لیست پرسشها (10,723 پرسش)
حميد پنجشنبه ۲۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 356 مشاهده پرسش
دكتر من عكس ها را فرستادم (هيپوسپادياس و خميدگي ) دكتر من شهرستان هستم و فقط هزينه عمل را ميخواهم فرموديد تعرفه . من نميدانم تعرفه چيست و چند است من فقط مبلغ را ميخواهم كه ببينم ايا ميتوانم از پس ان بر بيايم يا نه ميخواهم ازدواج كنم و اين قضيه بسيار من را ازار ميدهد هزينه عمل را بگوييد دستبوستان هستم-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
من نميبينم بفرستيد
-
- فرموديد عكس بفرستم
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
اگر خواستيد بايد عمل كنيد
-
- سلام من در هفته نوزده بارداری سونوگرافی آنومالی انجام دادم که نتیجه اش این بود فولنس خفیف در هر دوکلیه جنین رویت شده قطر قدام به خلف لگنچه در هر دوکلیه ۴میلیمتر در حد بالای طبیعی است.این وضعیت جنین خیلی خطرناکه وممکنه با بالاتر رفتن سن بارداری بهتر بشه
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
نه فقط بايد از نظر افزايش ان سونوگرافي پيگيري مجدد بكنيد
-
- با سلام خدمت آقای دکتر لطفا آزمایش اسپرم بنده رو تفسیر بفرمایید با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
از نظر من عالي است
-
- سلام خسته نباشيد من هيپوسپادياس خفيف دارم وخميدگي الت لطفا هزينه را حدودا بگوييد چون من چند بار است كه هزينه را ميخواهم و شما ميفرماييد طبق تعرفه است و من نميدانم تعرفه چيست و فقط از شما هزينه را ميخواهم كه ببينم توان پرداخت دارم يا نه متشكرم
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
عكسش را بفرستيد ببينم
-
- آیا نىاز ب اسکن قلب هست!
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
نه اسكن قلب چرا؟
-
- [سلام آقای دکتر کرمی
سه بار آزمایش ادرار داده ام هر سه بار خون در در آزمایش نشان داده و از کلیه و مثانه نیز سونوگرافی انجام داده ام ولی چیز خاصی دیده نشده است . ضمنا" نتیجه آزمایش ANCA-P =1/20 میباشد و نتیجه ESR=37 در ساعت اول میباشد . خواهشمند است بفرمائید مشکل بنده چه میتواند باشد و من چکار کنم؟ از عنایت شما متشکرم-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
بايد عكس سي تي اسكن وسيستوسكوپي انجام شود مطلب خون در ادرار سايت من را بخوانيد
-
- فولنس واضح در سیستم پیلوکالیسیل هر دو کلیه مشاهده شد که پس از تخلیه ادرار تغییری در آن دیده نشد.، معنی و درمان آن چیست؟
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام چيز مهمي نيست
-
- سلام...من 6 سالگی عمل جراحی برای تنگی مجرا انجام دادم...الان دوباره جریان ادرارم ضعیف هست...به دکترم مراجعه کردم با سیستوسکپی معاینه کرد گفتن تنگی جزءی...کرم چشمی دادن گفتن با این خوب میشه ولی تا زمانی ک استفاده میکنم خوبه...باید چیکار کنم؟؟ من 20 سالمه
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
بايد سيستوسكوپي كنيد تا قطعي مسخص شود ٢-فيلم سيستوسكوپي من وا در سايتم ببينيد
-
- با سلام مدتیه دونه های سفید روی زیر پوستی بدنه الت تناسلی من دیده میشد کم کم زیادتر هم شدن الان رسیدن روی قسمت کلاهک ک پوست التمو بکشم واضح تر میشن بعضی از این دونه ها بصورت چربی هستن که فشارشون بدم میریزه بیرون ولی اکثرا سفتن واینکارو نمیشه کرد در ضمن یک توده بزرگتر ب رنگ کرمی هم روی بدنه التم هست ک از بچگی باهام بوده الان بزرگتر شده خواهش میکنم کمکم کنید متشکر
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام اينها زگيل نيستند راحت باش
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

