لیست پرسشها (10,723 پرسش)
وحیده جمعه ۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 437 مشاهده پرسش
Vahide Mehrabi: باسلام.من حدود 3سال پیش عمل جراحی گرفتگی لوله حالب upgo داشتم و جراحی کردم.چند ماه پیش سونوگرافی انجام دادم که سنگ خیلی ریزی داشتم که فکر میکنم رفع شد.ولی اخیرا درد در کلیه هام احساس میکنم و درد شدید و طولانی مدت در ناحیه کمر(مهرهای انتهای).به حدی که نمیتونم بخوابم یا بنشینم و به جلو خم شم.درد کمرم خیلی اذیت کننده و نگران کننده ست.ممنون میشم راهنماییم کنین-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام اگر سونو طبيعي است پس مال كليه نيست
-
- کلیه
-
حوریه چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
جواب سوالمو کجا میتونم ببینم - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام و تبریز سال نو من 36 سال دارد و متاهل هستم نزدیک سه ماه است که30 تا 60 دقیقه بعد از ادرار کردن احساس نیاز به ادرار مجدد به من دست می دهد و احساس می کنم که باید به دستشویی بروم من سعی می کنم علیرغم فشار خفیفی که در مثانه ام هست مقاومت کرده و با فواصل 3 ساعت یا بیشتر به دستشویی بروم که آن موقع نیز فشار ادرار چندان زیاد نیست دد خفیفی در ناحیه پهلوها و کمر دارم که کمر درم بیش از 2 ماه است که به صوزت مزمن ادامه دارد . در ضمن آزمایشات عفونت و سونوگرافی از مثانه و پروستات و ... انجام دادم که همه چیز نرمال بود. آقا دکتر از این بابت خیلی نگرانم لطفا من را راهمنمایی نمایید . با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام ليشتر عصبي است اگر بخواهيد ذايد نوار عصب مثانه بگيريد٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- Hamid mohammadi: Hamid mohammadi: با عرض تبریک سال نو خدمت دکتر سوال من جراحی TUL کردم و استند گذاشتم الان 3 هفته است که استند قرار گرفته آیا تا آخر تعطیلات مشکلی نیست که استند باشه یا بایست زودتر جهت استخراج مراجعه کنم . و یکی اینکه احساس شدید تکرر اداربا سوزش دارم . در ضمن سنگ هنوز خورد نشده بعلت عفونت شدید استند قرار گرفته است .تا عفونت کلیه برطرف گردد. در ضمن مصرف آنتی بیوتیک هم قطع کردم.ایا لازم هست ادامه دهم .و چه مایعاتی مصرف کنم که حالت تکرر نداشته باشم و به حالت تکرر ادار بحرانی نداشته باشم. ممنون .و سپاس فراوان
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
نگران نباشيد تا ٢ ماه ميتوان استنت را نگاه داشت
-
- با سلام . شوهرم جراحی باز پروستات خوش خیم انجام داده منتهی قبل از جراحی پزشک معالج ایشان گفتند بچه دار نمی شوید ولی الان منی دارد می خواستم بپرسم آیا با وجود داشتن منی باز هم می توانیم بگوییم که بچه دار نمی شود ؟به عرض می رسانم که ما بچه داریم و بچه نمی خواهیم ولی می ترسم حامله شوم . با تشکر
- سلام.من چند تا مشکل در آلت تناسلی دارم
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام توصيه من اين است كه حساسيت نداشته باشيد دستكاري بيشتر بد تر ميكند - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- اقای دکتر من به علت عمل جراحی دیر به دیر ادرارمو خالی میکردم الان درد دو کلیه و زیر شکم و گاهی شکم هم دارم و حالت تهوع و بیضه سمت چپم نیز درد داره و دچار فوریت ادار هم هستم ازمایش خون وادرار هم دادم گفتن مشکلی نیست ممنون میشم که راهنمایی کنید
- با سلام در سوال قبلی مشکل بچه 5 ساله من رو بهتون گفتم که برگشتی ادرار داره و با چند عمل هنوز مشکلش برطرف نشده الان باپیوست تصاویر از سونو و اسکن کلیه لطفا راهنمایی فرمایید
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام، پسر 4 سالم پفك هندي خورده؛ هنوز بعد دو روز ادرارش صورتي است؛ ميتواند باعث نگراني باشد؟
- سلام اقای دکتر.من دچار مشکل مالی شدیدی شدم و قصد فروش کلیه دارم.شما خریداری سراغ دارین.اوی مثبت هستم.ممنون میشم بهم بگین.
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

