لیست پرسشها (10,723 پرسش)
داوود جمعه ۲۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 704 مشاهده پرسش
چند سال پیش فتق اینگوینال داشتم در حد نیم سانتی متر..دکتر از مش استفاده کرد..الان همچنان درد دارم گاهی..ایا برای فتق کوچک هم از مش استفاده میشه و اینکه ایا مش رو باید خارج کنم؟؟با سپاس-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
نه نيازي نيست
-
- کیست درکلیه چپ به اندازه 16 میلیمتر همراه درد پهلو
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام نياز به درمان ندارد
-
- سوزش ادار
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۲ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام عفرنت نداريد اب زياد هر ٢ ساعت سوزش حل ميشود
-
- با عرض سلام خدمت اقای دکتر من یک پسر 10 ساله دارم که وزنش 40 کیلو هستش و الت ان فرو رفته است خواستم بدانم ایا مشکلی وجود دارد و نیاز به بررسی است .با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۲ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
مال چاقي است بايد لاغر كنند
-
- با سلام پسر هستم مجرد 22 ساله متاسفانه چند سالی هست دچار استمنا هستم که این اواخر بطور فاجعه امیزی زیاد شده و در کنترول و قطع کردنش بشدت ناتوان هستم.
متوجه شدم که جدیدا بعد از هر بار شروع ترک و استحمام بعد از یک یا 2 روز باز هم لباس های زیرم بوی شدید منی میگیرند و در بیشتر اوقات در ناحیه تناسلی یک درد دارم و حس میکنم در این ناحیه دچار گشادی مجاری هستم که همین هم باز هم باعث استمنا در من میشود
و برای ساکت کردنش مجبور میشوم استمنا کنم که هرچند تا ساعتی بیشتر ابن راحتی و کاهش درد دوام ندارد
همچنین تا به امروز بعد از ادرار دفع منی مشاهده نکردم اما بشدت بویدمنی میگیرم و این بو طی روز ها بیشتر و بیشتر هم میشود
همچنین بصورت کاملا عجیبی دچار شهوت بسیار زیادی شدم و بطوری که پوست سر التم در اثر استمنا های زیاد نازک شده و حتی با راه رفتن هم باعث تحریک میشود که از این موضوع بسیار خسته ام
خواهشا اگر درمانی برای این بیماری هست لطفا راهنمایی کنین ایا ممکن است این بیماری همان سیلان منی باشد؟! راه درمان دارد؟!-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام تنهادرمان ان قطع با يك اراده قوي است
-
- سرطان بیضه
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام جهت معاينه خارج از نوبت تماس٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- سلام، دختری19ساله هستم، چهارماهه که دوتا سنگ در کلیه چپ 4میل در کتابی فوقانی و 6/5میل در کالیس میانی دارم، دکترم بمن گفتن که این سنگا قابل دفع هستن اما این چهارماه که مایعاتم خیلی زیاد بود و با فاصله سه ماه ،سونوگرافی دادم اما سنگ ها تکون نخوردن، منشأ این سنگ ها هم کلیسمی هس، بنظر شما الان باید چیکار کنم، اگه تا سه ساعت اب نخورم درد شدیدی دارم،
پزشکمم آقای دکتر امین کابلی هستن اهواز-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام اين سنگها نياز به درمان ندارند
-
- جناب دكتر ضمن عرض سلام و تشكر به خاطر سايت خوبتون!
پدرم 68 سال سن دارند و به صورت اتفاقي متوجه توده اي به ابعاد 36 در 36 ميلي متر در قسمت پايين كليه سمت راستشون شديم. آيا اين توده به صورت بسته و ليزري قابل برداشت است؟ ! در صورت لزوم تصوير سي تي ايشان را ارسال خواهم كرد.
با تشكر مجدد!-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام حتما بفرستيد منتظرم
-
- سلام.وقت بخیر.جناب دکتر من مشکل سنگ حالب دارم.دکترم گفتن باید جراحی اندوسکوپی بشه.میخواستم نظر شمارو بپرسم .آیا با دارو قابل درمان هست یا خیر؟از لطفتون بی اندازه سپاسگزارم
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
بايد تي يو ال شويد فيلم سنگ حالب من در سايتم را ببينيد
-
- چند وقت پیش متوجه وجود دو لکه تیره سر آلت خود شدم امروز حدودا بعد از دوماه متوجه شدم بیشتر شده لکها کمرنگ بدون درد و سوزش و خارش میباشد
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

