اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر عارفه دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 375 مشاهده پرسش
    dastpak.fereshteh: مدت یک ماه دچار عفونت مجاری ادراری شدم، علی رغم اینکه یک دوره از قرص سیپروفلوکساسین استفاده کردم تا حدودی بیماری بهبود یافت. اما با اتمام دوره مصرف دارو و بعد از گذشت پانزده روز مجددا از ناحیه مجاری ادراری و حتی کلیه ها احساس درد می کنم، در حال حاضر ادرار خونی یا همراه با لخته های خون داشته و با سوزش زیاد همراه است. لازم به ذکر است با توجه به سونوگرافی انجام شده سنگ کلیه هم تشخیص داده نشده است؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر حسین دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 399 مشاهده پرسش
    سلام من38سال سن دارم 10سال قبل فتق داشتم عمل جراحی کردم .چند روز پیش جیم سنگین جا بجا کردم .الان محل بخیه ها از داخل سوزخیلی شدید میگیره .حتی وقتی عدسه میکنم.من باید چکار بکنم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر سلام دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 716 مشاهده پرسش
    در سمت راست سنگ حالب 3 میلی متری حدود 10 روز دارم (که در ناحیه uvj گیر کرده)به همراه التهاب در ناحیه پروستات، داروهای مصرفی رووتینکس، تامسولوسین و مسکن ادویل و مصرف مایعات زیاد با فعالیت تا دفع شود ولی هنوز نشده، ضمنا رپورت سونو و رپورت اسکن اسپیرال را پیوست می کنم، استاد ارجمند لطف می فرمایید از راهنمایی های ارزشمندتان بنده را بهره مند فرمایید، پیشاپیش سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر مهرناز دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 403 مشاهده پرسش
    ❤Mehi❤: مادر من با تشخیص ذات الریه در بیمارستان بستری شد و فرداش تو acu زمانی که برای بیمار دیگری کد99 میزنن مادر من احساس خفگی میکنه و دوبتر کد 99 براشون میزنن و بعد بار دوم به کما با درجه هوشیاری 3 میروند الان 13 روز و تشخیص ards داده اند و هر cpr هم 10 دقیقه به طول کشیده مادر من چند درصد به هوش میان؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر موسوی دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 475 مشاهده پرسش
    باسلام و احترام
    اگر نوزاد تازه متولد شده کلیه پلی کیستیک داشته باشد امکان درمان از طریق دیالیز یا پیوند وجود دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر بی دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 459 مشاهده پرسش
    سلام. این دو سونوگرافی به فاصله 12 روز انجام شده است. می خواستم درباره وضعیت کلی بیمار و نحوه درمان توضیح بدهید؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر مرضيه دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    با سلام من هفته ٢٠ بارداري هستم رفتم سونو انومالي دادم تو سونو مشخص شد كه بچه من تنگي كليه داره خواستم بپرسم رفع شدني هست خيلي نگرانم لطفا زودتر پاسخ بديد با تشكر از محبت شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر پرستوفتاحی دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 506 مشاهده پرسش
    59368: سلام من از چهار محال پیام میدم یه نفر هس کلیه هاش پروتیین دفع میکنه و صبح ها موقع بیدار شدن ورم خیلی خیلی شدید داره و وقتی که دکتر رفت بهش آمپول شیمی درمان زدن گفتن که باید بیمارستان امید این آمپول زده شه ولی دکتر دیگه چیزی بهش نگفت دهم همین ماه اسفند باید بره دکتر من میخواستم بدونم که اگر این آمپول اثر بهش کرد و علایمی نداشت خدایی نکرده سرطان داره یا اگه بدتر شد سرطان داره چون بعداز اون آمپول شیمی درمان بازم ورم داره خیلی ممنون میشم اگه جواب بدین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      دفع پروتءين به تخصص نفرولوژي مربوط است
  • تصویر کاربر حسین دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 381 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و احترام یک بیماری داریم که درد قفسه سینه، ورم روی قلب ، گرفتگی بدن و عضلات ،درد معده داره، پزشکان گفتن دو تا از رگ های قلبش جِرم داره.یک روشی رو به ما معرفی کردن و خیلی از این روش تعریف کردن :توسط پزشک، ی قسمتی از رگ دست و پا رو پاره میشه، ی مقداری از خون میره، و اگر نیاز باشه رگ رو میکِشن.البته گفتن نه فقط این مرض، بلکه سایر امراض هم با این روش درمان میشه...خواستم نظر حضرتعالی رو بپرسم. سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر الیاس دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 418 مشاهده پرسش
    با سلام. من چند وقتی هست که در بیضه سمت چپ دچار درد موقتی به صورت تیر کشیدن دارم و تا جای ممکن رابطه جنسی کنترل نشده هم نداشتم. علت این درد چیه؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب