اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر مجید سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 422 مشاهده پرسش
    مدتی بود در ناحیه سمت جپ پایین تر ناف دردی داشتم..امروز سونو کردم..نتیجه اینکه:هرنی اینگوئینال با دیفکت های کوچک در هر دو قسمت...یافته ای از collection یا لنفادپاتی مشاهده نشد...خواستم ببینم در این وضعیت نیاز به جراحی وجود داره یا باید کار دیگه ای کرد؟؟ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام اگر بيرون نزده عمل نميخواهد
  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 377 مشاهده پرسش
    سلام من تا به حال رابطه ی جنسی نداشته ام از هیچ نوعش .
    از سرنگ , سوزن و غیره نیز استفاده نکرده ام .
    اما حدود یک ماه پیش برای اصلاح موهای زاید بدنم از تیغ استفاده کردم که نقاطی از بدنم دچار زخم وخونریزی شدن . و حالا بعد از یک ماه دچار گلودرد شده ام که مدتی است طول کشیده و لک هایی شده ام.
    با توجه به اینکه اطمینان دارم تیغ قبلا توسط فرد بیماری استفاده نشده بوده آیا باز هم شانس بیماری خطرناکی نظیر زگیل یا ایدز وجود داره ؟
    در صورت نیاز میتونم عکس هم براتون ارسال کنم .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      اصلا امكان الودهگي نيست
  • تصویر کاربر سلام چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 325 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر وقت بخیر.ببخشید مزاحمتان میشم.بنده 32 سال سنمه و مجردم و جنسیتم مرده. پشت التم زیر ختنه گاه یه دونه زیر پوستی زده که رنگش روشنه تقریبا،یعنی نه رنگش سیاهه و نه سفیده وقتی فشار میدم درد نمی کنه و بالای همون دونه دو تا زایده های خیلی ریز دیده میشه انگار زیگیله البته اون هم دردی نداره میخواستم بدونم این دو مورد خطری برام نداره جسارتا دو تا عکس براتون میفرستم تا تشخیصتان راحتر تر باشه خیلی نگرانم خجالتم میگیره حضوری بیام.اگر امکان داره بهم کمک کنید و پاسخم را بدید.ممنون از لطفتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام اگر سكس الوده نداشتيد نه اگر داشتيد بايد ازمايش دهيد
    2. تصویر کاربر سلام سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام ممنون.میشه بفرمایید چه ازمایشی باید انجام بدم؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      از نظر زگيل
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر بهمن سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 401 مشاهده پرسش
    سلام وخسته نباشید خواستم ببینم کلیه فردی که دارای کیست پاراپلویک به اندازه 9 میلیمتردر پل تحتانی کلیه در سمت چپ باشه برای دهنده مناسبه در آینده مشکلی برای گیرنده ایجاد نمی کنه ممنون میشم خیلی ضروری جوابم بدید باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      نه
  • تصویر کاربر علی شنبه ۹ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 713 مشاهده پرسش
    با سلام . نوزاد 3 ماهه ای داریم که در زمان جنینی تشخیص ورم کلیه ( Ap لگنچه ) داده شده . سونوی اول بعد از تولد در روز 7 تولد تشخیص کلیه و مجاری ادرار سالم و سونوی دوم در سه ماهگی تشخیص ورم کلیه ( قطر AP هفت تا8 میلیمتر ) داده شده . دکتر متخصص اطفال گفت 3 ماه دیگه سونوی مجدد . حالا سوالم اینه که الان به متخصص کلیه نوزادان مراجعه کنم برای پیگیری یا 3 ماه دیگه ؟ ممنون تا چه سنی پیگیری لازم هست ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۹ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      موافقم با دكتراطفال
  • تصویر کاربر دنیا یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 515 مشاهده پرسش
    منظور از چسبندگی محل ختنه چیه ؟ پسرمو پنج روزه که ختنه کردم میخوام بدونم منظور از چسبندگی چیه که پیشگیری کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      بايد دكترتان جوابگو باشد ولي ظاهرا نرمال است
