لیست پرسشها (10,723 پرسش)
با سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 333 مشاهده پرسش
با سلام، ايا روابط زناشويي بين دو زوج آلوده به زگيل تناسلي باعث عود و تشديد ايجاد زگيل مجدد مي شود؟ آيا زوجين بعد از الودگي ميبايستي روابط زناشويي را ترك كنند؟ در عين حال امكان دارد يكي از زوجين بعد از مدتي بر اثر سيستم ايمني بدن خوب شود و به دليل رابطه زناشويي مجدد از زوج آلوده ديگر بيمار شود؟ ممنون ميشم جواب دهيد-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سالمترين وبهترين كار زندهگي طبيع وادامه مقاربت بدون هيچ كاندوم وغيره است چون دوري مشكلي را حل نميكند وادامه نزديكي باعث الودهگي بيشتر نمشود
-
- با سلام . من 31 سالمه و چند ساله کیست کلیه دارم که هر دکتری رفتم درمانی واسم نداشتن . اما در چند ماه اخیر چندید بار خون در ادرار و درد شدید کلیه داشتم که بعد از 3تا 5 روز خوب میشدم . اما در 6 گذشته بدترین درد ممکنه که تا الان رو داشتم تجربه کردم . کم اشتها و احساس طب و لرز و سر دردهای شدید وبی انرژی بودن واحساس فشار و داغی در کلیه چپ که کیست دارم و خون در ادرار قابل مشاهده که البته باید ارز کنم که سایز کیست من خیلی بزرگ هست گفتن 1 کیست 10 سانتی . میخواستم بدونم درمانی هست و آیا ممکن هست که کلیه من از کار بیوفته ؟ من ترکیه زندگی میکنم واسه درمان میخوام برگردم ایران اشکالی واسه پرواز نخواهم داشت ؟ ممنونم از پاسخ گویتون
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام توصيه ميكنم ١- فيلم عمل لاپاروسكوپي كيست كليه من در سايتم واپارات را ببينيد٢-عكس سي تي اسكن كيستها را بفرستيد ببينم مشكل پروازي ندارد ٠٩٣٥١١٤٢٠٨٠ موبايل منشي هست تماس بگيريد چون از خارج مياييد سريعا ببينم بفرماييد دكتر كرمي گفته ااست
-
- مدتی هست بر روی آلت تناسلی بنده (پایین ختنه گاه) لکه های سفیدی بوجود اومده.زیاد بهش توجه نمیکردم ولی حس میکنم بیشتر شده. درد یا خارش و یا علائم دیگه ای هم نداره. تشکر
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام ديدم مهم نيستمد
-
- حسین: حسین: سلام خدمت اقای دکتر دکتر جان من 35 سال سن دارم و نزدیک 6 ماه ازدواج کردم و حدود15 سال مشکل تکرار ادار دارم و 5 سال ناراحتی پروستات برام پیش امده که هر یه مدت عفونت اداری یا عفونت پروستات میگرم و همش از قرصای انتی بیوتیک استفاده میکنم این خیلی منو عصبی کرده و بد توی زندگیم تاثیر گذاشته. بعد از هر نزدیکی درد زیر شکم دارم دکترم رفتم دکتر گفت شما پروستاتیت مزمن داری و مریضیتون دیر خوب میشه از سونگرافی تا ازمایشات تا دیدن داخل مثانه و پروستاتم انجام دادم الانم 1ماه که درد شدید در زیر شکم و کمر درد طوری که کمرم رو نمیتونم خم کنم چون فشار به کمر و پایین شکمم میاد خیلی خیلی اذیت شدم خواهش مند هستم که کمکم کنید و بگید که چکار کنم خوب بشم ممنون میشم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام از نظر من تمام قرصها را قطع كنيد وورزش وا شروع كنيد وبه اين درد وسوزش اهميت ندهيد
-
- şervan ş: با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم که بعضی وقتا یه آب غلیظی از آلت تناسلی من (مرد) ترشح میکنه میخواستم بدونم چیه مرسی با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
اگر قطعي ميخواهيد ازمايش وكشت بدهيد - نمایش سایر 10 پاسخ
-
- با سلام
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام ديدم نرمال است
-
- با عرض سلام م احترام سال نود و یک به علت تزریق پاپاورین حدود سی ساعت نعوظ مداوم داتم سپس از طریق شانت و عمل جراحی خون لخته شده تخلیه شده است سال نود و پنج سونوگرافی کردم و علایمی از پلاک مشاهده نشد حال سه سوال مطرح است .اول اینکه ٱیا این اتفاق باعث کوچکی و اصطلاحا ٱتروفی شده است .دوم ٱیا حس جنسی ٱلت کم شده است سوم علت عدم جهش منی چیست؟
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام اگر الان نعوظ داريد خدا را شكر كن بقيه مهم نيستند
-
- با سلام: بنده 30 ساله هستم و مشکلم کلیه های ضعیف و دارای کیست فراوان ارثی است...الان سنگی به اندازه 6 میلیمتر و 4 میلیمتر و2عدد 5 میلیمتر دارم که با ورزش و قطره سنکل قصد دفع آنها را دارم...سوال بنده از شما اینه که اگر سنگها مشکل ساز شوند و یا بزرگتر شوند با وجود کیست های کلیه ای که دارم امکان جراحی وجود دارد؟ با تشکر از شما
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
مبحث كيستهاي ارثي سايت منرا بخرانيد نياز به جراحي وسنگ شكني ندارد
-
- با سلام واحترام سال نو مبارک خدمتون عرض کنم بالای آلت تناسلی سمت راست ورم کرده هیچ مشکلی هم نسبت به انزل وادرار ندارم فقط موقعی که معده م ورم میکنه یا زیاد راه میرم سوزش داره ولی خوابیدم ورم میخوابه لطفا کمک کنید...با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
مهم نيست عكسش را بفرستيد ببينم
-
- مدتی هست بر روی آلت تناسلی بنده (پایین ختنه گاه) لکه های سفیدی بوجود اومده.زیاد بهش توجه نمیکردم ولی حس میکنم بیشتر شده. درد یا خارش و یا علائم دیگه ای هم نداره. تشکر
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام عكسش وا بفرستيد ببينم
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

