لیست پرسشها (10,723 پرسش)
محمد یکشنبه ۲۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 373 مشاهده پرسش
با سلام خدمت شما آقای دکتر جناب آقای دکتر کرمی خواهشا نسبت به پاسخ دو سوال بنده را بفرمایید:1. بی زحمت نظرتان را راجع به آزمایش اسپرموگرام بنده که در فایل ضمیمه برای ارسال میکنم بفرمایید و همچنین بفرمایید که آیا نتیجه آزمایش باتوجه به شرایطی که در ادامه اعلام میکنم مثبت ارزیابی میکنید و سلامت و باروری اینجانب را نسبت به این آزمایش مثبت میدانید؟؟ 2. اگر مجددا بخواهم جهت نتیجه بهتر آزمایش مجددی انجام دهم و باتوجه به اینکه این آزمایش را در روز چهارشنبه 95116 ساعت 21 شب انجام داده ام بهترین روز برای انجام مجدد چه روزی میباشد؟؟نکته: این آزمایش در شرایط زیر انجام شده است: 1. طی 8 ماه گذشته هیچگونه رابطه جنسی با همسرم نداشته ام. 2. هیچ گونه مواد مخدر و افیونی الکل سیگار و انواع دخانیات هیچ موقع مصرف نداشته ام. 3. هیچگاه برای ارضاء استمناع انجام نمیدهم. 4 طی 8 ماه گذشته فقط 2 بار در خواب جُنُب شده ام.باتشکرجواب آزمایش برای ارسال میشود.-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۷ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام ديدم حركت كم است ٢- بهترين زمان دادن اسپرم ٤٨ الي ٧٢ ساعت بعد ازاخربن انزال است - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- با سلام : آقای دکتر ممنونم از پاسخ شما جوابم را در قسمت کیستهای ارثی سایت شما گرفتم: من 30 ساله هستم: ( دو سوال آخر بنده این هست که اگر سنگ کلیه بنده به اندازه ای شود که تنواند دفع شود آیا با وجود کلیه های پلی کیستیک بنده امکان عمل وجود دارد؟تا چند سالگی کلیه هایم پاسخگو است؟ )
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۷ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام اين سنگها نياز به. رمزن ندارد - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر من حدود هشت ماه پیش عمل واریکسول انجام دادم که مشکلی هم نداشتم تا الان یه مدت هست که دچار مشکل نغوظ شده ام وه اگرم نغوظ کنم جای عملم درد میگیره پیش از اینکه دچار مشکل نغوظ شوم همیشه نغوظ کامل داشتم وحتی بعداز ارضا شدن هم دوتا سه بار دوبار دچار نغوظ میدشم،باتشکر از شما آقای دکتر ممنون میشم جواب بدین
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۷ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام ارتباطي با واريكوسل وعمل ونعوظ نيست بيشتر عصبي ااست - نمایش سایر 10 پاسخ
-
- توی جواب آزمایشم ketones=positive هست . Blood=trrace و bacteria=few و W.B.C و R.B.C=2_3 .احساس میکنم عفونت دارم و بخاطر ترشحات شدیدم آزمایش دادم . لطف کنید راهنمایی کنید مشکل من چیه
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۷ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
توصيه ميكنم چند روز انتي بيوتيك بخوريد
-
- با سلام، اینجانب ادارم دوشاخه می شود که اقداماتی که انجام داده ام شامل: سونوگرافی گرفتم که اندازه پروستات نرمال بوده، آزمایش ادرار دادم که عفونت نداشتم، عکس مجرا را گرفتم که اصلاً تنگی نداشتم و چندین قرص خوردم که قوای جنسی ام به مدت یک ماه از کار افتاد ولیکن درست نشد و همچنان دوشاخه است لطفاً راهنمایی بفرمایید ضمناً بنده ساکن شهرستانم
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۷ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام به نظر من چون بررسي ها نرمال است درمان ضروري نيست
-
- دکتر سلام . خسته نباشید .
دکتر یه عکس براتون میفرستم نمیدونم زمینه تخصصی تون هست یا نه . برام توضیح بدین که چیکار کنم دیگه خسته شدم از دست این مریضی . مرسی-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۷ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام كار من نيست - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام دكتر من ١٧ساله هستم وچهار ماه است كه محتلم نشده ام و ميل جنسي من را بالا برده ومن را ازار ميدهد مشكل چيست .ايا بايد خود ارضايي كنم؟
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۶ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سعي كن با يك روانكاو صحبت كنيد
-
- با عرض سلام و خسته نباشيد اقاي دكتر من درد در قسمت بالاي الت تناسلي دارم در قسمت رويش مو بعضي وقت ها درد ميگيره و هنگام ادرار درد شديد ميشود و در ادرار خون و هيچ چيز ديگري ديده نمي شود و گاهي وقت ها احساس ميكنم ك ادرار دارم ولي ميزان ادرار كم مي باشد
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۶ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
ازمايش ادرار وسونوگرافي انجام ونتيجه وا بفرستيد ببينم
-
- از مشگل خود ارضایی رنج میبرم دارویی برای کمک به کنترل خودم میحاستم
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۶ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام دارويي نيست بايد با اراده تركش كنيد
-
- سلام روز بخیر،زیر آلت تناسلی بنده حدود 2 سال پیش یه چیزی شبیه غده چربی ایجاد شد که به پزشک متخصص مراجعه کردم و گفتند مشکلی خاصی نیست،اما اخیرا این غده بزرگتر شده،می خواستم بپرسم این موضوع مشکلی ایجاد نخواهد کرد و به چه شکل باید برطرفش کرد!؟
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۶ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام بايد معاينه شويد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