  • تصویر کاربر سینا یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 526 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر، پدرم ۶۵ سال سن داره که امروز عمل جراحی انجام داده و به تشخیص دکتر معالج کلیه چپ رو به همراه تومور و تودهای چربی اطراف تخلیه کردن، که با توجه به مشاهدات دکتر از آزمایش ctاسکن توده هنوز به شریانات نرسید بود، نمونه های تخلیه شده رو به مرکز آزماشگاه تحویل دادم، ولی جواب دهی خیلی کند انجام میشه، سوالم این هست که با وجود تخلیه کلیه درمان کامل انجام شده یا ممکنه تکرار بشه و هر لحظه منتظر یه خبر بدتر باشیم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      بله از دكترتان كامل بپرسيد
  • تصویر کاربر مرتضی یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 399 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر من حدود 4 سال پیش بیماری واریکوسل گرید 2 داشتم البته هنوز هم که 29 سالمه مجردم ولی دوست دارم بدونم که آیا نیاز به جراحی دارم یا خیر جدیداً دو رگ سیاه سمت چپ بیضه ام مشاهده میشه که البته بنفش مایل به سیاهه نمی دونم خطرناک یا نه ، یه مشکلی هم که دارم و نمی دونم به صورت مودبانه چی جوری باید بگم و تا حالا روم نشده بگم این هست که آلت تناسلی ام در حالتی که بهش از جلو فشار میدم خم میشه و می ترسم بعدم برام مشکل ساز بشه و خیلی ضعیفه.ممنون میشم اگه جواب سوالم رو بدید . تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام بايد معاينه كنم
  • تصویر کاربر بی چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 602 مشاهده پرسش
    مشکل بسته نشدن اسفنکتر داخلی مثانه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      بايد نوار مثانه بگيريد
    2. تصویر کاربر بی یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام دکتر ،قبلا نوار مثانه گرفتم حت ی آندوسکوپی مثانه هم انجام دادم چند سالی هم دارو بیخودی خوردم چون ابتدا از اسفنکتر ها اطلاعی نداشتم ،داخل سایت شما خوندم که در مورد تزریق ژل کلاژن به اسفنکتر گردنه مثانه نوشته بودید و امیدوار بودم که منظورتون احیا اسفنکتر داخلی مثانه باشه ،لطفا اگر راهی برای مشکل بسته نشدن اسفنکتر داخلی مثانه هست راهنمایی کنید. با تشکر
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      راه درمان قطعي گذاشتن دريچه مصنوعي است كه خيلي گران است
    4. تصویر کاربر بی سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      هزینه دریچه مصنوعی تقریبا چقدر میشه؟
    5. تصویر کاربر بی سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      و با دریچه مصنوعی دیگه اسفنکتر داخلی و مجرای ادرار به طور کامل بسته میشه؟
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      كار من نيست
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر میترا یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 430 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما
    بنده خانمی هستم پنجاه ساله که 10 ماه پیش عمل هیسترکتومی انجام دادم از یک ماه پیش تا کنون احساس برآمدگی داخل زیر شکم، در سمت راست (قسمت بخیه شکمی) و تیر کشیدگی خفیف پهلو تا همان قسمت را دارم . زمان دفع ادرار سوزش ندارم براحتی ادرار می کنم، یبوست هم ندارم سونوگرافی شکمی انجام دادم کلیه سمت راستم کمی بزرگ شده . به دکتر اورولوژی مراجعه کردم از دو روز پیش هر 12 ساعت یکعدد قرص سیپروتد 500 و یکعدد قرص فلوکسیتین20 بعد از صبحانه مصرف می کنم.میخواستم نظر شمار را هم بدانم لطفاً راهنمایی بفرمایید مشکل من نگران کننده است یا خیر؟ چه کار کنم؟ 96/02/08
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام اگر ازمايش جديدتان عفونت ندارد مهم نيست
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب