لیست پرسشها (10,723 پرسش)
ارمین سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 589 مشاهده پرسش
در سی تی اسکن شکم واگن باو بدون کنتراست وریدی کبدطحال و پانکراس نمای طبیعی دارند در بررسی کلیه ها علایمی از سنگ یا هیدرونفروز دیده نمیشود و ترشح آنها بخوبی صورت گرفته است و تصور یک توده هیپودنس با حدود صاف با قطر18م م در کورتکس میانی کلیه راست دیده میشود که عدد هانسفیلد آن در حد35_45 می باشد و انهنسمنت واضحی در آن مشاهده نگردیده است و نمای آن بیشتر با یک توده سولید خوش خیم مطابقت دارد جهت تشخیص قوی تر mriشکم توصیه می شودغدد ادرنال نمای نرمال دارنددر پارا آئورت لنفادنوپاتی دیده نشوددر لگن ضایعه ای دیده نمی شود-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام پيگيري ٦ماه بعد
-
- با سلام محضر آقای دکتر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات.بنده یه مدتی بود که در ناحیه پهلو ها احساس سنگینی میکردم.بعد از عید سونوگرافی شکم دادم گفتن که مشکلی تو کلیه و مثانه ندارید.فقط مختصری پروستات بزرگ شده حجم 29 سی سی.پی اس ا دادم که توتال هشتاد و شش صدم و فری پانزده صدم بود.با شما هم مشورت کردم که راهنماییم کردید که مشکلی نیست.اما آروم آروم دچار سوزش و کم شدن ادرار شدم،طوری که پیشابراه التی هنگام ادرار کردن سوزش شدید داشت،و بعدش هم اطراف کلیه ها متمایل به وسطهای پایین شکم.رفتم متخصص گفتن عفونت داری،سه هفته انتی بیوتیک دادن اما خوب نشدم.دوباره رفتم گفتن که سوزش مقاوم به دارو است حتما باید سیستوسکوپی شوید.هشتم همین ماه رفتم سیستوسکوپی،تشخیص سنگ حالب میانی راست بود،نمیدونم اتاق عمل بودم بعد یه ساعت که بیدار شدم دیدم سوند و کاتر گذاشتن و تحت نظر هستم.پزشک معالج فرمودند عفونت شدید کلیه هم داری،دو روز تحت نظر بودم و ادرار خونی داشتم.سوالی که دارم پزشک معالج داروهای20قرص کو اموکسی کلاو،40 قرص افلوکساسین،و 20 قرص تامسولوسین دادن.آیا این تامسولوسین برا گشاد کردن مجاری ادراری و دفع سنگ است.آخه خیلی اذیتم میکنه. سنم 33 سال و متاهل هستم.الانم هنگام خروج ادرار سوزش دارم.اگه امکانش هست راهنماییم کنید.البته پهلوی راستم بعد از عمل سیستوسکوپی و گذاشتن کاتر یکم درد میکنه و هنگام راه رفتن هم درد پهلو دارم.با تشکر
- با سلام من بطور مادر زادی یک کلیه دارم و از خدمت سربازی معاف شده ام و مشکل خاصی هم در این خصوص تا بحال نداشتم شکر خدا میخواستم بدونم ایا می بایست روزه بگیرم یا خیر؟؟ و یا اساسا روزه گرفتن برای من ضرری دارد؟؟؟ شایان ذکر است به گفته یکی از پزشکان که استادم بود 3 سال نگرفتم ولی امسال میخوام مجددا تحقیق کنم
- با عرض سلام خدمت شما
چند تا مشکل اساسی دارم که برای شما بیان می کنم
1- ماندن ادرار در مثانه بعد از تخلیه کامل البته هروقت آلت تناسلی ام با آب برخورد پیدا می کنه دوباره شروع به تخلیه می کنه برای همین زیاد توی دست شویی و حمام می مونم و با استبراء کردن یعنی فشار دادن آلت از بالا به پایین سعی بر حل این مشکل می کنم
2- معده ام قار وقور زیاد می کند بعضی وقتها به معده ام فشار میاد فکر می کنم دستشویی دارم اما توی دست شویی اتفاقی نمی افتد
3- صبح ها که بیدار می شوم بوی بدی از دهانم میاد میخوام ببینم ربطی به معده ام داره یا نه؟ البته دندون قروچه هم میکنم
خیلی اذیتم میکنه
28 سال دارم و از این موارد رنج می برم
منتظر جواب هوشمندانه شما هستم - جواب آزمایش آنالیز سنگ کلیه من این شده: size: 2*1*1 mm Color: Gray Weight <0.1gr Shape: irregular Surface: rough Consistrncy: hard chamical Analysis: ca.ox 100%
- دوسال پیش سنگ شکن کردم وهر6 ناه یکبار هم سونوی کلیه دادم ..تقریبا 20 روز پیش دردمبهمی توکلیه داشتم که سونو وآزمایش انجام دادم وسالم بود اما بعد از گذشت دوسه روز یک سنگ به اندازه دانه گوجه فرنگی دفع کردم وکمی الان دردتو پهلوم دارم .میترسم که کلیه ام دچار مشکل شده باشه ....یعنی سنگ توحالب بوده؟؟؟؟
- کلیه سمت چپ به تازگی شیلنگ گذاشتم و کراتنین 5 و اوره 65 میباشد، دو جلسه هم دیالیز شده ام، کلیه سمت راست یک سالی هست که سنگ دارد و دچار نارسایی شده، آیا امکان عمل کلیه سمت راست و احیائ این کلیه با وجود شرایط فعلی کلیه سمت چپ می باشد؟
- کراتین و اوره خون مادرم بالا رفته،مجبور به دیالیز شدیم که الان7جلسه دیالیز شده.مادرم 70سالشه،تقریبا1ساله فشار خون داره.سابقه هیچ گونه بیماری نداشته.سونوگرافی کلیه هم انجام دادیم که کلیه هاش اندازه نرمال و طبیعی دارد.آیا به دیالیز های مکرر نیاز دارد یا کلیه هاش به حالت نرمال کاری برمیگردد یا مجبور به پیوند کلیه میشه؟
- با سلام اقای دکتر
من تکرر ادرار دارم احساس ماندن کمی ادرار در زیر قسمت آلت تناسلی و حس دفع نشدن کامل ادرار با کمی حس گرما در آلت . ادرار معمولی با فشار مناسب رنگ ادرار سفید. صبحا زرد . سوزش ادرار ندارم .
تکرر ادرار زمان خوردن نوشیدنی بعد از نیم ساعت احساس ادرار شدید دارم
آزمایش ادرار و خون و سونوگرافی دادم نتایج طبیعی عکس نتایج رو میفرستم مطالعه کنید ممنون - با سلام خدمت شما دکتر کریمی عزیز
مدت دوهفته میشه که عمل فتق انجام دادم دکتر. بعد. از عمل که ب روش لاپراسکپی صورت گرفت گفت که بد. دلیل قطع شدن رگی که به آپاندیس وصل هستش مجبور. شدیم آپاندیس هم در بیاریم و رودها هم چسبندگی داشتن
حالا بعد از گذشت این مدت دردی در ناحیه زیر. شکم دارم و دردی هم در. ناحیه کشاله پای راست درد بیضه هم دارم گاهی اوقات
مخصوصا بعداز اینکه از خاب بیدار. میشم
خاستم بدونم این درد عادیه یا باید ب پزشک مراجعه کنم
در. ضمن جای عمل هم هر. سه سوراخ سفت شده و با فشار. درد. میگیره
فتق راستم رو عمل کردم البته بیرون زدگی یا تورم نداشتم فقط درد در. ناحیه کشاله پای راست و بیضه و زیر. شکم دقیقا همین دردی که الانم دارم ولی کمتر
با تشکر. از شما.
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

