اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر عسل شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 2443 مشاهده پرسش
    با سلام.آزمایش همسرم مورفولوژی 3درصد نشون داد.تحرک و تعداداسپرماشون خوب بود.ایاامکان بارداری هست؟الان 2ماهه اقدام کردیم...
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر سعید شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 686 مشاهده پرسش
    در صورت ریختن آب شهوت،در آلت تناسلیه زنانه،باعث باردار شدن میشود؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      9-شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرام سلسله مباحث پزشکی اینجانب را دنبال کنید.
      🆔 https://www.instagram.com/drkarami/
      🆔 http://t.me/irdarman
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      بله اگر داخل بريزد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر مهری شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 606 مشاهده پرسش
    باسلام مادر من با سن 60 سال و وزن 50 کیلو با سابقه عمل روده برای برداشتن غده سرطانی در فروردین ماه 96 و بدن هیچ متاستازی به اندام های دیگر بعد از عمل دچار درد در ناحیه مقعد شدن با این ذهنیت که سابقه هموروئید دارن و درد دقیقا در محل هموروئید بود به توصیه پزشک از انواع پماد های انتی هموروئید استفاده کردیم و افاقه نکرد. سمس اقدام به اسکن از ناحیه شکم و لگن کردیم که همه موارد نرمال بود به جز یک مورد که در پایین اعلام میکنمMild Hydroureteronephrosis in left side is seen با توجه به اینکه درد فقط مختص به ناحیه هموروئید و پشت است و هیچ جای دیگیری احساس درد ندارن و شدت درد به حدی بود که یک از شیره تریاک خوراکی برای تسکین استفاده کردیم ایا دلیل عدم تسکین درد با پماد های انتی هموروئید مشکلی است که در اسکن ذکر شده؟چون دکتر جراحشون گفتن این هموروئید بسیار قدیمی است و این میزان درد برای هموروئید طبیعی نیست و احتمالا اشکال از جای دیگریست که اسکن نوشت
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      9-شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرام سلسله مباحث پزشکی اینجانب را دنبال کنید.
      🆔 https://www.instagram.com/drkarami/
      🆔 http://t.me/irdarman
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر مسعود شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 457 مشاهده پرسش
    با سلام پدرم سرطان كليه بدخيم و بزرگ گرفتن كه توسط دكتر مهدوي در مشهد عمل و كليه و وريد و لنفاوي تخليه شده حال گسترش داشته به جدار وريد يك گروه ميگن راديوتراپي يك گروه ميگن فقط عمل الان امدم تهران اطفا راهنماييم كنيد اگه صلاح ميدانيد خدمتتون برسم ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام اگر برداشته شده بايد شيمي درماني كنيد
  • تصویر کاربر فرهاد شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 430 مشاهده پرسش
    با سلام در مورخه 951113 به خاطر کیست کلیه مادر بنده مورد عمل لاپارسکوپی قرار گرفت ولی با گذشت دوماه باز هم درد داشته و به پزشک مراجعه کردیم که گفتن کیست باز هم در همان محل وجود دارد..لطفا راهنمایی بفرمایید باید چه نوع عملی ..انجام شود یا اینکه ایا اصلا در اتاق عمل ..عملی انجام گرفته یا خیر..چون بنده خیلی تحقیق کردم میگن احتمال برگشت در عمل لاپارسکوپی نیم درصد هست اونم نه به این سرعت مدارک و مستندات رو براتون میفرستم..ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      بهتر است به دكتر معالجتان مراجعه فرماييد
  • تصویر کاربر احسان شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 416 مشاهده پرسش
    سلام روزتون بخیر پیشاپیش ممنون از مشاوره خوبتون دکتر عزیز من من اولین بار علایم هرپس تناسلی رو 3 سال پیش نشون دادم البته بصورت 3 الی 4 تاول در اطراف و داخل مقعد بود که دردناک بود و با مصرف آسیکلو ..... بر طرف شد از اون زمان به بعد در بازه های 1 ساله تاول ها با علایم خیلی کم رنگ تر برگشتند که با دارو علایم جزیی کاملا برطرف شد بنده در شرایط شروع ازدواج هستم و این نگرانی انتقال به همسر برای من مشکل ساز شده بیماری در من نهایتا چند روز در سال خودش رو‌نشون میده آیا باگذر این زمان و دوره خطر بعد از اون میتونم روابط سالمی رو داشته باشم با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام متاسفانه تبخال درمان قطعي ندارد ومنتقل خواهد شد
  • تصویر کاربر محمد شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    با سلام توضيحات شما را خواندم. به علت تعلل كادر پزشكي اين سوال را از شما ميپرسم.
    خواهر زاده اينجانب به علت فاويسم و دفع شديد خون از ادرار طبق نظر پزشك مبتلا به نارسايي حاد كليه شده است. سطح كراتينين به 6 رسيده. آيا با دياليز كليه ها دوباره به حالت نرمال در مي‌ايند؟

    با تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      9-شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرام سلسله مباحث پزشکی اینجانب را دنبال کنید.
      🆔 https://www.instagram.com/drkarami/
      🆔 http://t.me/irdarman
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر زهرا شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 592 مشاهده پرسش
    عوارض كيست ٢4 ميليمتري در قسمت مياني كليه چپ چيست ايا خطرناك است؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      9-شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرام سلسله مباحث پزشکی اینجانب را دنبال کنید.
      🆔 https://www.instagram.com/drkarami/
      🆔 http://t.me/irdarman
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر سلام شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 1666 مشاهده پرسش
    سلام و ارادت . در سونو گرافی اخیر بنده اندازه کلیه راست 102 mmواندازه کلیه سمت چپ128mmقید شده است . به نظر غیر طبیعی می آید . آیا جای نگرانی هست ؟ ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      9-شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرام سلسله مباحث پزشکی اینجانب را دنبال کنید.
      🆔 https://www.instagram.com/drkarami/
      🆔 http://t.me/irdarman
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر پورملک سه شنبه ۲ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 528 مشاهده پرسش
    باسلام ووقت به خیر وآرزوی سلامتی قرین عمرتون....آقای دکترعیدبه سونوگرافی رفتم ودر کلیه غیرازظرفیت پرستات 44سی سی وهیپواکو ومقداری سنگ ریزه صفراوی چیزی نبود(48x46x38) در آزمایش کراتین مقدار1/1 وپروستات PSA = 1/62 0 / 47 = Free psa = بود کلیه چپ ازسال گذشته از93به82 رسیده است ....س 1=آیا دفع پروتین با داروی اکسی بوتین 5 ونفروتونیک قابل درمان است ؟ س2=داروی پردنیزون کورتون 5 که برای زانو میخورم باید ادامه بدم(دکترمیگه قطع کن)......س3 = منبع غذایی غیرازگوشت برای این بیماری چیست؟ .....التماس دعا
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب