اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر محمد شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 946 مشاهده پرسش
    با سلام. سال گذشته با انجام آزمایشات متوجه کم کاری کلیه چپم شدم، بطوریکه پس از تزریق وریدی بعد از گذشت 8 ساعت کار کرد، امسال با انجام آزمایش سونوگرافی متوجه شدم که ابعاد کلیه چپ از 143 و 9 میلی متر(پارانشیم) به 126 و 6 میلی متر تغییر یافته، حال علت کوچک شدن کلیه چه می باشد، با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      بايد به دكتر نفرولوگ مراجعه نماييد
  • تصویر کاربر نوید شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 3112 مشاهده پرسش
    کیست کورتیکال ساده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام نياز به درمان ندارد
  • تصویر کاربر علی شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 455 مشاهده پرسش
    بنده 36 سال دارم و مجرد هستم سال 83 به خاطر بزرگی بیضه راست تشخیص هیدروسل و نیاز به جراحی را دادند که بیضه راست مستقیم زیر بیضه باز شده بود و قسمت سمت چپ بالای بیضه و پایین ناف به علت واریکوسل جراحی شده بود
    1. تصویر کاربر علی پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      اینکه الان فقط بیضه جراحی میشه یا دوباره همون ناحییه سمت چپ پایین تر از ناف نیز نیاز به جراحی مجدد داره؟

      آیا در صورت نیاز به جراحی قبل ازدواج توصیه میکنید یعنی ممکنه بعد عمل ناباروری پیش بیاد. با این نتایج امکان بچه دار شدن هست؟ در صورت نیاز به جراحی مطمعن ترین کدام است لطفا راهنمایی بفرمایید. متشکرم
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      عمل باز وتخليه اب بيضه وبرداشتن ديواره هيدروسل فيلم من در يوتيوب را ببينيد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر صدیق چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 428 مشاهده پرسش
    با سلام کم کاری کلیه راست طبق گزارش پزشکی هسته ای نوزده درصد. و تشکیل سنگ 16و8. هیدرو نفروز شدید..ًلطفا راهکار با توجه به بعد مسافت از سنندج
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام نياز به درمان نيست
  • تصویر کاربر مرتضی شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 530 مشاهده پرسش
    سلام دکتر سنگ در حالبم سمت راست گیر کرده بود عمل تی یو ال کردم الان باز سونوگرافی رفتم بعد یک ماه دکتر در سونو گرافی تشخیص داد سنگ در کلیه سمت راست به اندازی پنج میلیمتر وجود دارد ایا امکان دفع شدن این سنگ در کلیه راست هست یا باید سنگ شکن کنم ممنون میشم از جواب دادنتون با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      اب زياد بخوريد دفع ميشود
  • تصویر کاربر محی جمعه ۱۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 513 مشاهده پرسش
    ارولوژی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام بايد به دكتر نفرولوژي مراجعه نماييد
  • تصویر کاربر ساناز شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 3191 مشاهده پرسش
    سلام و. خسته نباشید
    اقای دکتر دخترم یکماهشه در ماه هفتم بارداری در. سونوی سه بعدی تشخیص کلیه پلی کیستیک دادن در حالیکه اب امونیوتیک تا اخر بارداری نرمال بود و در خانوااده کسی سابقه بیماری کلیوی نداشته
    در دوران جنینی طول کلیه بزرگتر از حد نرمال بود اما چون تحت نظر پریناتولوژیست بودم ایشون گفتن موردی نیست و. کیستی مشاهده نشده فقط اندازه کلیه بزرگتر از نرماله
    الان که دخترم یک ماهشه دیروز بردمش سونوگرافی و اندازه کلیه ها نرمال شده بود فقط گفتن اکوی پارانشیمال کلیه افزایش یافته و چند تا کیست خیلی ریز در حد یک میلیمتر دیده میشه که نیاز به پیگیری داره تا شروع بیماری پلی کیستیک نباشه
    البته گفتن ممکنه سه ماه دیگه که اوردینش از. بین رفته باشه
    اقای دکتر میخواستم نظرتونو بدونم ایا امکانش هست این کیست ها از بین ببره ؟
    سونورو براتون فرستادم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      كيستهاي مادرزادي پلي كيستيك درمان ندارد
  • تصویر کاربر یونس چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 465 مشاهده پرسش
    من سنگ کلیه دارم سه تاش تو حالب گیر کرده بود عمل کردم حالب رو باز کردن لوله استنت گذاشتن دو تا سنگ 13 و 12 میل تو کلیه مانده بود گفتن دو هفته دیگه بیا تا انها رو سنگ شکنی کنیم..حالا من رفتم سنگ شکنی ولی هیچ سنگی دفع نمیشه ایا بع خاطر لوله هستش..چون قبلا سنگ شکنی میردم دفع میشد..من الان موندم چیکار کنم تو رو خدا راهنمایی کنید خسته شدم بخدا... من 30 سالم نوع سنگ کلسیومی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام عكس رنگي بگيريد بياييد ببينم IVP
  • تصویر کاربر علیرضا شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 364 مشاهده پرسش
    در آزمایش آبانماه چک آپ سالیانه psa=0.8 در اسفندماه با درد و سوزش ادرار روبرو شدم که در یک هفته تنها کمی سوزش مانده بود به دکتر مراجعه کرده بودم و اعلام سوزش ادرار کردم آزمایش دادم psa=16و خون در ادرار مشاهده شد . در سونوگرافی پروستات 31 گرم شده بود و بقیه موارد نرمال بود 1 ماه سفیکسیم تجویز شد به همراه امنیک در پایان ماه آزمایش دادم psa به 9.3 کاهش یافت و خونی در ادرار نبود .(freepsaفراموش شده بود) آزمایش سیتولوژی نیز نرمال بود. سونوگرافی اندازه پروستات به 22 گرم کاهش یافته بود و بقیه موارد نرمال بود. دکتر MRIنوشتند مجددا آزمایش دادم به اصرار خودم (تا نوبت mri برسد) Psa مجددا کاهش یافت و به 6 رسید(بدون مصرف دارو) و مجددا در ادرار خون بود. نسبت ft=12.7 و freepsa = 0.8
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      چون روند بالا رونده است نمونه برداري كنيد فيلم من در سايتم را ببينيد
  • تصویر کاربر مهدی شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 639 مشاهده پرسش
    سلام تقریبا یک ماه است که سنگ از کلیم رد شده و در حالب گیر کرده چیکار کنم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام حتما TULبايد بكنيد فيلم سنگ حالب من را ببينيد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب