اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر زهرا جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1278 مشاهده پرسش
    سلام،برج ١٠ اولين آزمايش رو دادم كهRBC.4-٣ بود٢ماه بعداسفند مجدد ازمايش دادم كه 10-8 بود، ١٨ خرداد مجدداً ازمايش دادم كه عدد ١4-١٢رو نشون داد تو آخرين ازمايش ١٢-١٠،علت چيست لطفا راهنماييم كنيد ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام بايد اول سي تي اسكن كليه با تزريق بكنيد بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر هادی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 474 مشاهده پرسش
    در آزمایش چکاپ برای یکی از آشنایان که جوانی 25 ساله که آقا هستند مقابل گزینه ی blood یا خون نوشته شده trace و دکتر هم گفته خون در ادرارت هست و برای سونوگرافی نوشته می خوام بدونم ماهیت این مساله خطرناکه یا نه؟؟؟ معمولا خون در ادرار از چیه ما چیکار کنیم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام اگر تكرار شود بايد سي تي اسكن كنيد
  • تصویر کاربر رومیک جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 535 مشاهده پرسش
    جوانی هستم 33 ساله و تا الان ختنه انجام ندادم. و این امر باعث شده کمی اعتماد به نفسم در مورد نزدیکی با همسرم کم بشه.آیا امکان ختنه کردن تو این سن هست؟آیا از نظر ظاهری فرقی با ختنه در زمان کودکی میکنه؟ دوره ای که باید استراحت کنیم چقدره؟ و هزینه این کار چقدر میشه؟ آیا درد داره؟ آیا با لیزر عمل میکنین؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      نه فرقي ندارد جهت عمل با شماره ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس
  • تصویر کاربر فیروز جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 340 مشاهده پرسش
    سلام . به تازگی متوجه یه جوش رنگ. روشن روی پوست بیضه شدم درد خارش سوزش هم نداره . آیا نیاز به پیگیری درمانی داره ؟ آیا نشانه یه بیماری خاص هست ؟ چه دارویی یا مراقبت درمانی باید انجام بشه؟ متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام ديدم اصلا جاي نگراني نيست دستكاري نكنيد
  • تصویر کاربر عطا جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 337 مشاهده پرسش
    آزمایش hpv در مردان به چه صورت است؟ من یکسال ازدواج کردم.قبل ازدواجم با کسی رابطه جنسی نداشتم.اما یکسری جوشهای سر سفید زیر آلت تناسلی زده که نه درد دارد نه خارش.جوشها هم نمیشود تخلیه کرد.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      از نظر مناينها زگيل نيستند نگران نباشيد
  • تصویر کاربر احمد جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 363 مشاهده پرسش
    سلام دکتر در سر آلت و زیر آلت م و در سر مقعد سوزش دارم 6 ماه دارم قرص می خورم خوب نشدم مثل تاوانکس 500 سر الاتم به سمت راست کج شده و ماه به ماه این کجی بیشتر می شه و سر التم خیلی خیلی تیره و قرمزیشو از دست داده و ترک ترک شده و فک کنم اندازش کوچک باشه 5 ماه یه عمل واریکوسل چپ هم داشتم که هنوز درد می کنه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      از الت از نظر پلاگ پيروني سونو كنيد بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 4892 مشاهده پرسش
    با سلام
    اینجانب 39ساله برای بررسی کبد به سونوگرافی مراجعه کردم و جواب سونوگرافی وجود توده ای در کلیه های را نشان داده است و در هنگام انجام سونوگرافی 15 ساعت آب نخورده بودم (روزه بودم) آیا امکان خطای آزمایش وجود دارد و از آن زمان تاکنون خیل نگران هستم ضمنا پدرم هم دارای کیست کلیه است خواهشمند است چکار باید انجام دهم ضمنا نتیجه سونوگرافی ارسال می شود
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام بهتر است سي تي اسكن با تزريق انجام دهيد بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر مرضیه جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 489 مشاهده پرسش
    سلام من یک خانم چهل ساله هستم چندسال پیش چندماهی خون ادراری داشتم بهم گفتن igiنفروپاتی یه همچین اصطلاحی دارم بعدبهترشدم ولی کلیه هام سالی چندبارعفونت میکردیاشن ریزه می ساخت .دوسال پیش رماتیسم مفصلی گرفتم وامسال پوکی استخوان ،پردنیزولون متوترکسات استئوفوس 70 مصرف میکنم .آزمایش خون وادرارم مشکلی نداره ولی بعداز9 ماه که سونو دادم کلیه هام کوچیک شده کلیه راست 2میلیمتر وکلیه چپ 2 سانتی متر یعنی از 94 در 38 شده75 در42 میخواستم ببینم این مشکل چیه کم کاری کلیه هام یا شروع نارسایی کلیه ، مربوط به اون بیماری که بهم گفتن هست یا رماتیسم وداروهاش رو کلیه هام اثر گذاشته ممنون میشم پاسخ بدین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام در صورت كراتينين طبيعي خون وعدم وجود فشار خون بالا كوچكي كم كليه ها جاي نگراني ندارد اين ميتواند عارضه دارو وبيماري باشد
  • تصویر کاربر مریم دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 483 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر آزمایش ادرار دادم خون دیده شده و علاوه بر آن در سونوگرافی هم هیدرونفروز کلیه گزارش شده بعد علت را جویا شدم که فهمیدم توسط سی تی اسکن در روطرف چپ و راست pelvic mass گزارش شده خیلی نگرانم خواهش میکنم کمکم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام بايد MRI انجام دهيد
  • تصویر کاربر عطا دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 471 مشاهده پرسش
    با سلام.از یک هفته پیش متوجه شدم جوش سر سفید زیر پوست آلت تناسلی زده.که نمیشود سفیدیهاشو خارج کرد.نه خارش و نه درد داره.میخواستم بدونم علت و در مانش چیه.خیلی نگرانم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام اگر بعد از يك هفته نرفتند ازمايش دهيد از نظر hpv
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب