لیست پرسشها (10,723 پرسش)
علی دوشنبه ۱۶ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
salam dr...man emruz age beshe khedmat miresam..dorane neghahate craio cheghadr tul mikeshe...bade craio ta che modat nabayd nazdiki dasht?- نظرتون در مورد آزمایش و اقدام لازم پس از آزمایش
- با سلام روز چهارشنبه مطب بیمارستان خدمت شما رسیدم حدود یک ماه پیش در قزوین عمل tul انجام دادم برای سنگ 7mm ;که حین عمل استنت گذاشته شده برا ی در اوردن استنت فرمودید c .t برای خالی بودن لوله انجام وفرمودید خالیه ولی در ریپورت سی تی اسکن همان سنگ 7 mm در کالیپس میانی کلیه مشاهده میشه گویا همان مرحله اول شکسته نشده وسی دی عمل گویای موضوع است دستور چیست
- با سلام خدمت آقای دکتر
من پسری مجرد ۳۰ ساله هستم. مشکل من این است که تاکنون خروج منی نداشته ام یا به اصطلاح جنب نشدهام. خواستم بدانم آیا این حالت طبیعی است یا ناشی از بیماریست. چون هم سن و سالان من به دفعات جنب می شوند و این در حالیست که من در این سی سال اصلن خروج منی نداشتهام!! - اندازه سنگ کلیه من 65 و 75 می باشد برای درمان چیکارکنم?
- توده سولاید
- سلام آقاي دكتر وقت بخير اميدوارم هميشه پاينده و شاد باشيد. بنده ٣١ سال سن دارم و به مدت ٨ ماه كه درد در ناحيه كشاله ران چپ بيضه چپ و پهلوي چپ دارم درد نه جوريه كه ناديدش بگيرم و جوري ك مسكن بخورم واقعا آزار دهنده است، ٢ بار سونوگرافي گرفتم و دو بار آزمايش خون و ادرار همه چيز نرمال بود حتي ٢ هفته پيش ام آر آي گرفتم بازم همه چيز نرمال بود فقط دكتر گفت التهاب خفيف پرستات دارم ، تا حالا پيش 4 تا دكتر رفتم ولي بيفايده بوده الانم ك دارم قرص سيپروفلوكساسين5٠٠ و قرص سلكوكسيب ١٠٠ مصرف ميكنم ك جناب دكتر عبادزاده متخصص ارولوژي در كرمان تجويز كرد. و اينكه هنوز نميدونم علت چيست! خواهش ميكنم راهنمايي كنيد كلافه شدم بس ك قرص خوردم تورا خدا راهنمايي كنيد اين درد زندگي منو مختل كرده. آقاي دكتر وقتي ك مثانه پر ميشه درد بيشتر ميشه و با خالي شدن مثانه درد كمتر ميشه. خدا بهتون شادي بده
- باسلام و عرض ادبٰ موضوع بنده 31ساله متاهل هستم و حدود 9ماه هست که ازدواج کردیمٰ ساکن کرمانشاه هستم و بعد از مراجعه به پزشک متخصص و انجام سونوگرافی فرمودن واریکوسل خفیف دارم الان خواستم بیام تهران خدمت شما و اگه ممکن باشه یکروزه معاینه و عمل انجام بشه. چون امکان موندن ندارم. باتشکر
- با عرض سلام . 6 سال قبل عمل واریکوسل چپ انجام دادم بعضی موقع ها در جای جراحی درد دارم . درباره رشد ناقص آلت تناسی هم دکتر ارولوژی رفتم گفت حالت رشد بچه گانه گرفتین که راه درمان نداره حالا دکتر رابطه این امر را با چاقی یا ترور بیولوژیک داد ولی در 10 سال قبل این مشکل را نداشتم روند نزولی داشت. ممنون از شما
- با سلام:متأسفانه نتوانستم از شما نوبت بگیرم؛در سونوگرافی که برای چکاب همسرم انجام شد مشخص شد اندازه یکی از کلیه ها کوچکتر از حد طبیعی است اندازه 83mm و ضخامت پارانشیمال 8 می باشد و هیچ گونه علامت و درد و... نداشته وسابقه فشار خون و دیابت ندارد و در خانواده هم بیماری کلیه نداشتند؛با توجه به نگرانی زیاد لطفا راهنمایی کنید.خداوند خیرتان دهد ان شاالله
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

