لیست پرسشها (10,723 پرسش)
شيما پنجشنبه ۱۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 579 مشاهده پرسش
پيوست كردن ازمايش اوره و كراتين.كه در بيمارستان گرفته شده- سلام..جناب آقای دکتر کرمی عزیز بنده یک عذرخواهی به شما بدهکارم..چند روز پیش از بابت جواب ندادن بهتون انتقاد کردم و گفتم مردم رو سرکارمیگذارید و این در صورتی بود که سه روز بعد جواب منو ارسال کردید...امیدوارم اول خداوند بزرگ و بعد جنابعالی منو ببخشید..یکم ناخوش بودم به خاطر بیماریم و کم حوصله...این چند روز عذاب وجود گرفتم به خاطر انتقاد از شما...به هرحال امیدارم عذرخواهی بنده را پذیرا باشید..در تمامی مراحل زندگی برایتان آرزوی موفقیت میکنم..سبز و شاد باشید...از راه دور دستان پرمهر و گرم شما را میبوسم...حلالم کنید
- با سلام و احترام خدمت آقای دکتر
مادر من حدود 53 سال سن دارند و در تاریخ 95/12/15 با انجام سونو گرافی توده ای در غده آدرنال مشخص شده و سریعا به پزشک مراجعه کردیم که با انجام سی تی اسکن و آزمایشات مربوطه 24 ساعته ادرار و نمونه سرم خون و غیره تشخیص به یک غده سرطانی بدخیم 9 سانتی متری داده شده بود.مادرم را بلافاصله بستری نموده و به محض بستری شدن با انجام اکو فشار خون بالا نشون داده شد، در صورتی که مادرم هیچ وقت فشار خون نداشتند. نتیجه آزمایشات هم نشان دهنده بالا بوئن آنزیم های کبدی بوده است. و پزشک تجویز استفاده از قرص کلوکسی بنزامین به مدت 10 روز نمودند. در همین حین مادرم دچار تب بالا نیز بوده اند.
بعد از این مدت چون پزشک تنها راه درمان را جراحی تشخیص داده بودند تا بتوانند این توده را خارج نمایند، حتی کفتند با توجه به عمل جراحی ممکنه سلولهای میکروسکوپیک وجود داشته باشه که احتمال برگشت و عود کردن وجود دارد. ولی احتمال متاستاز را ضعیف دانستند. و گفتند باید باز بشه تا خیلی از موارد مشخص بشه و از طریق سی تی مشخص نمیکند. هفته قبل 95/12/4 مورد جراحی قرار گرفت و متاسفانه پزشک جراح با جراحان دیگر موفق نشده و بدون هیچ گونه عملی تصمیم به بستن شکم گرفتند. چون این غده به دور سیاهرگ قرار گرفته و به نوعی سیاهرگ و مال خودش کرده و اون هم سرطانی شده و حتی کبد نیز متورم شده و تغییر رنگ پیدا کرده است. در حین جراحی حدود 3 لیتر مایع آسیت خارج نموده که در مدت 2 هغته به این میزان رسیده بود. ولی الان که یه هفته از جراحی میگذره این مایع در حدود 500 سی سی شده است. طبق گفته های پزشک اگر عملی انجام میگرفت ممکن بود بیمار رو همون تخت تموم کنه. الان پزشک معتقده این سرطان قشر غده فوق کلیوی است و فئوکروموسایتوما نیست. به ما گفتند جراحی امکان پذیر نیست و هیچوقت فری تومور نمیشه و به شیمی درمانی و رادیو تراپی هم جواب نمیده و حتی 1 درصد هم هیچکدام از این روشها جواب نمیده و عمر بیمار را کمتر از 3 ماه تشخیص دادند و گفتند نتیجه جراحی حتی بسیار عالی هم باشه به عمر بیمار اضافه نمیکند.
جناب آقای دکتر من نتیجه سی تی و آزمایشات را خدمتتان ارسال میکنم و با توجه به گفته های انجام شده و شرایط اضطراری در صورت نیاز خواهش میکنم یه وقت حضوری روز شنبه به من بدین تا پرونده جراحی مادرم را حضورا خدمتتون بیارم. لطفا راهنمایی بفرمایید.متشکرم
آرزوی سلامتی و سعادت روزافزون برای شما دارم. - با سلام خانمی 45 ساله هستم که به علت درد شدید کلیه سمت چپ و شدت درد که به کمرم می زد و توان تکان خوردن و خم و راست کردن کمرم رو نداشتم به یکی از پزشکان همکارتون مراجعه کردم که ایشون سونو از کلیه و مثانه نوشتند دربررسی توسط سونوگرافی همه چیز طبیعی و سنگی هم مشاهده نشد فقط نوشته بود چند فوکوس اکوژن مشکوک به میکرولیتیاز در طرفین مشهود است می خواستم بدونم معنیش چیه و اینکه آیا این مشکل خاصیه؟به دلیل اینکه با مصرف دارو هم همچنان درد کلیه رو دارم فقط درد کمرم کاهش یافته ممنون از توجه و پاسخگوییتون
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- نزدیک به دو هفته میشود که سنگ حرکت کرده و در حالب مانده است.ضمنا حدود ده ماه قبل نیز به راحتی سنگ دفع کرده ام(بدون هیچ دارویی).حال با توجه به اینکه سنگ را میتوانم لمس کنم وبزرگ هم بنظرنمیرسد,از چه داروهایی(گیاهی و...) میتوانم استفاده کنم وتا چه مدت دیگر میتوان صبرکرد?!
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با عرض سلام خدمت شما دکتر عزیز من جوانی هستم 33ساله مدتی هست مشکل نعوظ و بی حسی سرت الت تناسلی خود پیدا کردم ومیل جنسی هم کم شده چندبار به دکتر مراجعه کردم ولی بی فایده بوده و مشکل منو متوجه نشدن وقت گفتن اعصابته ولی من مشکل روحی ندارم التم اون حس صابق نداره تا اینکه یکی از دوستان شمارو معرفی کرد خواهشن راهنمایم کنید
- باسلام و احترام
امروز دو تا لکه سفید رو الت تناسلی من دیده شده مشکل چیه - mgh: mgh: سلام آقای دکتر من 43 سال دارم و ناحیه سمت راست شکمم درد می کنه سونوگرافی متوجه نشد ولی تو سیتی اسکن احتمال فتق دادند ولی یک دکتر هم با معاینه فیزیکی متوجه شدند که من یک بیضه دارم واحتمال ارکیدوپکسی داده اند امکانش هست من را ویزیت کنید ممنون می شم
- سلام ، من دختر 31 ساله هستم در زمستان امسال متوجه لکه های خاصی در پا شدم با مراجعه به دکتر تشخیصشان این بوده که من به علت تماس زیاد با بخاری دچار گرفتگی یا سوختگی عروق شدم عکسی رو میفرستم میخوام ببینم تشخیص شما هم همینه و اینکه درمان این بیماری برایم شرح دهید متشکرم
- سلام اقای دکتر وقت بخیر
بنده 26سال سن دارم حدود 6 ماهی است که بعد از ادرار کامل دو قطره ای ادرار از التم خارج میشود من کلا روال عادی واسه ادرار کردن دارم شب ادراری ندارم کلا تست سنوگرافی مثانه کلیه و پروستات ، ازمایش خون دوبار انجام دادم کلا ازازمایشاتم سالم بودند، ممنون میشم در این مورد به بنده کمک کنید که باید چکار کنم تا خوب شم ؟
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

