لیست پرسشها (10,723 پرسش)
مهدی یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 360 مشاهده پرسش
با عرض سلام و خسته نباشید
دکتر من مشکل نعوظ آلت در حین انجام رابطه جنسی دارم، و یه جور بگم که اصلا نعوظ نداره. قرص و یا ژل ها استفاده میکنم و زیاد تاثیر نداره. در زمان های دیگر اینطور نیست خیلی وقت ها مثلا صبح ها خودبه خود نعوظ داره، یا حتی حین خود ارضایی نعوظ داره ولی نمیدونم چرا حین رابطه اصلا نعوظ نداره.
حالا ازتون کمک میخوام و اگه تو این مشکل می تونید به من کمک کنید حضورا خدمت برسم.-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
سلام بايد بررسي شويد
-
- پارگي خفيف و سوزش سر آلت تناسلي
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
سلام مهم نيست
-
- سلام آقای دکتر من 39 سال سن دارم که از 20سالگی کلیه هام سنگ ساز بود الان دوسال کیست هم به آن اضافه شده بطوریکه کیستهای متعدد حتی تا 30 میملیمتر دارم ایا درمان وجود دارد؟ لطفا راهنمایی فرمایید ممنونم
آقای دکتر فرموده بودین سو نو را تهیه کرده که در فایل پیوست ارسال گردید-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
سلام نياز به درمان ندارد
-
- SADRA TOOLS:
جناب دکتر سلام
بنده با ۴٣ سال سن ومتاهل نزدیک به یکهفته میباشد که مشکلاتی در ناحیه تناسلی بوجود آمده که حقیقتا هم بعلت کمرویی شدید و دوم اینکه در یکی از شهرستانهای محروم خوزستان زندگی میکنم و همچین تخصصی در شهرمان نیست و به همین خاطر عاجزانه تقاظای راهنمایی در درمان را از شما خواستارم و در عوض جز دعا و سلامتی برای شما و خانواده محترمتان کاری نمیتوانم بکنم.
بنده با عرض معذرت عکسی از ناحیه ضایعه پیوست میکنم و جهت اطلاع تکمیلی هیچ ارتباط ناسالمی در زمان تاهل نداشته ام و نیز این ناحیه همکنون بعد از یکهفته درد و یا سوزش ندارد
باتشکر و دعای خیر-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
سلام دكتر پوست برويد دارو بنويسد
-
- سلام ،وقتتون بخير.(ببخشيد كه زياد با اصطلاحات اشنا نيستم) چند روزى هست كه الت تناسليم (مجرا) از همون محلي كه از بدن خارج ميشه درد احساس ميكنم. در حالت عادي هيچ دردي احساس نميشه، اما در حالت نعوظ وقتي الت به سمت پايين يا مستقيم مي باشد درد شديدي احساس ميكنم(در همون محلي كه در ابتدا جمله گفتم)، ولي زماني كه آلتمو به سمت بالا(نزديك بدن) مياورم دردي احساس نميكنم. ميشه خواهش كنم كمك كنيد،چند روزه مدام استري دارم.
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
سلام بايد ببينم
-
- با سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر
بنده دوماه قبل برای درد کمر به دکتر مراجعه کردم که با MRI معلوم شد که مشکلی به غیر از گرفتگی عضلات ندارم
اما با سابقه دفع پروتئین پدرم و سابقه در افراد درجه یک ، آزمایش ادرار انجام دادم که جواب آزمایش trace بود و با مشورت دکتر پدرم،آزمایش 24ساعته انجام دادم که میزان دفع پروتئین کلیه عدد 202 بود
با مراجعه به پزشک فوق تخصص کلیه و مصرف داروهای تجویزی، میزان دفع پروتئین بعد از یک ماه به عدد 34 کاهش یافت ، اما هنوز درد بسیاری در قسمت پهلو و کمر و سوزش ادرار کم ( که با مصرف آب کمی از میزان سوزش ادرار کم میشود) خاستم بنده را راهنمایی کنید که چه کاری انجام بدهم
داروهای مصرفی به شرح زیر هستند
آنا لاپریل
امگا 3
کلسیتریوا 0.25
پنتوکسی فیلین 400
نفروویت
با تشکر از وقتی که میگذارید-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
داروها را زير نظر دكتر نفرولوگ ادامه دهيد
-
- سلام دکتر عزیز و بزرگوار . تاریخ 960114 مراجعه کردیم خدمتتون و برادرم رو مورد جراحی نفروکتومی قرار دادین که تومور کلیه داشتن و زحمتشو کشیدین و دست شمارو میبوسیم . حالا جواب آزمایش پاتولوژی رو گرفتم و می خواستم بفرمایید که آیا سرطان پیشرفت میکنه و ممکنه در بافت لنفاوی باشه و این که خطر رفع شده یا نهباز هم از زحماتتون برای این ملت متشکرم انشاالله که زنده و سلامت باشید
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
سلام بايد هر ٣ ماه تحت نظر باشيد
-
- پسرمن دي ماه 95 ازمايش چك اپ داد نتيجه ازمايش كراتين 1.5 و خون در ادرار نشان داد، 10 فروردين به علت مريضي شديد(مشكوك به مسموميت يا سرماخوردگي) با علائم تب و لرز و تغير رنگ ادرار و تهوع و اسهال دوباره ازمايش داد .نتيجه ازمايش كراتين 2.5 و خون در ادرار را نشان داد. با معرفي دكتر اشنا در بيمارستان هاشمي نژاد 5 روز بستري شد در اين مدت ازمايشات كراتين 1.7 را نشان داد اوره 23 و پتاسيم هم 4.8 . البته لازم است ياد اوري كنم كه پسرم تمرينات ورزش تاي بوكس مي كرد و مكمل دارويي نخورده ولي مي گقت ضمن ورزش علي رغم تشنگي و عرق شديد اب نمي خورديم. ولي بعد از اتمام تمرين به مقدار زياد اب مي خورديم .الان من نگران سلامتي پسرم هستم لطفا راهنمايي فرماييد. مشكرم
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
سلام دوباره ازمايش تكرار وبا سونوگرافي نتيجه را بفرستيد ببينم
-
- تشخیص نوع توده کلیه و خوش و بد خیم بودن آن و شنبه نوبت عمل در بیمارستان محب دارد فقط میخوام بدونم خیلی نگران کنندس یا خیر نظر پزشکان برداشتن تپ=وده همراه با کلیه
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
سلام احتمال بالا سرطاني است
-
- سلام دکتر ،اسفنکتر داخلی مثانه من چند سالی هست که بسته نمیشه اما اسفنکتر خارجی سالم هست و بی اختیاری ادراری ندارم اما بسته نشدن اسفنکتر داخلی باعث اذیت من شده، آیا راهی برای بسته شدن دوباره اسفنکتر داخلی هست اگه هست لطفا توضیح بدهید. با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
نه واهي ندارد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

