لیست پرسشها (10,723 پرسش)
سیده سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 778 مشاهده پرسش
باسلام و عرض ارادت خدمت آقای دکترکرمی.طبق سونوگرافی به عمل امده در کلیه سمت چپم یک توده ۶ میلی که احتمال داده شده انژیومیولیپوما باشددیده شده است همچونین در کلیه سمت راستمشنگ ۴ میلی دیده شده.آیا توده خطرناک است؟و نیز سنگ را چه کنم؟ با تشکر از آقای دکتر-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام پيگيري ٦ ماه بعد
-
- برگشت ادرار
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام اول نوار عصب مثانه ضروري است اگر نرمال بود بايد عمل كنيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ نوار مثانه
-
- خروج مایع سفید رنگ بعد از ادرار
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
از ان ازمايش دهيد
-
- سلام خدمت آقاي دكتر كرمي دو و سه روز كه الت تناسلي اينجانب در هر پنچ ثانيه به حالت ويبره در مياد ( دو ثانيه) و قطع ميشه دوباره تكرار و ... حتي روز اول فكر ميكردم كه مبايلم باشه ولي اين عمر موجب نگراني و اذيت شدنم ميشه لطفا چه بايد كرد؟؟؟🙏🏻
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام عصبي است وجاي نگراني ندارد
-
- سلام وقت بخير دكتر در حدود ٢ سال پيش برادرم دچار توده مثانه شد كه خوشبختانه گريد پايين بود. از همون روز من ناگهان دچار سوزش ادرار شدم. در ضمن من در بيماري ادم ترسويي هستم. و هميشه احساس مي كنم من هم دچار توده ميشم. در ٢ سال گذشته نزديك به ١٠ بار سونو انجام دادم. و ازمايش ادرار. يك بار هم سي تي كه يك سنگ 4 ميلي متري در پل تحتاني سمت چپ داشتم كه با مصرف رواتينكس برطرف شد. اما مشكل سوزش بعد از ادرار من بر طرف نميشه. حين ادرار سوزش ندارم. سوزش چند دقيقه بعد از ادرار شروع ميشه و تا ساعتها ادامه داره. تو اين مدت چندين بار خوب شدم و دوباره شروع شد. تنها باري كه مدت طولاني يعني 4 ماه مشكل نداشتم وقتي بود كه نزديك به ١ ماه رواتينكس مصرف كردم. در ضمن سال گذشته كه سي تي انجام دادم مقداري شن هم داشتم. به ٣ دكتر متخصص مختلف هم مراجعه كردم همشون بعد از شنيدن شرح حال و ديدن سونو و ازمايشات نظرشون اينه كه مشكل عصبيه. در ضمن من شغل بسيار پراسترسي هم دارم.لطفا شما نظر و راهكارتونو بفرماييد چون واقعا اين مشكل منو ازار ميده.ممنون
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام مشكل شما ترس بيخودي است وكاملا سالميد دارو نميخواهد
-
- Zahra Hosseini: برادرم در آزمایش UA که برای چک انجام دادند،پروتئینوری سه مثبت و هماچوری دو مثبت گزارش شد،RBC در ادرار،18تا20 ،اوره و کراتینین خونش نرماله،هیچ علامت بالینی نداره،سونوگرافی نرمال گزارش شد،به نظرتون چه اقدامی انجام بدیم ?دکتر ،نظرتون خیلی واسم مهمه،میشه بگید نظرتون چیه?از اعضای سایتتون هستم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
ازمايش ادرار ٢٤ ساعته از نظر دفع پروتيين بدهيد وبفرستيد
-
- a z, [03.06.17 19:54] باعرض سلام وادب خدمت شما استاد عزیز. اقای دکتر بنده هرموقع سونو یا سی تی انجام میدم درکلیم سنگ دارم نمیدانم چرا.؟ الان هم یک سی تی جدید انجام دادم براتون میفرستم. وداروهای رواتینکس.سنکل.وهیدروکلروتیازید مصرف میکنم اما باز سنگم دفع نمیشود میخواستم بدانم علت عدم دفع سنگم چیست؟راستی اقای دکتر احتباس ادرار هم دارم و داروی ایمیپرامین25به دلیل استرس مصرف میکنم وقرص ترازوسین و تولترودین هم مصرف میکنم. وتا قرص رو قطع میکنم مجدد احتباس دارم. اقای دکتر رادخواه فرمودند تا اخر عمر روزه نگیرم.ممنون میشم راهنماییم کنید.
- خارش در مجاری ادراری, و احساس عدم تخلیه کامل ادرار ( در حد چند قطره باقی ماندن در لوله) با وجود خروج ادرار با شدت کافی. خارش در حدی که از ادرار کردن و حتی قطع کردن خروج ادرار احساس رضايت دارم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام ازمايش وكشت بدهيد
-
- با سلام خدمت جناب آقای دکتر
درآزمایش ادرار منRBC به میزان 3-2 گزارش شده است . ضمنا سونوگرافی کلیه ومثانه انجام داده ام که مشکلی مشاهده نشد وهنگام ادرار نیز درد یا سوزش ندارم . ضمنا اینجانبد ارای کبد چرب گرید 2 می باشم . تصویر آزمایش و سونوگرافی به پیوست می باشد. آیا این میزان خون در ادرار مشکلی دارد؟ چه اقدامی باید انجام بدهم؟ تشکر-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام بايد ببرسيهاي تكميلي نيز انجام شود
-
- سلام
نماز و روزهاتون مورد قبول درگاه خداوند.
آقای دکتر عزیز عذر خواهی میکنم بابت سوالم و تصاویر ارسالی
من در ناحیه نوک آلت دقیقا بغل سوراخ خروجی ادرار یک حفره ای ایجاد شده و یک دیواره هم دارد که گاها درد میگیرد و درد قطع میشود و مجددا عود میکند.(درد به ماننده فرو کردن سوزن میباشد یا نیشگون ) خرما که میخورم عود میکنه. ادرارم یکم داغ هست آزمایش ادرار دادم (کشت UA/UC ) عفونتی نداشتم ولی دردش اذیتم میکنه قایبل تحمله اما اذیت میکنه.
میخواستم بردونم چیز خاصی هست.
تصویرشم فرستادم خدمتتون
ممنون
التماس دعا-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۳ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام طبيعي است جاي نگراني ندارد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

