکاران اینجانب گفته بود با تزریق هورمون که حدود 1.5 الی 2 میلیون تومن هزینه دارد امکان پذیر هست (البته عوارض هم ممکنه داشته باشه) . به نظر شما این امر امکان پذیر هست و اگر هست شما انجام میدید ؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
همه تبليغات دروغ محضند
-
- سلام اقاي دكتر !
يه سوال داشتم من الان ١٦ سالم هستش وقتي ادرار ميكنم يه مايع سفيد رنگ و لزج اخر ادرار خارج ميشه كه همراه درد و سوزش هم نيستش بعد احساس ميكنم كه ادرارم كامل تخليه نشده قبلا هم خودارضايي كردم اما ترك كردم ميخوام بدونم مشكل از چيه چيكار كنم ممنون بابت اطلاعات سايتتون-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
از نظر من مهم نيست - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر.خسته نباشید.درکلیه چپ مادر من یک ضایعه به ابعاد 27×26 م م به همراه یک کیست وجود دارد که در ctاسکن مشخص شده که این قضیه باعث نگرانی شدید ما شده است.میخواستم بدونم تا چه حد این مشکل ممکنه که جدی باشه.سن ایشان 60سال هستش.نتیجه آزمایشات و سی تی اسکن رو خدمتتون میفرستم.از لطف حضرتعالی سپاسگزارم و براتون آرزوی سلامتی دارم.
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سي تي را نفرستاديد
-
- با سلام همسر بنده خانمی ۵۳ ساله است اخیرا دچار درد شدید کلیه شد با مراجعه به بیمارستان و انجام سونوگرافی وسی تی اسکن ، تشخیص پزشک معالج سنگ شکنی درون اندامی بود. پزشک فرمودند اندازه سنگ به اندازه یک لوبیا است . روز دوشنبه در بیمارستان کسری کرج عمل انجام شد و بعد از یک روز بیمار مرخص گردید . لکن تقریبا هر روز درد شدید و غیر قابل تحمل به سراغ بیمار می اید و کار به اورژانس و تزریق مرفین و ... میکشد
روز گذشته دوباره سی تی اسکن انجام گرفت و تشخیص دادند یک تکه سنگ به اندازه یک عدس در حالب مانده و یک تکه هم به کلیه برگشته و بایستی دفع شود
مایعات بسیار مصرف میشود داروهای گشاد کننده هم شیمیایی هم گیاهی استفاده میگردد لکن افاقه نمیکند
پزشک سه پیشنهاد دارد دفع با خوردن مایعات همراه با درد ۲ - گذاشتن لوله بمدت یکماه برای تسهیل در دفع ۳ - سنگ شکن مجددبرون اندامی
البته دکتر اعلام داشت که سنگ خیلی سخت بود و با زحمت شکست
شما چه پیشنهاد میفرمایید
متشکرم-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
نياز بهدرمان خاصي فعلا نيست
-
- ولی الان یه لکه مانند سیاه کمرنگ روی التم وجود داره می خواستم بدونم مشکل چی می تونه باشه
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام ديدم مهم نيست
-
- سنگ کلیه در مجاورت uvj می باشد با هیدرونفروز خفیف شانسی برای دفع سنگ هست یا برم اناق عمل سنگ دو سنگ 5 و 10 m در کنار هم می باشند ک 15 m هستند
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
فيلم عمل Tulيا سنگ حتلب من در اپارات را ببينيد٢-بايدTULشويد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- با سلام دكتر من 4٢ ساله هستم و مدت ٣ سال است كه متوجه كم كاري كليه ام شده ام كراتينم ١٨ هست به دكتر در اراك مراجعه كرده ام قرص لوزارتان٢5 و آتروواستاتين١٠ تجويز كرده است . خيلي نگران بيماريم هستم و نگرانم كه كليه ام را از دست بدهم استرس زيادي دارم تجويز شما چيست چه نظري دارين ؟ لازمه كه حضوري خدمت برسم؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام به دكتر نفرولوگ مراجعه نماييد
-
- پیوست جواب پرونده: l84kr825126 که فرمودین بیشتر عصبی هستم آلت بنده قبلا اینجوری نبود و بعد از ارضا همچنان سفت و میموند الان سوا از اینکه به ده تا تلمبه نمیرسه و زود ارضا میشم به محض ارضا شل شل میشه تا ساعتها بعد هم بلندو سفت نمیشه که بتونم طرف مقابلم رو ارضا کنم. لطفا کمک کنید چه مواردی رو باید انجام بدم و چه دارویی رو نیاز دارم مصرف کنم ایا ب مرور درست میشه؟ هزینه ی درمان بالاست؟
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
نياز به عمل ندارد ٢-به دكتر ارولوژي شهرتان برويد دارو مينويسد
-
- ﷽: سلام جناب دکتر از سنین کودکی شب ادراری داشتم الانم بعضی اوقات در حد نم دار شدن لباسم توی تخت خواب دارم دکتر بهم همیشه قرص ایمی پرامین میداد فقط همین.. زمان خدمت سربازی متوجه شدم واریکوسل خفیف دارم بدنم وقتی قوی میشه غریزه جنسیم ب شدت میره بالا وقتی ارضا میشم بدنم فوق العاده ضعیف میشه واقعا ترس دارم قوه جنسیم با شدت بالایی ک داره ضعیفه ضعیفه الان متاهل هستم تازه ازدواج کردم وقتی میخام سکس کنم با اینکه یک ساعت خانومم رو اماده میکنم التم سیخه اما بعد یک دقیقه کمتر ارضا ک هیچ میشم ب سرعت خیییلی بالایی التم شل و خوابیده میشه نمیتونم تلمبه بزنم
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
بيشتر عصبي است
-
- Sam... Del: باعرض سلام خدمت حضرتعالی. اقای دکتر برای بنده قرص سیالیس تادالافیل با دوز 100 نوشتید در نسخه .اما هرچی داروخانه های تهرانو میگردم این قرص فقط ایرانی اون موجوده و بی نهایت قرص ایرانیش ضعیف و بی تاثیر...دلیل اصلی شاید مشابه بودن و یا کیفیت کم قرص باشه...اما این قرص مشابه در مقایسه با قرصهای خارجی بسیار فاصله داره در کیفیت....میخاستم بدونم قرص اصلی سیالیس تادالافیل رو از کجا میتونم تهیه کنم...بسیار ممنونم.
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام قرصهاي ايراني نيز خوبند
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

