لیست پرسشها (10,723 پرسش)
ندا سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 411 مشاهده پرسش
با سلام و خسته نباشید: من حدود دو هفته ایه که درد پهلو و سمت کلیه داشتم که فکر کردم گرفتگی عضلاته . اما امروز سونو انجام دادم و هر دو کلیه ام سالم هستند اما یک جمله در سونو گرافی هست که میخواستم لطف کنید در صورت امکان برام توضیحش بدین-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
نشان دهنده سنگريزه است درمان نميخواهد
-
- Ali.Saffari: سلام علیکم ، استاد گرامی امروز متوجه خال گوشتی سیاه رنگی روی آلت تناسلی خود شدم که طبق فرمایشات شما بنظرم زگیل باشد
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
سلام زگيلند بهترين. رمان كرايو است فيلم من وا در سايتم ببينيد در خدمتم٢٢٦٤٢٧٤٤ - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام . مادر من یکی از کلیه هاش کوچک شده و یکی دیگش داخلش سنگ هست که چسبیده به کلیش. اما دکتر میخواست عمل کنه که وقتی عکس رنگی گرفتن متوجه شدن کنار سنگ کیست هست و گفتن عمل نمی کنیمو ریسک نمیکنیم. خلاصه از 2و3 سال پیش که سنگشون 11 میلی بود الان سنگشون 21 میلی هست.به مادرم پودر سیترات پتاسیم دادن برای جلوگیری از رشد سنگ اما وقتی می خوردن حالت تهوع شدید داشتنو عصبی می دن و قطع کردن خوردن پودرو. می خواستم ببینم راهی وجود داره برای درمانش ؟ می شه سنگو خارج کرد ؟ و اینکه اون یکی کلیش کوچک شده و دکتر می گفت اونو بی خیال بشید . واقعا نمیدونم جوابشون درست بوده یا خیر.
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
با مدارك بياييد ببينم - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام
مادر من سنگ کلیه دارن.نزدیک 3 سال پیش متوجه شدن سنگ کلیه دارن و به کلیشون چسبیده.اندازه سنگ 11 میل بود کهوقتی رفتن دکتر و عکس گرفتن ابتدا گفتن با این عملهای جدید که از پهلو سوراخ می کنن سنگ رو خارج می کنن. اما وقتی عکس رنگی گرفتن. گفتن یک کیست کنار سنگ کلیه هست و ممکنه موقع عمل خونریزی کنه و نشه کاری کرد. خلاصه عمل نکردنو از این پودرای سیترات پتاسیم دادن بخوره که مانع از رشدسنگ بشه. اما الان سنگشون نزدیک 20 میل شده. اون یکی کلیه هم میگن مادرزادی کوچیک هستو خوب کار نمیکنه.حالا نمیدونیم چکار کنیم؟ اصفهان هستیم .می خوستم بدونم شما راه حلی سراغ دارید؟ من خودم خارج از ایران ساکن هستم.می خواستم بدونم ایا ممکن هست اینجا داروی متفاوت و یا راه حلی باشه که ایراننباشه ؟-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
سلام اگر سنگ با كليه كاري نداشته باشد دست نزنيد درمان نميخواهد
-
- سلام آقای دکتر ممنون از پاسخ قبلیتون،
اکنون خواستم بپرسم آیا تستی برای اثبات کم حسی یک سمت آلت تناسلی نسبت به طرف دیگر وجود دارد که از این قضیه اطمینان حاصل کنم؟ با این که پذیرش این قضیه برام شبیه نابودی روحیم هست ولی اگر باشد چاره ای نیست فقط میخواهم مطمئن شوم ؟
چون طرف کم حس آلتم ظاهرا بی حس کامل نیست و در آن احساسی شبیه به عضوی دارم که انگار تازه از بی حسی خارج شده.
و سوال دیگر اینکه اگر بخواهم ازدواج کنم آیا این قضیه جزو مسایلی است که باید در شرایط قبل از عقد گفته شود و نمیتوان از گفتنش چشم پوشی کرد؟-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
پي گيري نكن نتيجه ندارد
-
- Motile sperms(%)_52.13_Abnormal Progressive sperms(%)_44.10_Abnormal
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
ازمايش خوبي است
-
- با سلام جوانی هستم 30ساله چند سالی میشه که دچار دوشاخه بودن ادرار هستم وبا مراجعه به چند دکتر وآزمایش وسنوگرافی حتی آزمایش پروستات همگی نرمال بوده بعد از مصرف قرص برای التهاب و استرس وعفونت تجویز شده هنوز خوب نشده وبعضی مواقع بعد از تخلیه ادرار درد زیادی در محل تناسلی دارم که باید حتما چند قطر ادرار خارج شه تا بهتر شم ولی تا کنون تشخیص بیماری و درمان آن را نگرفتم.
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
سلام بايد بررسي كامل شويد
-
- باسط جان: باعرض سلام واحترام بنده جوانی هستم 18ساله عقدکرده ، اهل سیستان وبلوچستان من 4ماهه که دردی هایی درناحیه کلیه زیرشکم ومثانه بودم که دراین 4ماه چندین بار به پزشکین متخصص مراجعه کرده عکس رنگی هم گرفتم وعمل سیستسکوپی انجام دادم گفتن مشکلی نداره وانواع آنتی بیوتیک ها وداروهای پروترال وباکلوفن وسرترالین مصرف کرده هیچ والان دقیقا یک ماهه که دردبیضه هم اضافه شده شدیدلست وبه سختی راه میروم ، درضمن از کودکی هم بی اختیاری ادرار دارم. آقای درخواستی ازتون دارم منو مثل پسرخودتون بدونین ومنو از شر این درد ها که شبو روز ندارم خلاص کنید. به تاریخ تصاویردقت کنید. ممنون
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
سلام جوابها را ديدم اصلا جاي نگراني نيست - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام آقای دکترباسلام و وقت بخیر
مادرم حدوددو هفته ای هست که درد کلیه داره اول به اورژانس بیمارستان مراجعه کردیم و سونو گرافی و ازمایش انجام شد گفتن مشکوک به سنگ کلیه هست روز بعدش به پزشک متخصص مراجعه کردیم گفتن باید اسکن کامل شکمی بشه و انجام دادیم گفتن سنگ نیست و دوباره یه سونو گرافی مخصوص انجام بدین که اونم انجام دادیم پزشک سونوگراف گفته کیست هم نداری ولی کلیه هات حجمش یکم بیشتر از حد معموله خواستم محبت کنید و راهنماییم کنید ممنون از محبتتون-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
جوابش را بفرستيد ببينم
-
- دفع سنگ کلیه
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
سلام هر دو ساعت ليوان اب ونمك كم
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

