اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر محسن دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 483 مشاهده پرسش
    استفاده از قرص semenaxبراي بارو وري مرادن خوبه يانه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر احمد دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 362 مشاهده پرسش
    درمان سرطان غده لنفاوی در بدن خانم چجوریه؟ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر معین سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 388 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید من پسری 19 ساله هستم ( شهریور امسال میشم 20 ساله) سینه سمت راست من چند وقتیه که بزرگ شده و وقتی دست میزنم بهش یا لمس میشه درد میگیره ولی در حالت عادی درد نمیکنه
    البته خیلی وقت پیش سونوگرافی دادم شاید 4 یا 5 سال پیش و چیزی نبود
    و تازگیا هم ازمایش خون دادم که هیچ مشکلی نداشت
    خواستم ببینم این دردش طبیعیه ؟؟
    میدونم شاید به تخصص شما مربوط نباشه ولی اگه میشه راهنمایی کنید به هر حال شما جراح هستید !!
    ممنون)))

    خواستم ببینم اگه بیخیالش بشم مشکلی پیش میاد؟؟؟
    من فقط به خاطر دردی که موقع لمس و بعضی مواقع استرس پیش میاد کمی نگران بودم
    حالا اگه بیخیالش بشم و کاری باهاش نداشته باشم مشکلی هست یا حتما باید درمان بشه؟؟؟؟؟
    خطرناکه یا نه؟؟؟؟؟
    شکل آن کاملا طبیعی است و هیچ گونه ترشحی هم نداره
    دردش هم طوریکه بیشتر که سمت جناغ (منظورم سمتشه) موقع لمس درد میکنه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
    2. تصویر کاربر معین دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      ببینید دکتر من قبلا به متخصص داخلی مراجعه کردم ویزیت کرده و آزمایش هم دادم گفته طبیعیه
      حالا به نظر شما واقعا لازمه؟؟
      من رو ترسوندین با این جملتون!..
      من حتی از متخصص غدد از یه طریقی تلفنی پرسیدم و توضیح دادم گفت مشکلی نیست
      حالا نیاره واقعا برم؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      پس نيازي نيست
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر حسن یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 15451 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر کرمی،
    آیا ممکن است حس طرف راست آلت تناسلی کمتر از سمت چپ آن باشد،زیرا هنگامی که سمت راست آلتم را لمس می کنم یک حس سٍرّی و شبیه بی حسی در آن حس می کنم که در سمت چپ این حس را ندارم، یعنی در سمت راست میتوانم انگشتم را حس کنم ولی با حس کمتری نسبت به سمت چپ، و از طرفی من یک ختنه نه چندان با شرایط مناسب در 8 یا 9 سالگی داشتم و ده سال پیش در 15 سالگی یک عمل نوک مجرا بدون سیستوسکپی و با آمپول بی حسی توسط یک پزشک اورولوژ نه چندان خوب و با تجربه داشتم،
    اکنون آیا ممکن است که اعصاب یک طرف آلتم ضعیفتر از طرف دیگر باشد ؟
    قابل ذکر است که در نعوظ برای حالت تحریک جنسی مشکل خاصی احساس نمی کنم ،
    ولی هنگامی که از خواب بیدار میشوم و آلتم مقداری راست است هنگام ادرار کردن آلتم به سمت چپ منحرف می شود،
    با سونوگرافی و آزمایش خون مشکل خاصی در پروستاتم مشاهده نشد،
    آیا چنین حالتی برای آلت ممکن است که حس طرف راست ضعیفتر از حس طرف چپ باشد بدون اختلال در نعوظ هنگام تحریک، ولی هنگام ادرار صبح با کجی به سمت چپ ؟؟
    اگر بله ، آیا راه درمانی واقعی نه مصنوعی برای اعصاب نیمه ی راست آلت وجود دارد؟
    و آیا همه وقتی ختنه می کنند تعدادی از عصب های آلتشان از بین می رود، و آیا در صورت وقوع چنین چیزی می توان این را وجود نقص در آلت تلقی کرد؟

    با تشکر زیاد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر حسن یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 474 مشاهده پرسش
    با عرض سلام خدمت آقای دکتر کرمی،

    آیا ممکن است شخصی در اثر ختنه یا در اثر عمل نوک مجرا ده سال پیش بدون دستگاه سیستوسکوپی و به صورت سرپایی و با آمپول بی حسی توسط پزشک ، حس یک طرف آلت تناسلی اش کمتر از طرف دیگر شده باشد، ولی هنگام تحریک جنسی در نعوظ مشکل نداشته باشد ولی در هنگام صبح و ادرار کردن که آلت مقداری راست شده به طرف چپ کج شود،
    یعنی شخص احساس کند حس نیمه ی راست آلتش از نیمه ی چپ کمتر است؟
    آیا چنین شرایطی برای آلت امکان پذیر هست، اگر بله ، آیا درمانی برای آن وجود دارد؟

    با تشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر Sh.s شنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 487 مشاهده پرسش
    Baraye darman ofonat edrari va kolie,che darooyi masraf konam.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر اکرم یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 438 مشاهده پرسش
    http://uupload.ir/files/hyu5_img_20170511_171554.jpg

    باسلام وعرض خسته نباشید سوال مورد نظر آپلود ولینک آن پیوست شد ....ازایزد منان سعادت وسلامتی قرین عمر خواهانم...
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام نيامده است
  • تصویر کاربر مسعود شنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 446 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام خدمته آقای دکتر, بنده در کلیه راستم سنگ 10 میلی متری بود که سنگ شکن صوتی کردم که خدارو شکر بعد از چند روز دفع شد ولی ۱۰ روز بعدش دچار درد شدید کمر و پهلو شدم و تب و لرز شدید که خودم فکر کردم انفولانزا گرفتم تب ولرزم به حدی بود که مرگ رو با چشام دیدم, مجدد سونو دادم که در جواب نوشته بود: کلیه راست استاز مختصر ادراری دیده میشود. چیکار باید کنم دکتر? الان تب ولرزم کمی بهتر شده ولی خیلی میترسم که دوباره این حالت برگرده. دکتر فقط آنتی بیوتیک داد و چیزی نگفت
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سي تي اسكن پگيريد ازنظ گير افتادن سنگ در حالب
  • تصویر کاربر شهرام شنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 436 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر حدود 1 ماهه که روی قسمت سر الت تناسلی بنده یه حالت قرمزی داره و یه قسمت از اون تو رفتگی و گودی شده . اوایل این قسمت سوزش داشت ولی الان سوزشی نداره فقط زمانی که به شلوارم برخورد میکنه درد میگیره .
    از قرص و آمپول ضد حساسیت و پمادهای هیدروکورتیزون پماد ویتامین آ وترياميسولون ان ان و كرم ثمين 10 درصد از هر کدوم 2 روزی استفاده کردم ولی تاثیر خاصی نداشتن
    ممنون میشم کمک کنید چون شهر ما دکترهای زیادی نداره و من همه رو رفتم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      مهم نيست
  • تصویر کاربر بهار دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 569 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشيد.در سونوگرافي مادرم كه سالهاست داروي فشار خون مصرف ميكنند چنين نوشته است: كليه چپ به ابعاد ٤١*٨٩ ميليمتر با افزايش خفيف اكوي پارانشيم مشهود است.در پل مياني كليه چپ يك كيست دو حفره اي با جدار نازك و محتواي شفاف به ابعاد ١٥*٢١ ميليمتر ديده ميشود.
    كليه راست طبيعي با ابعاد ٣٥*١٠٠ است
    مشكل چيست؟آيا كليه از كار افتاده است؟آيا كيست خطرناك است؟
    اصل سونوگرافي پيوست شده است خواهش ميكنم راهنمايي بفرماييد با تشكر از لطف شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      اين كيست نياز به درمان ندارد
    2. تصویر کاربر بهار یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      خيلي متشكرم،در مورد اندازه ي كليه نفرموديد مشكلي ندارد؟سونوگراف گفته بود كليه ي چپ ضعيف شده و ممكن است به علت اين كيست فشار خون داشته باشي!؟ايشان خيلي ما را ترساندند.
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      دكتر داخلي كليه برويد
    4. تصویر کاربر بهار یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      بسيار سپاسگزارم.
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب