اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر فرامرز سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 499 مشاهده پرسش
    سن 55 سال و دارای دیابت
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام گزارش را نيز بفرستيد
    2. تصویر کاربر فرامرز سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      peyvast ast
    3. تصویر کاربر فرامرز سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      انگاری هر کاری میکنم گزارش را پیوست کنم نمیاد واستون ولی من پیوست کردم لطفا پاسخ دهید رسیده یا نه؟
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام ديدم سنگ ٣ميلي خودبخود فع ميشود٢-سنگ مشكوك مثانه بايد سيستوسكوپي شود٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ در خدمتم
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 449 مشاهده پرسش
    با سلام دختر 6 ساله دارم که از دو سال پیش تا کنون ریفلاکس ادرار دارد و دو بار هم اسکن هسته‌ای وشده وهرشب شربت سفالکسین مصرف میکنه وهر دو ماه کشت ادرار هم انجام میشه و مدتی است که در ناحیه ناف و دو طرف شکم به سمت مثانه درد فراوان دارد در ضمن به خاطر درد سر واسکولا دو شب است که قرص فنو باربی تال مصرف میکنه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام با گذر زمان بهتر شده الان ريفلاكس خفيف دو طرفه است اگر عفونت ندارد اقدام خاصي لازم نيست
  • تصویر کاربر موسی دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 375 مشاهده پرسش
    ببخشید آقای دکتر سوال من بیماری نیست.آیا از روی لکه لباس میشود تشخیص داد که اسپرم هستش یا نه .و آزمایشگاهی سراغ دارید که برام انجام دهند.خیلی برایم مهم است.سپاس.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      هر ازمايشگاهي انجام ميدهد
  • تصویر کاربر بتول دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 377 مشاهده پرسش
    مریض ما بعد از انزیو گرافی دچار کبودی و ورم شدید در قسمت بالایی ران شده و هنوز پس از گذشت ده روز توان بلند شدن را ندارد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      از دكتر متخصص قلب بپرسيد
  • تصویر کاربر عباس دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 484 مشاهده پرسش
    سلام این جانب هشت سال است مشکل سنگ کلیه چپ دارم شش بار سنگ شکن شدم در آخرین سونوگرافی یک سنگ 40 میلی متری و چند سنگ 10میلی دیده میشود دکتر جهان بینی در قم دستور جراحی pcnlدادولی من از جراحی وحشت دارم و اصرار دارم سنگ شکن شوم شما بفرمایید مصلحت چیست وقت زیادی ندارم خواهش دارم زود جواب دهید با تشکر فراوان09125521423 قم عباس حسنی اقتدار
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام درمان اين سنگ فقط PCNlاست فيلم من در اپارات را ببينيد
  • تصویر کاربر ریحانه دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 2019 مشاهده پرسش
    عرض ادب و احترام.جناب اقای دکتر پدرم 74سالشونه و در سونوگرافی دیروزشون که برای چکاپ هر شش ماه انجام میدن نوشته شده بود کانون کلسیفیکاسیون به قطر 4 میلیمتر در قسمت نیمه فوقانی پارانشیم کلیه چپ دیده میشود.میخواستم اظهار لطف کنید و بفرمایید مورد نگران کننده ایه؟؟؟
    با سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      مهم نيست
  • تصویر کاربر مارال سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 607 مشاهده پرسش
    با سلام.نوزادی 5'9 ماهه که دارو که در بدو تولد ختنه شد به صورت حلقه.و الان سر التش از سر کلاهک کمی دچار چسبندگی شده که ما به تازگی متوجه شدیم و انسداد مجاری ادراری ندارد.لطفا راهنمایی بفرمایید.آیا امکان دارد بعدها مجددا اتفاق بیافتد؟ بنده باید چه مراقبت هایی در آینده انجام بدهم؟ متشکرم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      عكسش وا بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر مارال دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 1891 مشاهده پرسش
    چسبندگی سر آلت نوزاد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      اگر ختنه كرديد عارضه ان است بايد باز شود
  • تصویر کاربر بازیار دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 543 مشاهده پرسش
    سلام.
    اقای دکتر بنده راجع به دفع پروتیین در ادرار از شما سوال پرسیدم فرمودین مربوط به دکتر نفرولوژ میشه.میخواستم لطف کنید دکتر نفرولوژ که کارش مورد تایید جنابعالی باشه بهم معرفی کنید.نام و شماره مطب
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      من نميشناسم
  • تصویر کاربر با دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 379 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقای دکتر چند سال قبل(3سال) با مشاهده خون در ادرار به بیمارستان و نزد آقای دکتر لاشه ای رفتم. آزمایش ادرار_سونوگرافی_ عکس رنگی از کلیه ها...... و دکتر گفتند مشکلی نیست. و همه چی خوب است. ولی متاسفانه امروز همان وضعیت را پیدا کردم و چندین لخته خونی همراه با ادرار دیدم. خیلی نگرانم. ضمنا نه ورزش کرده ام و نه دارو و نه خوراکی قرمزرنگ مانند لبو و ...خورده ام . ولی متاسفانه سیگار ی هستم. با تشکر از وقتی که دراختیار بیماران میگذارید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد سيسيتوسكوپي شويد فيلم ان را در اپارات ببينيد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب