اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر حسيني یکشنبه ۲۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 533 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر .در گزارش سي تي اسكن پدرم كمپلكس ايزودانس هتروژن در قسمت تحتاني كليه با اندازه ٧ميلي متر نوشته شده و مشكوك به Rcc نوشته به نظرتون اين توده ميتونه سرطاني باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر احمد یکشنبه ۲۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 418 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید اقای دکتر پسری 25 ساله هستم که دارای مشکل انحراف و کجی الت تناسلی به سمت پایین هستم که چون کمی شدید هست تصمیم دارم اون رو عمل کنم همچنین بیماری الت پرده دار را نیز دارم خواستم بدونم از نظر پزشکی امکان هست هر دو عمل را همزمان انجام دهم و هر دو مشکلم در طول یک عمل برطرف بشه یا باید جداگانه عمل بشن ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۲۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 572 مشاهده پرسش
    با سلام 5ساله متوجه شدم نارسایی مزمن کلیه دارم در طول این 5سال همیشه کراتینم روی 1و8بود حالا در عرض 3ماه ب 2و23رسیده.اوره ام مثل همیشه ثابته دفع پروتین و خون در ادرارم ندارم قند خون و فشار خون هم ندارم. خاستم بدونم این بالارفتن کراتیین به چه علت بوده؟ایا باز پایین میاد؟ایا خطرناک است. خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر حدیثه یکشنبه ۲۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 381 مشاهده پرسش
    Had¡se♡: با سلام همسر 32 من درد شدید هردو پهلو گرفت.رفت دکتر مسکن دادن و خورد خوب نشد آزمایش خون داده و کراتینین2.4 اوره داشته.سونوگرافی نشون داده کلیه ها سالم هستن.دو ماه پیش هم آزمایش دادن 1.2بوده و نرمال پیش دکتر رفتیم گفت درد به اینا مربوط نیست.قرص داده و گفته شاید علت بالا بودن کراتینین مصرف مسکن بوده باشه حالا همیر من خیلی نگرانه و فکر میکنه نارسایی کلیه خواهد داشت میشه تشخیصتون رو بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر مصطفی جمعه ۲۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 488 مشاهده پرسش
    با سلام پوست زیر کلاهک نازک شده است و در اثر نزدیکی کاملا سطحی دچار پارگی پوست شده و زخم میشود لطفا اگر داروی خواصی مد نظر دارید معرفی نمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر مهدی یکشنبه ۲۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    باسلام واحترام
    1. تصویر کاربر مهدی چهارشنبه ۲۵ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      من منتظر پاسخم همچنان
    2. تصویر کاربر مهدی جمعه ۲۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      دزد کثیف
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر استادزاده یکشنبه ۲۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 488 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر عزیز
    لطف بفرمایید ممنون میشم نظرتونو در ارتباط با سونوگرافی که پیوست شده بفرمایید
    یک دنیا سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
    2. تصویر کاربر استادزاده یکشنبه ۲۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      اقای دکتر عزیز و گرامی سپاس بی نهایت از شما عیدتون خجسته باد و ارزوی بهترین ها در سال جدید برای شما دکتر فرهیخته و گرامی
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر میلاد شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 2447 مشاهده پرسش
    با سلام. سوالم شاید کمی عجیب به نظر برسه ولی میخواستم بپرسم ایا امکان وجود کیست انگلی در مجاری ادراری اقایان وجود دارد یا نه؟ مثلا اگه فرض کنیم به طریقی منتقل شود ایا میتوان گفت چون داخل مجاری ادراری اسیدی هست انگل در ان محیط از بین خواهد رفت یا نه؟ اگر نه باید از قرص خاصی استفاده کرد یا نه؟ ممنون میشم جواب بدین.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر صفری شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 396 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما, بنده پسری 18 ساله هستم که مدت چهار ماه متوجه شدم سنگ کلیه 4 میلیمتری در کلیه چپم هست, اوایل درد داشتم ولی نزدیک به 3 ماهه دردی ندارم و علارغم ورزش زیاد و مایعاتی که میخورم علائمی از دفع سنگ نداشتم, دلیل سوالم اینه که آیا امکان داره سنگ در حالب گیر کرده باشه؟ چون تا اونجایی که اطلاع دارم حالب مجرای تنفسی کلیست, میخواستم بدونم آیا این امکان وجود داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام سنگ ٤ با احتمال ٩٥ در صد خود بخود دفع خواهد شد ودرد ندارد اگر اب زياد بخوريد
  • تصویر کاربر حدیثه جمعه ۲۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 442 مشاهده پرسش
    از چند روز قبل دخترم پهلوی راستش درد میکنه و از درد خودشو جمع می کنه بیمارستان در اورژانس بستری شد و ازمایش و سونو گرفتند متخصص طب و اوژانس چیزی تشخیص نداد و مرخص شد گفت با متخصص اورولوژی مشورت کنید هنوز دردش کم نشده سونو و گزارش هم برایتون می فرستم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب