اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر بابک شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 2248 مشاهده پرسش
    سلام دکتر,,, چند روز پیش بعد از سکس ناحیه ختنه گاه به شدت متورم شد و باد کرد که به دکتر مراجعه کردم اول فکر میکردم حساسسیت به ژل لوبریکانت یا ایموشن صورتی باشه ولی دکتر گفت عفونته بعد واسم سفیکسیم 200 تجویز کرد که الان بعد از سه روز ورم ختنه گاه تا حدود زیادی کم شده ولی روی ختنه گاه زخم های کوچیکی هست که خشک شده البته کمی ک پوست ختنه گاه کش میاد دوباره شروع میکنه به پاره و بریده بریده شدن, یادمه این مشکل رو دو سال پیش هم داشتم ک خود به خود بعد از چند وقت خوب شد ولی تا مدتی درگیرش بودم الان دوباره این مشکل واسم پیش اومده ک خیلی نگرانم کرده, مشکل چی میتونه باشه ؟ عکس ها رو واستون میفرستم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      عكسش را بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر بهزاد چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 406 مشاهده پرسش
    سنگ كليه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام عكس سي تس اسكن بگيريد بياييد ببينم
  • تصویر کاربر غلامحسین سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    بنام یزدان جناب دکتربه دادم برس ناگاه دچارکلیه درد ودرد درپایین ناحیه شکم شدم ادارم سوزناک رفتم سنومیگن 3تاسنگ 3و4و5میلی دارم دردوکلیه ام هم راست وهم چپ قرص سیستون خوردم پتاسیم سیترات خوردم ازبس مایعات خوردم حالم ازخودم بهم میخورد ازبس دردکشیدم مردم ورزش هرچی بگی کردم کوهنوردی طناب بازی اماسنگم دفع نشده دارم دردمیکشم کمکم کن
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام اين سنگها نياز به درمان ندارد خودت را اذيت نكن بيخيال باش وطبيعي زنده گي كن
  • تصویر کاربر صدیقه سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 688 مشاهده پرسش
    سلام.دختر من پنج سالشه دوشنبه هفته پیش بخاطر تنگی مادرزادی حالب عمل لاپاراسکوپی انجام شد رو کلیش در بیمارستان هاشمی نژاد.روز چهارشنبه مرخص شد روز چهارشنبه هنگام بیرون اوردن لوله درن کمی هم چربی بیرون اومد از بدنش دکتر گفت مشکلی نیست بعد باز کردن پانسمان خودش مثل ناف خشک میشه میفته.طبق گفته خودشون ما سه روز بعد یعنی شنبه پانسمان رو باز کردیم منتها گاز استریل چسبیده بود به اون چربی و هر چی اب ولرم سرم نمکی اینا زدیم ازش کنده نشد و کشیدنی میگفت درد میگیره مجبورا با تیغ تا جایی که ممکن بود پانسمان رو کندیم اما لایه نازک روی اون چربی باقی موند.الان روش خشک شده ولی زیر اون چربی کاملا خیسه و هر از گاه خونابه میاد. آیا جای نگرانی هست امکان عفونت هست از بیمارستان هم پرسیدیم گفتن مشکل نداره ولی من خیلی نگرانم میشه راهنمایی کنید چکار کنم آقای دکتر.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام حتما به دكتر معالجتان اطلاع دهيد
  • تصویر کاربر فریبرز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 546 مشاهده پرسش
    مثانه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام عزيزم سوالتان چيست
    2. تصویر کاربر فریبرز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سوالم اینکه این درد زیر شکم که سمت راسته وگاهی دور ناف هم میزنه واینکه چرا باخوردن کمی غذا احساس سفتی شکم میکنم اینها از چی میتونه باشه برای درمانش چکار باید بکنم واز کجا شروع کنم بدرمان خودم.البته در سواله قبلیم مقداری در ادرارم خون هم موجود هست که فرمودید که باید برسی بشه .حالا شما سوال بنده رو راجب درد وزیرشکم سمت راست واین احساس سفتی شکم در ناحیه ناف ودرد ان راهنمایی بفرمایید.ایا باوجود این حالات لازم میدانید جهت معاینه خدمتتان برسم.ممنون یاعلی.
    3. تصویر کاربر فریبرز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      ؟؟؟؟
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سونوگرافي شكم ولگن كنيد
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر یحیی چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 338 مشاهده پرسش
    سلام . خسته نباشد. موقع ادرار به مشکل بر خوردم. قطره قطره ادار میاد و مثانه خالی نمیشه و زود به زود دستشویی میرم. مریضی واریکوسل چپ داشتم که عمل کردم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام بايد نوار مثانه بگيريد
    2. تصویر کاربر یحیی سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام اقای دکتر
      نوار مثانه فکر کنم گرفتم
      اگه لازم هست برای شما عکسشو بفرستم
      یا بیام مطب شما برای معاینه
      چون اذیت میکنه منو
      فکر کنم مثانه من در روز 10 درصد خالی بشه
      این خیلی بد هست
      چیکار کنم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      بياييد ببينم
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر رحیمی سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 551 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    آیا در فایل ضمیمه (نتیجه آزمایش) کلیه در اثر قند خون آسیبی دیده است؟
    اگر بله، آیا نیاز به درمان دارد؟
    چه نوع درمانی؟
    (قند خون صبح ناشتا 130-150)
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      قندتان كنترل نيست ولي كليه ها سالمند
  • تصویر کاربر پوریا جمعه ۱۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 2916 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر٬من مجرد هستم و در سن 26سالگی ختنه کردم و الان 29سالمه بعد از ختنه لگام آلتم تقریبا بریده شد٬و بعد از اون من در ناحیه آلتم واقعا هیچ احساسی رو ندارم٬نه با لمس کردن نه با سرما و نه گرما در ناحیه سرآلت٬الان تقریبا هیچ لذت جنسی رو نمی تونم احساس کنم٬پیش متخصص هم رفتم در کرمانشاه ولی فقط گفت که اشکالی نداره و باهاش کنار بیا٬ولی کنار اومدن با این موضوع نشدنیه که لذت جنسی رو نادیده گرفت٬حالا از شما کمک میخوام٬در راه خدا به من کمک کنید و بگید آیا بریدن عصبها در این ناحیه قابل درمان و برگشت پذیر هستند یا نه ویا درمان دیگه ای داره٬باور کنید این قضیه اینقدر روی من تاثیر گذاشته که دو سه بار تصمیم به خودکشی گرفتم٬لطفا به من کمک کنید٬خدا از شما راضی باشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      اين مسايلدرمان ندارد
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      مشكل
    3. تصویر کاربر پوریا سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام آقای دکتر پاسخ شما همین جمله بود؟(این مسائل درمان ندارد)؟با عمل پیوند عصب هم نمیشه درمان شد؟من از شما کمک خواستم دکتر جان ممنون میشم کمکم کنید
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      شما به هر دكتري خواستي برو اگر درمان شدي به من راهش وا بفرماييد من با بيست سال تجربه در اين كار معتقدم اين مسايل رواني است
    5. تصویر کاربر پوریا چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام آقای دکتر کرمی٬ممنون از شما که وقتتون رو در اختیار من گذاشتید٬من هم توی ایران فقط شما رو قبول دارم و از رزومه شما مطلع هستم و به خاطر همین هم از شما تقاضای کمک کردم٬ولی واقعا بگم که چون که من خودم این اتفاق و مشکل برام پیش‌اومده درسته که مشکلات روحی تاثیر گذاره ولی ٬فهمیدم که انجام ختنه هم هیچ ضرورتی نداره٬شاید هم عوارضش بیشتر از فوایدش باشه به نظر من ختنه بیشتر یه رسمه که از روی عادت و چشم بسته همه این کار رو انجام میدن در صورتی که باعث از بین رفتن درصد بیشترعصبهای گیرنده حس لامسه اون ناحیه میشه٬باز هم ممنون و تشکر از شما
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      من با احترام نظرم را بالا عرض كرده ام
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر محیا سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 397 مشاهده پرسش
    با عرض سلام خدمت اقای دکتر مادر من دو ماه پیش سنگ شکن کردند ولی انگار دفع نشد چون مجددا دو هفته پیش سنگ شکن رو انجام دادن چون گفتن تو لوله حالب گیر کرده ولی هنوز بعد از دو هفته درد دارن به نظر شما باید بازم سنگ شکن بکنند
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام فيلم سنگ حالب سايت من را ببينيد بايد سريعا TUL شوند ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر علی جمعه ۱۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 4191 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دکتر
    من قسمتي از التم کبود شده (شکستگي خفيف ايجاد شده) ايا مي شود قسمتي که خونمردگي ايجاد شده را زالو بخورد؟؟؟؟ و قسمت کبودي از بين برود يا بايد حتما عمل شود (کبودي به اندازه بند انگشت مي باشد)

    دکترای هایی مثل شما ایا زالو میندازن؟؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام سونوگرافي الت از نظر شكسته گي الت انجام دهيد
    2. تصویر کاربر علی سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      یعنی کلا میشه با زالو درمان کردش؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      اصلا امكان ندارد
    4. تصویر کاربر علی جمعه ۱۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      دکتر بعد اگه شکستگی خفیف باشه در حد یک بند انشگت میشه سه چهار سال بعد عمل کرد. به علت کم سن بودنم
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      بله
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب