اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر ایمان دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 344 مشاهده پرسش
    نتیجه آزمایش من چطوره؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام ديدم ارمايشات خوبند
  • تصویر کاربر غزل یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 496 مشاهده پرسش
    دكتر كرمي عزيز
    سنگ كليه با توجه به سايز و مكان ، نياز به جراحي دارد يا با سنگ شكن ESWL رفع ميشود؟؟؟
    در صورت امكان با توجه به اورژانسي بودن كيس، تقاضاي يك نوبت جهت ويزيت شما را دارم.

    صديقي
    مدير فروش داروسازي دكتر عبيدي
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام امشب زيارتتان كردم در خدمت هستم
  • تصویر کاربر با یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 408 مشاهده پرسش
    با عرض سلام من روز دوشنبه آنژیوگرافی دارم آیا می توانم از دکتر بخواهم بجای کشاله ران از بازو انجام شود بخاطر اذیتی که در دفعات قبل برای دفع ادرار در مدتی که کیسه شن می گذارند. متشکرم راهنمایی فرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      بله
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 360 مشاهده پرسش
    من مردی 48 ساله هستم .مشکل قلبی خاصی تا کنون نداشته ام . ولی پدرم در سن 57 سالی بدلیل عارضه قلبی فوت نمود. خواستم از وضعیت عروق قلبیم به طور دقیق مطلع شوم چه آزمایش یا اسکن یا تستی تحت نظر متخصص بابستی انجام شوم تا دقیق ترین اطلاعات را داشته باشم.با سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      مراجعه به دكتر قلب وعروق
  • تصویر کاربر محسن یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 418 مشاهده پرسش
    لطفا نتیجه آزمایشمو بررسی کنید من یکسال پیش وتریکوسل عمل کرده بودم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      حركت كم است
  • تصویر کاربر حسن یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    با سلام من یک سنگ در ناحیه حالب به اندازه پنج و نیم میل داشتم که همراه درد بسیار شدید بود دکتر به من داروی سیتون داد و الان حدود دو هفته است که درد ندارم ایا درد نداشتن به منزله از بین رفتن سنگ است؟ یا باید دوباره سونوگرافی بدهم؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      جهت اطمينان سيتي اسكن كنيد
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 465 مشاهده پرسش
    با عرض سلام خدمت دكتر من از لحاظ اسپرم وضعيت خوبي ندارم در كودكي بيضه راست بالا داشتم كه عمل كرده ام الان پس از 5؟سال ازدواج متوجه كم بودن اسپرم شدم كه عمل واريكوسل بيضه چپ انجام دادم توسط دكتر صديقي گيلاني در رويان تهران الان پس از ٨ ماه گذشتن از تاريخ عمل هنوز تغير زيادي نداشته ام در ضمن بعد از عمل هيچ دارويي استفاده نكرده ام الان خيلي نگراني دارم ، دكتر دستور ميكروانجكشن داده ولي ميترسم نتيجه نگيرم اين هم نتيجه ازمايش بعد از عمل واريكوسل من است خواستم بدونم از نظر شما اميدي هست؟
    1. تصویر کاربر محمد شنبه ۲۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      Hgfv
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      من هم موافق ان هستم اميدوار باشيد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر مریم یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 963 مشاهده پرسش
    باسلام ودرود وعرض خسته نباشید خدمت بهترین ومتعهد ترین جراح ارولوژیست کشورمان
    پدرم برج 95/5/20عمل حنجره با نوع بدخیمی ولی چون زود فهمیدیم درمرحله t1,t2 و با توجه به نظر متخصص رادیوتراپی نوعش بسیار نادربود (نعو اندوکراین ) عمل لیزرشدند ایشون نه سیگارین نه الکلی نه قلیونی ....بعد از عمل به خاطر ماده بیهوشی دیگرقادر به ادرارکردن نشدند واز تاریخ عملشون سوند گذاشته شدبه خاطر بزرگی پروستات دکترشون گفتند بعد رادیو تراپی وشیمی درمانی اقدام به عمل باز پروستات می کنیم بعد از اتمام این دوره بسیار سخت ودشوار که حدودچند ماه طول کشیدوطی دوران نقاهت تصمیم گرفتیم پروستات خوش خیمشون عمل بشه با توجه به اینکه psa 2 وبعد سوندگزاری 3هم بود.