اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر مصباح سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 445 مشاهده پرسش
    با سلام بنده بدليل سوزش مجراي ادرار و ارضا شدن سوزناك به دكتر مراجعه كردم انتيبيوتيك و امنيك تحويز كردن ( با تشخيص التهاب پروستات)در هنگام مصرف انتيبيوتيك خيلي بهتر شدم الان بعد از گذشت ٢ روز از مصرف انتيبيوتيك باز دوباره سوزش مجرا پيدا كردم در حالت عادي در حالت ادرار كردن سوزش زيادي ندارم ، چه چيزي تجويز ميفرمائيد، ضمنا نتيجه كشت ادرار منفي بوده است
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      با مصرف اب بهترميشويد
  • تصویر کاربر رضاتاجعلی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 389 مشاهده پرسش
    @rio: @rio: سلام جوانی هستم 30ساله .یک باردر13سالگی عمل فتق دریک ناحیه انجام دادم وباردیگردر26سالگی درناحیه دیگروبعدازعمل بطورکامل ازواسپرم شدم.تشخیص برخی پزشکان بدعمل کردن جراح بوده دوبارivf انجام شده نتیجه نگرفتیم لطفاراهنمایی فرماییدباتشکر؟؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام تنها را تكرار ivf است
  • تصویر کاربر عسل سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 519 مشاهده پرسش
    از 28 اسفند دچار درد در ناحیه شکم و کمر شدم که با پیگیری زیاد متوجه شدم ناشی از سنگ در کلیه ی راستم هست الان سیستون مصرف میکنم و به خاطر عفونت آنتی بیوتیک و قطره سنکل و شبی دو عدد omnic 0.4mg اما اینها دارو هایی هستند که از اورژانس های بیمارستان های مختلف گرفتم و به خاطر تعطیلات دسترسی به دکتر متخصص نداشتم.میشه راهنماییم کنید که درست هستند این دارو ها یا داروی بهتری برای دفع هست که بهم داده نشده.قطر سنگ 5 میل و یکی از کلیه خارج شده و در مجرای ادارری گیر کرده و دیگری در کلیه است‌.در صورت نیاز عکس و آزمایشاتی رو که انجام دادم براتون ارسال میکنم.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام سيتي اسكن از كليه ها انجام بدهيد بدرن تزريق وبفرستيد ببينم فيل سنگ حالب من را درسايتم ببينيد
  • تصویر کاربر احمدی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 364 مشاهده پرسش
    سلام خدمت تان.
    من مدت 4 سال می شود که درخفیف در بیضه چپ درام به پزشک مراجع کردم گفت که آب بیضه است ودر ضمن بیضه چپ من نسبت به بیضه راست کوجک است وقرص سفرفلکسین 750 ملی گرام را برای من تجویز کرده آیا این بیماری با حث عدم باروری نمی شود ودرمان ازبین بردن این آب چی است . ممنون تان هستم اگر سوال مرا به ایمل ام روان کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر عليرضا سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 423 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر وقتتون بخير.غرض از مزاحمت من چندوقت پيش دوباره مزاحمتون شدم راجع ي مشكل ديكه ك خداروشكر فك ميكنم حل شد .اقاي دكتر من وقتي بعد از ادرارم بلند ميشم بااينكه استبرا هم ميكنم ولي چندقطره ازم خارج ميشه البته اين مشكل جديد نيست چندساله م حتي مجبورم واسه نماز خوندنم شلوارمو عوض كنم ..امروز صبح بعد ادرارم ك بلند شدم واسه اينكه لباسم نجس نشه با دستمال اون يكي دوقطره رو با فشار دادن سر الت تناسليم خشك كردم بعد متوجه شدم ادرارم خيلي كمرنگ خونيع ...البته اولش نيستا ولي اون ته ادرارم ك ميمونه خيلي كمرنك خونه از قرمز شدن دستمال كاغذي اينو فهميدم البته خيلي كمرنكه..درد خاصيم ندارم.. ورزشم ميكنم ولي نه خيلي سخت...پيشنهاد و تشخيصتون چيه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام خواهش ميكنم اين موضوع كه وسواس طهارت است اذ ذهن خود بيرون كنيد
  • تصویر کاربر davood پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 356 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشيد من التهاب اپيديديم تو ناحيه راست دارم تقريبا ١٠ سال هست اينجوري هست يكبار ١4 تا تاوانكس هم خورم متاسفانه خوب نشدم الان ٣4 سالم هست و فرزند هم ندارم به نظر شما با دارو خوب مي شود چه آنتي بيوتيكي بخورم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام لطفا سونوگرافي بيضه كنيد ونتيجه را بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر حسن سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 392 مشاهده پرسش
    با عرض سلام وتبریک سال نو من چندیست در پهلو احساس درد میکنم وادرارم بوی بدی گرفته مخصوصا شبها کا ادارکمتری دارم صبح بوی آن بیشتر میشه آیا دچار بیماری کلیوی شدم البته کمی هم سردم میباشدممنونم از راهنمتیی شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام بهتر است يك چكاب بعد از تعطيلات بكنيد
  • تصویر کاربر رضا سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 338 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من قبلا هم مزاحمتون شده بودم..من و خانمم نزدیک ده ماهه اقدام به بچه داری کردیم ولی هنوز همسرم باردار نشدن..هردومون هم ازمایش دادیم جوابشم خوب بود میشه بفرمایید زمان طبیعی واسه بارداری چقدره.چون دیگه واقعا داریم نگران میشیم در ضمن من قبلا عکس ازمایشه سمنه خودمو براتون ارسال کرده بودم گفته بودید خوبه .ازمایشه تخمک گذاریه خانمم خوب بود.من 32 سالمه خانمم 26..ممنون از لطفتون.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام اگر لعد از ٢ يال بچه دار نشديد بايد بررسي شوىد
  • تصویر کاربر تورج سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 535 مشاهده پرسش
    با سلام و تبريك سال نو ،از حدود ١٠ روز پيش درد ناحيه چپ ناشي از وجود سنگ كليه شروع شد كه با انجام سونوگرافي مشخص شد كه سنگي به ابعاد ٣ ميلي متر در كليه چپ و سنگي حدود 5 ميلي متر در كليه راست و سنگي در حالب وجود دارد كه گاها دردهاي طاقت فرسايي به دنبال دارد و تاكنون سنگي دفع نگرديده است لطفا راهنمايي فرماييد كه چه اقدام درماني را بايد در دستور كار قرار دهم . با سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام فقط مايعات زياد ونك كم درمان ديگر نميخواهد
  • تصویر کاربر صمد سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 433 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید یه لکه کوچک سفید رو آلت تناسلی جدید ایجاد شده بدون سوزش و خارش اگر راهنمایی کنید ممنون میشم در صورت نیاز عکس ارسال میشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام اين ها زگيل نيستند تبخال هم نيست ومهم نيستند
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب