لیست پرسشها (10,723 پرسش)
عسل شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 2443 مشاهده پرسش
با سلام.آزمایش همسرم مورفولوژی 3درصد نشون داد.تحرک و تعداداسپرماشون خوب بود.ایاامکان بارداری هست؟الان 2ماهه اقدام کردیم...- در صورت ریختن آب شهوت،در آلت تناسلیه زنانه،باعث باردار شدن میشود؟؟؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
9-شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرام سلسله مباحث پزشکی اینجانب را دنبال کنید.
🆔 https://www.instagram.com/drkarami/
🆔 http://t.me/irdarman - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- باسلام مادر من با سن 60 سال و وزن 50 کیلو با سابقه عمل روده برای برداشتن غده سرطانی در فروردین ماه 96 و بدن هیچ متاستازی به اندام های دیگر بعد از عمل دچار درد در ناحیه مقعد شدن با این ذهنیت که سابقه هموروئید دارن و درد دقیقا در محل هموروئید بود به توصیه پزشک از انواع پماد های انتی هموروئید استفاده کردیم و افاقه نکرد. سمس اقدام به اسکن از ناحیه شکم و لگن کردیم که همه موارد نرمال بود به جز یک مورد که در پایین اعلام میکنمMild Hydroureteronephrosis in left side is seen با توجه به اینکه درد فقط مختص به ناحیه هموروئید و پشت است و هیچ جای دیگیری احساس درد ندارن و شدت درد به حدی بود که یک از شیره تریاک خوراکی برای تسکین استفاده کردیم ایا دلیل عدم تسکین درد با پماد های انتی هموروئید مشکلی است که در اسکن ذکر شده؟چون دکتر جراحشون گفتن این هموروئید بسیار قدیمی است و این میزان درد برای هموروئید طبیعی نیست و احتمالا اشکال از جای دیگریست که اسکن نوشت
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
- نمایش سایر 1 پاسخ
-
- با سلام پدرم سرطان كليه بدخيم و بزرگ گرفتن كه توسط دكتر مهدوي در مشهد عمل و كليه و وريد و لنفاوي تخليه شده حال گسترش داشته به جدار وريد يك گروه ميگن راديوتراپي يك گروه ميگن فقط عمل الان امدم تهران اطفا راهنماييم كنيد اگه صلاح ميدانيد خدمتتون برسم ممنون
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام اگر برداشته شده بايد شيمي درماني كنيد
-
- با سلام در مورخه 951113 به خاطر کیست کلیه مادر بنده مورد عمل لاپارسکوپی قرار گرفت ولی با گذشت دوماه باز هم درد داشته و به پزشک مراجعه کردیم که گفتن کیست باز هم در همان محل وجود دارد..لطفا راهنمایی بفرمایید باید چه نوع عملی ..انجام شود یا اینکه ایا اصلا در اتاق عمل ..عملی انجام گرفته یا خیر..چون بنده خیلی تحقیق کردم میگن احتمال برگشت در عمل لاپارسکوپی نیم درصد هست اونم نه به این سرعت مدارک و مستندات رو براتون میفرستم..ممنونم
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
بهتر است به دكتر معالجتان مراجعه فرماييد
-
- سلام روزتون بخیر پیشاپیش ممنون از مشاوره خوبتون دکتر عزیز من من اولین بار علایم هرپس تناسلی رو 3 سال پیش نشون دادم البته بصورت 3 الی 4 تاول در اطراف و داخل مقعد بود که دردناک بود و با مصرف آسیکلو ..... بر طرف شد از اون زمان به بعد در بازه های 1 ساله تاول ها با علایم خیلی کم رنگ تر برگشتند که با دارو علایم جزیی کاملا برطرف شد بنده در شرایط شروع ازدواج هستم و این نگرانی انتقال به همسر برای من مشکل ساز شده بیماری در من نهایتا چند روز در سال خودش رونشون میده آیا باگذر این زمان و دوره خطر بعد از اون میتونم روابط سالمی رو داشته باشم با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام متاسفانه تبخال درمان قطعي ندارد ومنتقل خواهد شد
-
- با سلام توضيحات شما را خواندم. به علت تعلل كادر پزشكي اين سوال را از شما ميپرسم.
خواهر زاده اينجانب به علت فاويسم و دفع شديد خون از ادرار طبق نظر پزشك مبتلا به نارسايي حاد كليه شده است. سطح كراتينين به 6 رسيده. آيا با دياليز كليه ها دوباره به حالت نرمال در ميايند؟
با تشكر-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
- نمایش سایر 1 پاسخ
-
- عوارض كيست ٢4 ميليمتري در قسمت مياني كليه چپ چيست ايا خطرناك است؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
- نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام و ارادت . در سونو گرافی اخیر بنده اندازه کلیه راست 102 mmواندازه کلیه سمت چپ128mmقید شده است . به نظر غیر طبیعی می آید . آیا جای نگرانی هست ؟ ممنونم
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
- نمایش سایر 1 پاسخ
-
- باسلام ووقت به خیر وآرزوی سلامتی قرین عمرتون....آقای دکترعیدبه سونوگرافی رفتم ودر کلیه غیرازظرفیت پرستات 44سی سی وهیپواکو ومقداری سنگ ریزه صفراوی چیزی نبود(48x46x38) در آزمایش کراتین مقدار1/1 وپروستات PSA = 1/62 0 / 47 = Free psa = بود کلیه چپ ازسال گذشته از93به82 رسیده است ....س 1=آیا دفع پروتین با داروی اکسی بوتین 5 ونفروتونیک قابل درمان است ؟ س2=داروی پردنیزون کورتون 5 که برای زانو میخورم باید ادامه بدم(دکترمیگه قطع کن)......س3 = منبع غذایی غیرازگوشت برای این بیماری چیست؟ .....التماس دعا
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

