لیست پرسشها (10,723 پرسش)
سارا جمعه ۶ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 2272 مشاهده پرسش
در کلیه سمت چپ یه کیست پاراپلویک با چند سپتای داخلی دارم به ابعاد 19ملیمتر در قسمت داخلی راه درمان چیست؟- باسلام و خسته نباشید. اقای دکتر عزیز، ۲۸ سالمه یک سال پیش عمل کلیه راست تنگی حالب upjo کردم.ازمایش سونو جدید برای بررسی دادم ممنون میشم راهنماییم کنین به چه معنیس و باید چکار کنم ممنونم
. Moderate hydronephrosis with decreased paranchymal thickness and dilatation of renal pelvis without dilatation of ureter in right kindly is seen, UPJO is in DDX. - سلام اقایه دکتر با عرض خسته نباشید خواستم ببینم تو ادرارم خون بوده علتش چی می تونه باشه جواب ازمایشو براتون به صورت عکس فرستادم تهران هستم اگر لازم می دونید برسم خدمتتون اگر نه ایا نیاز به دارو دارم؟ مچکرم
- هر دو کلیه اندازه نرمال و نمای پارانشیمال و سیستم پیلوکالیسیل طبیعی دارند. شواهدی از وجود هیدرونفروز با شایعه پارانشیمال در آنها دیده نمی شوند. در پل تحتانی کلیه راست کانون اکوژن 7.2 mm دیده می شود. پروستات با الگوی هتروژن و حجم 34cc مشهود است. در ضمن من پنجاه ساله هستم آیا در کلیه چیزی دیده شده و پروستات من بزرگتر از هم سن من است . با تشکر
- سلام من دوباربه خاطر سنگ کلیه دربیمارستان بقیه اله توسطخانم دکترحیدری لوله گذاری کردم ودرحال حاضردردزیرشکم مخصوصا سمت چپ درددارم لطفا راهنمایی کنید
- سلام خدمت اقای دکتر کرمی . دکتر بعد از استمنا آلتم به شدت ورم میکند مخصوصا پوست اطراف ختنه گاه . انگار که باد شده باشد اما درد ندارد و بعد از ۲۴ ساعت برطرف میشود . علت چی میتونه باشه خیلی نگرانم . ممنون
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام تحريكهاي ناشي از استمنا است قطع كنيد خوب ميشود
-
- با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ,
آقای دکتر من متاسفانه به علت خودارضایی مشکلی در التم به وجود اومده به طوری که بدنه التم کبود شده و پوستش انگار کش اومده . میخواستم ببینم مشکلی هست یا نه.
در ضمن در نعوظ و ادرار هیچ مشکلی ندارم و هنگام نعوظ التم کاملا شکل طبیعی خود را دارد . - از 5 دی ماه در ادرار خون مشاهده شد . بعد از انجام ازمایش ادرار و انجام سونو از کلیه و سونو که موردی مشاهده نشد.مصرف فیناستراید و فلوکساسین و ادامه خونریزی سیستوسکوپی انجام شد که التهاب مجرای ادراری تشخیص داده شد و مصرف دو قرص قبل ادامه پیدا کرد. اما بعد از گذشت 2 ماه همچنان خون دیده میشود اما با فاصله زمانی 5 روز یکبار. تنها در موردی که رانندگی طولانی داشتم خونریزی 3 روز پشت هم دیده شد . ایا بررسی بیشتر لازم هست ؟
- با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دکتر عزیز
خانمی 41 ساله هستم سالهاست که کلیه های من سنگ ساز هستن از نوع اگزالات کلسیم و الان یک سالی میشه که در سونوگرافی مشخص شده نفروکلسینوز در هر دو کلیه ولی در کلیه راست بیشتر هست و همین طور کلیه اسفنجی
درمان این بیماری چگونه هست که از پیشرفت بیشتر جلوگیری کنه ؟ و آیا داروی خاصی وجود داره ؟
آیا احتمال نارسایی کلیه هست ؟
در حال حاضر دچار کمبود ویتامین D هستم آیا میتوانم مکمل استفاده کنم ؟
ممنون از زحمات گرانقدر شما
با تشکر و سپاس فراوان - سلام اقای دکتربنده پسری پانزده ساله هستم و در زیر آلتم یک خط قهوه ای رنگ به وجود امده که اگر انرا لمس کنی کمی تورفتگی دارد. میخواستم بدانم این خط چیست؟سوال دوم:من حدودا پنج ماه است که دیگر در خواب محتلم نمیشوم؟لطفا پاسخ بدید
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام عكسش را بفرستيد٢-مهم نيست
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

