لیست پرسشها (10,723 پرسش)
شيماخان چهارشنبه ۱۱ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 433 مشاهده پرسش
ايا طبق اين عكس ها به نظر شما كليه از كار افتاده؟- باسلام مادر من مبتلا به دیابت و فشارخون بالا می باشد در ازمایش جدید مقدار کراتنین 2میلی گرم در دسی لیتر و مقدار اوره 94میلی گرم در دسی لیتر است ایا باید دیالیز شود یا کنترل تغذیه کفایت میکند؟
- با سلام بنده 31 ساله دارای کیستی با ابعاد 32*19 میلیمتر با سپتاسیون داخلی در قسمت فوقانی کلیه چپ دارم. لطفا راهنمایی کنید که راه پیشگیری و درمان چیست و آیا نگران کننده هست! ممنون
- و به علت عفونت ادراري شدي د بستري شده بود
- با سلام خدمت آقای دکتر کرمی،خدا رو شکر هنوز افراد دلسوز و متعهدی مثل شما هستند که دغدغه شون کمک به هموطن و همنوع هست ان شالله مزد این خدمت خالصانه رو از دست حضرت فاطمه(س)دریافت کنید. آقای دکتر سوال من در مورد مشکل پدرم بود که موفق نشدم مدارک پزشکی شون رو ارسال کنم به همین دلیل پاسخی در این زمینه نگرفتم در ادامه مدارک بیمار رو براتون میفرستم لطف میفرمائید اگر راهنمایی کنید داروهایی که دکتر ارولوژی نوشته اند رو بیمار شروع کند؟ و اینکه عفونت ادرار که در آزمایش هم مشخص هست چطور ریشه کن میشه ؟و با توجه به جواب پاتولوژی 4 سال قبل و psa و free psa جدید بیمار، تشخیص شما چیست؟ممنون میشم راهنمایی بفرمائید چون امکان حضوری خدمت برسیم فعلا نیست
- سلام دکتر عذر خواهی میکنم چند روزیه که آلت تناسلی بنده ب جز کلاهکش ورم کرده و در حالت نعوظ بیشتر مشخص میشه ۱۹ ساله هستم. علتش چیه؟
- سلام من asd دارم با قطر 9.6 میلیمتر که پزشکان گفتند با آمپلاتزر بسته میشه .جدیدا در قلبم درد دارم گاهی حالت تهوع و گاهی دست چپم و آروارم درد میکنه.اکو کردم متخصص قلب میگه چیز خاصی نی فقط اون سوراخم باید درمان کنی.حالا این نشانه ها از همون سوراخه یا موارد دیگه ای هم هست.میشه راهنمایی کنید چه کنم؟
- مدت شش ماه است که استند یکی ازرگها گذاشتم ومدت دو ماه است که فتق سمت چپ زده بیرون وباید عمل جراحی انجام بدهم باتوجه اینکه قرص پلاویکس واسپیرین مصرف میکنم ایا مشکلی ندارد عمل جراحی وقرص چند روز جلو تر باید قطع کنم
- هیچ: سلام عليكم جناب آقای دکتر من پرسشگر با کد f81jm329263 هستم حسب الامر شما در جواب پرسش قبل مبنی بر یکبار دیگر سی تی اسکن من این کار را انجام دادم حالا با توجه به سی تی اسکن جدید باز هم نظر شما عمل تی یو ال است یا خیر؟
- با سلام خسته نباشید پسربنده الان 1سال سن دارن و هنگامی که به دنیا اومد همون فردای تولدش ختنه شدن وبعد از ختنه شدنش دکتری که ختنه کرده بود متوجه شد سوراخ مجاری ادارش خیلی بازه ویکم پایین تر از جای طبیعیش هست البته روی کلاهک هست سوراخ مجاری ادارش ولی یکم از جای طبیعیش پایین تر میخواستم بدونم که احتیاج به عمل داره واینکه در آینده مشکل هست که بچه دار نشن ممنون از پاسختون
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