طی این دوره مرتب از کلیه ومجرای ادرارشون سونوگرافی انجام میشد قبل عمل جراحی هم سیتی با ماده حاجب شکم ولگن داشتند در تاریخ 95/5/6که عکسش رو براتون ارسال می نمایم فقط دال بر وجود سنگ در کلیه وحالب بود که بنظر بعدها با سوند خارج شده بود چون بعدش سونو انجام شد وچیزی از سنگ گزارش نشد واگر بود کلیه متسع میشد درهر حال نفهمیدیم تکلیف اون سنگ چه شد اونم تو حالب که مساله سازه گرچه وجودسنگ در حالب با سونو مشخص نمی شود . بعدتاریخ95/9/14سیتولوژی انجام شد ووجود سلول سرطانی منفی بود(گزارش در بیمارستان هاشمی نژاد ).هشت روز بعد یعنی95/10/22 سونو کلیه انجام شد اینکار توسط دکتراستاد سونو هاشمی نژاد انجام گرفت گزارشی از هیدرو نفروزشدن کلیه راست نبود .ضمن اینکه ایشون سالهاست دچار کیست کلیه ساده هستند ولی گزارش اینبار بر تغییر شکل کیست بود که براتون ارسال می کنم پزشک دستور ام ار ای با وبدون ماده حاجب شکم ولگن نوشتند یعنی 17 روز بعد درتاریخ 95/11/9که باعث تعجب شد . چون هم گزارش هیدرونفروز کلیه راست بود وهم تو لنگنچه کلیه توده دیده شده ولی نوع کیستها ساده گزارش شد .کراتین کلیه 1.2 وازمایش 24 ساعته هم داده شده بود که نرمال بود چون ادم قسمت راست پا داشتند تقریبا مدت یکسال هست که ادم دارند ولی این ادم بعد شیمی درمانی حنجره بیشتر شد وبا توجه به اینکه آزمایشات چیزی رو اثبات نمی کرد وپزشک قلب وکلیه می فرمودند مربوط ما نمیشه . چرا سیتولوژی دوماه قبل چیزی نشون نداده؟ ومی دونم بسیار بادقت انجام شده چون قبل از انجامش با پاتولوژیست مربوطه کاملا صحبت کردم ودقت لازم رو مبذول داشتند
    پزشک دستور یورتروسکوپی دادند و گفتند اگر توموری باشه باید کل کلیه راست ونیمی از مثانه برداشته بشه ببخشید بسیار نگرانم از این جهت که چقدر اطمینان به صحت ام ار ای وجود دارد وایشون با توجه به سنشون که هشتاد سن دارند بدن بسیار مقاوم وبدون خمیدگی تا قبل از این ماجرا بسیار اهل پیاده روی وتوجه به تغذیه شون داشتند ولی بسیار خسته شدن ایا به خاطر شیمی درمانی که داروشون سیسپلا تین واتوپزاید دو بار شیمی درمانی با سه روز بستری و30 جلسه رادیوتراپی بوده رخ داده یا به خاطر متاستاز می باشد که من سوال کردم گفتند ربطی نداره .قابل ذکرست ایشون سال 90دچار سرطان لوگرید مثانه شدندو هم تحت نظر سالیانه سیستوسکپی وسیتولوژی وکاملا درمان شدن سوالم اینست
    ایا 1-بخاطر تاثیرات منفی شیمی درمانی بر سلولهای سالم یا بخاطر داشتن سوند به مدت طولانیست تا امروز5 ماه و 13 روزه چنین اتفاقی رخ داده یا 2-بخاطر ضعیف شدن سیستم ایمنی سرطان مثانه لوگرید در ناحیه کلیه عود کرده ضمن اینکه ایشون درد پهلو ندارند3- ممکنه اصلا چیز مهمی نباشه ؟وبه گفنه پزشک 50 درصد ممکنه چیزی نباشد واگر باشد در لگنچه خوش خیمی وجود ندارد- معمولا سیتولوژی باید سلولهای بدخیمی کلیه ومجرای ادرار را نشان دهد چرا نشون نداده وممکنه به این سرعت سرطان رشد کنه وتو این فاصله رخ داده باشه یعنی تو فاصله دو ماه ؟ 4-آیا این کیست که در سونو گزارش شده همان توده بدخیم در لگنچه ست ؟لازم بذکر ست به محض اولین شیمی درمانی از ژل رویال وبره موم وآب لبو خام وهویج مرتب اسفاده می کنند تاریخ ارسال95/11/12
    تصویر3گزارش سیتی وسونو و ام ار ای ارسال کردم
    با تشکر وسپاس بسیار از وقتی که برای خوندن ومطالعه شرح حال پدرم مبذول داشتید
    برای شما پزشک محترم ودلسوز آرزوی سلامتی از خداوند منان خواهانم دست حق بهمراهتان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام امشب زيارتتان كردم منتظر عكس رنگي هستم با تشكر
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 362 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت دکتر با دانش و محترم. بنده شما رو دنبال میکنم و بسیار از مطالب مفید شما استفاده میکنم. آلت من یه مدت هست که پوست پوست میشه و اخیرا از پودر موبر استفاده کردم و به مرحله زخم رسید پوست آلت... مشکل چیه و با دارو یا پمادش چی هست ? ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      دكتر پوست برويد
  • تصویر کاربر زهرا یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 423 مشاهده پرسش
    سلام من دچار ترومبوز شدم راهنماییم کنید نمیتونم راه برم به علت ورم و درد شدید. فک میکنم علت مصرف یاسمین ضد بارداری بوده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد به دكتر عروق مراجعه وسريعا بستري شويد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب