لیست پرسشها (10,723 پرسش)
اشرف یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 464 مشاهده پرسش
سلام ، وقت بخیر. حدود 14 سال پیش توسط جنابعالی جراحی لیزر کلیه در بیمارستان میلاد انجام دادم . هم اکنون همان مشکل را دارم و پزشک تاکید بر جراحی مجدد نمود. لذا در اسرع وقت میخوام این جراحی توسط شما در بیمارستان میلاد انجام بدم ، جهت مشاوره و اخذ پذیرش در بیمارستان میلاد خواهشمندم راهنمایی بفرمایید.- سلام خسته نباشید کلیه خانم من نعل اسبی فرمش وعمل پیسنل هم انجام داده ولی دوباره سنگ ساز میکنه تورا خدا دکتر چه راحلی داره
- با سلام بنده به مدت 6ماه هست يك جوش در قسمت داخل لب بزرگ الت تناسلي مشاهده كردم به ٢ پزشك مراجعه كردم و اظهار داشتند كه مشكل خاصي نيس و يك جوش سادس و براي من پماد موپريسين را تجويز كردند كه متاسفانه بهبودي حاصل نشده خيلي نگران هستم لطفا راهنمايي بفرماييد
- سلام خسته نباشید راستش من ۱۸ سالمه و دو سه سال پیش که تازه به سن بلوغ رسیدم در کناره های التم نمیدونم رگ یا لوله مجاری اداره ولی شبیه لوله ی ...و بصورت برجسته و متورم روی الت بنده قرار گرفته ...اینم عرض کنم که اسپرمم خیلی کم جهش داره .! تورو خدا کمکم کنید من همینجوریشم از زندگی
نا امیدم - سلام دکتر من شیشماه پیش از شما مشاوره گرفتم پیش دکتر هم میرم روم نمیشه بگم که قبلا جق میزدم الان درد بالای مجاری ادرارم بیشتر شده جدیدا دلم نیزدرد گرفته تو به خدا شما بگید چیکار کنم سونوگرافی دادم خوب بود ازمایش ادرارم قبلا ادراردادم خوب بود میشه جایی که منی میاد افونت کرده باشه
- سلام دکتر جان من کلیه چپم چهار عدد سنگ 7 میلیمتری و یک عدد سنگ 13 میلیمتری داشتم
. بعد از سنگ شکنی و تیو ال بعد از 2 ماه کلیه ام درد گرفت و ادرارم رنگش تغییر کرد . مجددا سونو گرافی رفتم . سونو گرافی گفت 2 عدد سنگ 10 میلیمتری و یک عدد سنگ 5 میلیمتری داری .
فکر میکنم سنگها در مرحله سنگ شکنی کامل خارج نشدند از طرفی دکتر متخصص دیگری رفتم گفتند سنگ شکنی باعث سنگ ساز شدن کلیه میگردد و میگوید فعلا ماندن سنگها موردی ندارد .
آیا اینکه بعضی وقتها ادرارم خونی است روی کلیه اثر مخرب ندارد؟ ضمنا درد هم دارم.
اگر بخواهم از طریق جراحی pcnl سنگها را خارج کنم امکان دارد و شما چه پیشنهاد میکنید؟
از لطف و عنایت شما کمال تشکر را دارم - با سلام. خانمی 42 ساله هستم حدود هشت ماهی ست که دچار درد پهلو- بیشتر سمت راست شده ام. آزمایش ادرار کمی عفونت نشان داد که انتی بیوتیک مصرف کردم ولی دوباره چک نکردم که آیا رفع شده یا نه. سونوگرافی و سی تی اسکن کردم چیز خاصی نشان نداد. دکتر گفت یک سنگ خیلی ریز هست که نمی تواند موجب این درد شده باشد. و راستش منهم از بابت غده و اینها که مطمئن شدم به تصور اینکه شاید فقط درد ماهیچه ای باشد، ادامه ندادم و هزینه های پزشکی اینجا آمریکا فوقالعاده بالاست. حالا با سایت شما آشنا شدم گفتم مشورت کرده باشم هنوز درد پهلو کماکان ادامه دارد البته شبها موقع خواب بیشتر آزار میدهد و روز خیلی حس نمیکنم. آیا میتواند عفونت کلیه باشد یا سنگ بسیار ریز موجب درد شده و یا اصلا چیز دیگری میتواند باشد؟ ممنون از توجه و پاسخ شما.
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
- نمایش سایر 4 پاسخ
-
- لکه های سفید رو وسر التم به وجود امده همرا با خارش روی ختنه گاهم هست زیر پوستی
- سلام وعرض وادب واحترام نظرتون در مورد سلامت کلیه ها و نظرتون در مورد آزمایش و جواب و راه کار شما آیا تومور تو حالب مشکلی برا کلیه ایجاد کرده و راه کار شما واقدامات لازم سپاس
- دختری چهار ساله دارم که بنا بر تشخیص همکاران شما دچار سنگ کلیه است که بسیار بزرگ است راه درمان چیست
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

