اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر ر.ح جمعه ۱۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 727 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت جناب دکتر
    ببخشید میخواستم بدونم اگه کسی با حرف زدن با همسر به شدت تحریک بشه هنگام رابطه و نخواد انزال کنه و فقط دخول داشته باشه و همسر هم طی فرایند ارضا بشه ولی خود مرد انزال نداشته باشه این برای بدن و دستگاه تناسلی مرد ضرر داره فرض اینه که فشار عصبی زیادی هم از این کار متحمل نمیشه
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      نه
  • تصویر کاربر با جمعه ۱۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    با عرض سلام میخواستم بپرسم من روی آلتم پوست اضافه داره و این پوست اضافه معمولا پشت سر آلت جمع میشه آیا میشود این پوست اضافه رو برداشت
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام بله ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس
  • تصویر کاربر بهروز جمعه ۱۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 18968 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر، خسته نباشید ، جوانی 32 ساله هستم که چند روز پیش سنگ کلیه 3 میلی متری را از کلیه ی سمت راستم دفع کردم ، برای اطمینان به سونوگرافی مراجعه کردم و نتیجه این بود که کلیه ها هیچ مشکل ظاهری و اندازه ای ندارند و هیچ توده ی فضاگیر یا سنگی در کلیه ها و حالب مشاهده نشد و همه چی طبیعیه ، ولی استاز خفیف در سیستم پلویکالیسئال کلیه ها هست ، می خواستم بپرسم منظور از "استاز خفیف " چیست و برای رفع این مشکل چه باید کرد ؟ضمنا بنده به مدت سه روز برای دفع سنگ از قطره سنکل و قرص رواتینکس استفاده کردم که روز سوم سنگ دفع شد ،حالا گهگاهی درد های جزئی و خفیف در کلیه ها هم چپ و هم راست احساس می کنم در حالی که سونوگرافی گفت هیچ سنگی وجود نداره ، به نظرتون مشکل از چی می تونه باشه ؟ آیا از عوارض قرص و قطره هست ؟ و اینکه آیا می توانم روز های آینده روزه بگیرم ؟ ممنون .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام خوب است اب زياد بخوريد حل ميشود
  • تصویر کاربر علي چهارشنبه ۱۷ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 956 مشاهده پرسش
    سلام خدمت دكتر كرمي من علي قليزاده هستم 20 سالمه از اردبيل بنده 3 ساله بدنسازي ورزش ميكنم و رژيم غذايي سالمي هم دارم ، مقدار كمي هم مكمل مصرف ميكنم ، هميشه چكاب و سونوگرافي ميرم و كلا سالم بودم تا اينكه بعد عيد نوروز 96 ... فروردين ماه بود كه سونوگرافي و چكاب رفتم ، سونوگرافي من بدين صورت بود : كليه راست 99 ميليمتر با اكوي كورتيكومدولري نسبتا بالا و ضخامت پارانيشم 15 ميليمتر ، كليه چپ 110 ميليمتر و سالم . در چكاپ هم كراتنين 1.46 اوره 47 اسيد اوريك 5.3 بود . احتمال دادم شايد مكملي كه اخرين بار مصرف كردم تقلبي بوده و تركيبات "كورتون" داشته كه باعث مشكل كليه كرده منو ، مكمل رو قطع كردم ، ولي باز گفتم ممكنه از بيماري ديگه اي هم باشه و علت بايد پيدا بشه . بعد از 20 روز باز هم سونوگرافي رفتم و جواب بدين صورت بود : كليه راست 105 ميليمتر با افزايش اكوژنسيته پارانيشم كليوي ميشود ، كليه چپ 110 ميليمتر و سالم . مدتي هم بود علائم خاصي نظيره افت وزن و درد داشتم كه نهايتا بعد از 1 هفته ، متوجه شدم دچار بيماري عفوني ويروسي به اسمه "زونا" شدم و علائم از اون بود و بستري شدم و در ازمايش بيمارستان كراتنين 1.50 اوره 40 بود كه 1 هفته بستري شدم و روزانه 3 عدد انتي بيوتيك تزريق ميشد . بعد از ١ هفته مرخصي چكاب دادم و كراتنين 1.40 اوره 41 اسيد اوريك 6.7 بود ، ١ هفته بعد از روزه گرفتن هم دوباره چكاب دادم كه كراتنين 1.40 اوره 38 اسيد اوريك 7.5 بود . دكتر كليه رفته بودم كه دو تا دارو "نفروتيونيك" و "ويتامين اي" برام تجويز كرد . من حالا كه روزه هستم ميخواستم بدونم آيا روزه داري باعث افزايش شدت نارسايي كليه ام ميشه يا نه ؟ و اينكه اين نارسايي خفيف كه دارم درمان ميشه يا نه ؟ اينجا كسي جواب قانع كننده اي نميده و من خيلي ناراحتم و به صورت تصادفي با سايت شما برخورد كردم و گفتم از شما بپرسم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۷ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      بله بايد مصرف مكمل سريعا قطع شود٢-رژيم غذايي كم نمك كم پروتيين استفاده كنيد٣- تحت نظر دكتر نفرولوژي باشيد
  • تصویر کاربر راحله چهارشنبه ۱۷ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 479 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید
    آقای دکتر حدود یک سال و نه ماه پیش در مهر ماه سال 94 به علت درد و تکرر ادرار به دکتر مراجعه کردم که پس از سونو دو عدد شنریزه و در کلیه راست به ابعاد 3 میلی متر داشتم که عمل کردم و در حین عمل دکتر متوجه تنگی حالب راستم شدن و الان دوباره به علت درد زیادی که در کمر و پا های خود احساس می کردم دوباره به دکتر مراجعه کردم و در سونو مشخص شد که در کلیه راست یک سنگ کوچک 3-4 میلی متری در پل تحتانی کلیه راست قابل رویت می باشد کلیه راست دارای دیامتر 110 کورتکس 12/3و سیستم دارای اتساع خفیف می باشد کلیه چپ دارای دیامتر 106 کورتکس 13/4. سیستم پیلوکالیسیل طبیعی است.مثانه دارای ضخامت جداری نرمال یافته ای به نفع سنگ در مثانه و انتهای حالب راست رویت نگردید. با توجه به خفیف بودن هیدرونفروز در کلیه راست یافته های فوق می تواند به نفع عبور سنگ از مسیر حالب راست و از نظر تشخیص افتراقی انفکشن مطرح می باشد این متن سونوگرافی بود آقای دکتر البته آقای دکتر سونوگرافی گفتند این یا شنریزه هست یا چربی و دقیقا نمی دونن ولی توی برگه نوشتن سنگ هنوز به دکترم مراجعه نکردم ولی گاهی درد های زیادی در کمر و پا ها علی الخصوص سمت راست احساس می کنم آیا این شنریزه با خوردن مایعات و دارو دفع می شه ممنون از اینکه وقت می گذارید و پاسخگو هستین متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۷ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      اين دردها بيشتر عصبي است بايد اب زياد بخوريد حل ميشود
  • تصویر کاربر مهدی چهارشنبه ۱۷ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 377 مشاهده پرسش
    پسر دوم بنده 9 سال دارد و مبتلا به شب ادراری است ، لطفا بفرمایید چکار کنم؟ روزها هم با فاصله های کم و با عجله به دستشویی می رود. به نظر می رسد ظرفیت مثانه ایشان کم باشد.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۷ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام حتما بايد نوار مثانه بگيريد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس
  • تصویر کاربر مریم سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 399 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من دوتا دختر دارم که در سونوگرافی متاسفانه هردوشون کیست دارند پدرش هم به خاطر همین بیماری(کلیه پلی کیستیک) در47سالگی فوت کردند الان نگران بچه هام هستم میشه براشون کاری کرد ؟تصویر سونوگرافی رو براتون میفرستم توروخدا کمکم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      جز پي گيري راهي ندارد
  • تصویر کاربر فاطمه سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 482 مشاهده پرسش
    کلیه چپ دچار هیدرونفروز انسدادی شدید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام بايد عمل كنيد
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر سالار سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 403 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر بنده 25 ساله بدنسازی کار میکنم میخواستم اکسی متالون استفاده کنم. این دارو در اینده باعث ناباروری میشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      ضرر دارد بله
  • تصویر کاربر پروين سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 459 مشاهده پرسش
    به دليل مشكل قلبي و سنگ حالب،بيهوشي كامل ميسر نيست و كمترين ريسك جهت برداشتن سنگ حالب شما چه پيشنهادي ميدهيد با توجه به عكس هاي ارسال شده مشكل هاي ريسك بودن جهت جراحي پيشنهاد شده اما ما ميخواهيم بي حسي نخاعي انجام شود تا كمترين ريسك داشته باشد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام منوط به اجتزه كتر بيهوشي وقلب است٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ مطب
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب