لیست پرسشها (10,723 پرسش)
یوسف دوشنبه ۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 534 مشاهده پرسش
با سلام و سپاس از زحمات شما پزشکان، بیمار ما بعلت خونریزی شدید کلیه دو بار عمل شدند ک در عمل دوم کلیه را دراوردن، اکنون بعد از 40 روز دوباره دچار خونریزی شدید شده، علت دراوردن کلیه تومار حالب بود که ازمایش های انجام شده روی کلیه نیز سرطان کلیه و مثانه را رد کرد، دکتر به نظر شما علت چیست؟؟- یکی از نزدیکانم که اقا پسری هستند, قصد ازدواج با دخترخانومی را دارد که این دختر میگوید به علت انسداد ادرلری در 4 سالگی عمل کرده و الان که ٢٣ سالشه, پس از درد پهلو و مراجعه به دکتر متوجه شده یکی از کلیه های کوچک شده است. گفته که مشکل خاصی نداره و صرفا باید رژیم غذایی مناسب و ورزش و همچنین تحت نظر بودن دکتر رو داشته باشه. میخوام بدونم ایا این مساله ممکنه در زندگی مشترک ایشان, مشکل بزرگی باشه و مسایلی مثل روابط جنسی و بارداری رو با مشکل مواجه کنه؟ با توجه به اینکه میخوام بدونم ایا احتمال از دست دادن کلیه مذکور هست؟ و در این صورت ایا یه خانم با ١ کلیه میتونه زندگی عادی داشته باشه؟ تشکر
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام با توجه به اهميت قضيه حضوري مدارك را ببينم بهتر است
-
- با عرض سلام خدمت اقاي دكتر......
اقاي دكتر من زماني كه فوتبال بازي مي كنم حدودا ٣٠ تا ٤٠ دقيقه ك مي دوم يك دردي در پا و روي مثانه ام سمت چپ شروع مي شه به طوري كه ديگه نمي تونم بدوم و بايد يه ٢-٣ روز استراحت كنم تا خوب بشه
من حدودا ٧ ماه پيش واريكوسل گريد ٣ چپ و ٢ راست عمل كردم مشكل چي بنظرتون لطفا كمك كنيد من باشگاه بازي مي كنم ......
باتشكر-
اميرحسين شنبه ۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
اصلاح
*سمت راست مثانه و روي كشاله پا - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- باسلام خدمت آقای دکتر. سپاس بسیار بابت وقت گذشتنتون. آقای دکتر سوالم در مورد رنگ منی است. اینکه رنگ منی زرد هستش. من مجردم. و دیربه دیر انزال دارم.( حدود ماهی یکبار) ولی بعضا که چندبار پشت سرهم انزال داشتم هم این مسئله را حدودا مشاهده کردم. در پاسخ هاتون به سوالات دیگران دیدم که فرمودین مشکلی نیس منتها من کمی حساسیت پیدا کردم سر این موضوع. لطفا و لطفا راهکاری بفرمایید تا رنگ مایع منی من به رنگ معمول و سفید و شیری هست برگرده. لطف کنین و اسم چندتا دارو رو هم بفرمایین. خواهشمندم یه دنیا سپاس بابت لطفتون..
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۶ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلاماز نظر من طبيعي است اگر قانع نيستيد ازمايش وكشت از مني دهيد
-
- ضمن سلام و عرض ادب و تشکر از فراهم نمودن این امکان خوب- مادر بنده 76 ساله هستند. طی سونوگرافی های سالانه انجام شده ایشانف از سال 92 توده ای مشکوک در کلیه راست ایشان مشاهده شده بود اما طبق نظر پزشک و به دلیل عدم درد های موضعی و طبق گزارشات سونوگرافی های قبلی و عدم رشد آن، دکتر نیاز به سی تی اسکن را لازم نمی دیدند. این مورد از سال 92 دیده شده بود. چند روز قبل بنده سونوگرافی جدید مادر را انجام دادم و کماکان این توده وجود داشت اما بدون درد و رشد محسوس. من تصمیم گرفتم سی تی انجام بدهم.و بعد انجام آن مشخص شده است یکه یک توده بدخیم حدود 7سانتی متری است که ظاهرا به بخش های دیگر کلیه نفوذ نکرده است. لطفا راهنمایی فرمایید. با سپاس فراوان
- سلام مادر بزرگم کیست کلیه داره و پهلو های چپ و راستش درد میکنه مخصوصا وقتی در معرض سرما قرار بگیره دکتر رفتیم گفته کیست درد نداره و مشکل گوارشی هست رفتیم دکتر گوارش گفتن مشکل از کیست هست خواستم راهنمایی بفرمایید اگر کیست رو تخلیه کنیم عوارض داره یا خیر اگر باید عمل کنه شما زحمتش رو میکشید یا خیر ما شهرستان هستیم و از تهران دوریم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۶ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام گزارش سونوگرافي را بفرستيد ببينم - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- هیچ: سلام عليكم آقای دکتر من در تاریخ 951112سی تی اسکن کلیه دادم و یک سنگ 3تا4میلیمتر درقسمت میانی حالب راست دیده شد من به دستور پزشک قرص خوردم و.... لیکن دفع نشد الان از تاریخ 95123تا الان 95125دارم خون ادار می کنم البته مایعات هم می خورم دستور شما چیست ؟با تشکر از استاد
- سلام؛
آقای 28ساله و متاهلی هستم که باتوجه به علائم و آزمایشات و MRI فوق تخصص غدد برایم تشخیص کم کاری هیپوفیز(هیپوگنادیسم سنترال) داده و در همین راستا برایم 5عدد آمپول تستوسترون جهت تزریق هر 3هفته یکبار داده و گفته پس از مدتی از اتمام آخرین آمپول، آزمایشات LH, FSH, testosterone بدهم...
حال باتوجه به در دسترس نبودن موقتی پزشکم:
1-منظور از مدتی بعد از آخرین تزریق جهت انجام آزمایش، چند روز یا چند هفته و یا حتی چندماه بعد است؟
2-من تستوسترون انانتات ایرانی استفاده کردم که فکر کنم دونه ای حدود 2هزار تومن میفته! اما فکر میکنم جز یکی دو تزریق اولی، مابقیش هیچ تاثیری نداشته!
ممنون. - با سلام و خسته نباشید، اقای دکتر ایا قرص سیستون و رواتنیکس می تواند سنگ را کوچک نمایند؟ و ایا مصرف همزمان این دو قرص با هم ایرادی ندارد؟
- سلام.خسته نباشید.من هردو کلیه هام سنگ دارن و کمی هم کم کار شدن کراتینم 2.5بود که الان البته بهتر شده وبه 1.7رسیده برای بحث کم خونی وضعف شدیدی که توی بدنم دارم وحتی راه رفتن هم برام سخت شده دکتر تغذیه قرص ژریاتریک فارماتون دادند که مواد معدنی مثل کلسیم و آهن و برخی ویتامین هاست فقط من اینترنت نگاه کردم گفتن برای کلیه ضرر داره واگه ناراحتی کلیه دارین نباید مصرف بشه اگه ممکنه راهنمایی کنید که میشه مصرف کرد یا قرص دیگه ای رو صلاح می دونید جای گزین کنیم.ممنون خیلی زیاد ببخشید طولانی شد
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

