اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر محموداسماعیلی شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 433 مشاهده پرسش
    امروز بادرد خفیفی در پشتم سمت راست مواجه شدم که وقتی سونوگرفتم درسونوکلیه های نرمال فقط تصویر کانون اکوژن به قطر43میلی متردرکالیس تحتانی و35درکالیس میانی کلیه راست مطرح کننده سنگ ریزه مشاهده میشود . آیا این سنگ ها خود به خود با مایعات دفع میشودیا باداروریا با سنگ شکنی دفع خواهد شد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام فيلم عمل pcnl من در وب سايتم وا ببينيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر mahdi سه شنبه ۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 3236 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر.خسته نباشيد.ميخواستم بدونم كه پاپول مرواريدي آلت تناسلي قابل درمان هست يا خير؟ و اينكه درمان با ليزر چقدر ممكنه عوارض داشته باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام عكسش را بفرستيد ببينم
    2. تصویر کاربر mahdi یکشنبه ۳ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      عكس
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام اينها را جاي حساسي است دستكاري نكنيد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر محسن شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 343 مشاهده پرسش
    من از بچگي يه لكه سفيد روي الت داشتم كه چند سالي ميشه كه مشكي شده ولي اضافه نشده مقدارش،
    فقط چند روزه يه دونه كنارش زده كه به اندازه ي يه عدسه و وقتي فشارش ميدم خيلي كم فقط احساس درد ميكنم خيلي جزئي،
    عكس هم فرستادم براتون
    لطفا بفرمائيد اگه ضروري هستش اقدام كنم هم براي لك تيره هم اين دونه
    تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام مهم نيست
  • تصویر کاربر Zeynab شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 512 مشاهده پرسش
    با سلام، من دو ماهه باردار هستم و فرزند دومم هست. در بارداری اولمم سه بار دچار عفونت واژن از نوع قارچ شده بودم و بعد از زایمانم هم چند بار عفونت گرفتم. یک ماه پیش دکتر زنان رفتم ولی علاٸمی از عفونت نبود. اما در حال حاضر دچار تکرر ادرار شدم. خواهش میکنم راهنمایی کنید و اینکه آیا برای جنینم خطرناک است یا خیر؟ در ضمن من هپاتیت ب هم دارم و امکان داره عفونت به رحم رسیده باشه و جنینم در معرض خطر باشه؟ فرزند اولم خدا رو شکر سالم هست.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      نه نگران نباشيد
  • تصویر کاربر فاطمه شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 543 مشاهده پرسش
    باسلام دختری 22 ساله هستم که سنگ 22 میل در کلیه ی چپم بود که پس از دوبار سنگ شکن و 4 بار عمل لیزری و لوله حالب متوجه شدم که کارکرد کلیه م 3 درصد میباشد تا کنون به 8 پزشک مراجعه کردم که نظر برخی خروج کلیه و نظر برخی نگهداشتن کلیه است میخواستم نظرتان را در این باره بدانم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام اين كليه بايد برداشته شود
  • تصویر کاربر حشمت شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 429 مشاهده پرسش
    حدودا15روز است ک درناحیه شکم وپهلوها دچاردرد شدیدی شده ام،سونوگرافی تشخیص سنگ دادن،وبا آزمایشگاه مشخص شده ک هم در ادرار و خون عفونت وجودداره،سه روز بیمارستان بستری هم شدم وکلی آنتی بیوتیک تزریق کردن اماازدیشب ک ترخیص شدم دوباره درد و تب ولرز به سراغم اومده،میخواستم ببینم راه درمانی من چیه؟؟بایدچیکارکنم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام بايد تا قطع تب بستري شويد
  • تصویر کاربر مونا شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 519 مشاهده پرسش
    بیماری ایدز
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سوال كامل
  • تصویر کاربر حسین جمعه ۱ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 390 مشاهده پرسش
    با سلام و. خسته نباشید بنده زیر آلتم یک جوش یا تبخال بزرگی در اومده و. الان 3 روزه در اومده و هرروز بزرگتر میشودو به آن دست میزنم درد میکند میخواستم بپرسم این چیه و باید چیکار کنم دکتر؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام رگيل نيست
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 394 مشاهده پرسش
    سلام 40 سال دارم حدود دوسالی هست که موهای ساق پام شروع به ریزش کرده والان اکثر موهای هر دوساق پام ریخته علت چی میتونه باشه ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام دكتر هورموني
    2. تصویر کاربر محمد شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام پاسخی دریافت نکردم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      بايد از نظر هورموني توسط دكتر غدد بررسي شويد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر صدیقه شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 2158 مشاهده پرسش
    باسلام و خداقوت بیمارخانم51 ساله،در سونوگرافی گفته شده یک کیست کورتیکال 32 میلیمتری در پل تحتانی کلیه چپ دیده میشود.( بوسنیاک1) بقیه موارد طبیعی است. ایا این کیست خطرناک است؟ نیاز به درمان دارد.( علت مراجعه هماچوری بود. گلبول قرمز6_8 و گلبول سفید در ازمایش ادرار 6-4 بوده است. با سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام اين كيست نياز به درمان ندارد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب