لیست پرسشها (10,723 پرسش)
قاسم یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 380 مشاهده پرسش
سلام دکتر کرمی
قاسم حسینی از شهرستان بوانات استان فارس هستم
دارای 5 فرزند و متقاضی وازکتومی.
با مشکلات شرعی آن (رویت شدن عورت و برگشت ناپذیربودن) چه کنم؟
لطفا در صورت امکان در این شهرستان یا استان دکتری را جهت این عمل جراحی معرفی نمایید. با تشکر-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
من وازكتومي نمي كنم همان شيراز انجام دهيد
-
- سلام وقت بخیر از روز 4شنبه متوجه شدم که زیر کلاهک الت تناسلی کمی تورم پیدا کرده فکر کردم شای بخاطر نزدیکی بوده (ضربه ای هم وارد نشده ) و بامداد 5شنبه هم تب و لرز شدید داشتم (گفتم شاید ویروس باشه) اما از دیروز تورم بیشتر شده و از امروز هم وقتی قسمت زیر شکمم را لمس میکنم درد میکنه سوزش ادرار یا هرگونه ترشح ندارم خواستم انلاین وقت ویزیت بگیرم که متاسفانه وقت نداشتیدامیدوارم فردا بتونم از منشی وقت بگیرم لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام ١-فعلا نزديكي نداشته باشيد٢-خود بخود خوب ميشود
-
- سلام اقای دکتر من فکر میکنم آلت پرده دار دارم چون در حالت شل وقتی آلت و کیسه بیضه رو میکشم کل آلت و کیسه با پوست نازکی به هم وصله و در حالت نعوظ نصف آلتم به کیسه بیضه وصله .
نیاز به درمان دارم؟
هزینه جراحی چقدره؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام لطفا عكسش را بفرستيد ببينم
-
- سلام من 34 ساله هستم کلیه طرف چپم لگنی هست و دچار تنگی مجرا بودم کلیه ام دارای سنگ های ریز و درشت زیادی هست یک سال پیش توسط دکتر سیم فروش جراحی شدم که میخواست هم تنگی مجرا رو عمل کنه هم سنگام رو در بیاره که تنگی رو تقریبا باز کرد اما کلیه بعلت ورم جراحی نکرد گفتن نمی شد الان یک سال گذشته هیچ سنگی رو دفع نکردم در حال حاضر زیر شکمم خیلی درد میکنه دکتر سیم فروش گفتن دیگه کاری نمیشه کرد چون لاپارسکوپی بعلت اینکه کلیه لگنی هست ممکنه عوارض زیادی داشته باشه دیگه نمی دونم باید چکار کنم مدارک پزشکیم کامله تمام عکس ها رو دارم اسکن lvp عکس رنگی اسکن هسته ای لطفا راه درمانی واسم بگید چون واقعا درمانده شدم سه بار هم سنگ شکن کردم با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام از نظر من نياز به درمان نيست - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با توجه سوال قبل علت درد در سمت چپ لگن بنده چیست . لازم به یاد اوری است که فلوبولیت یا دانسیته که در عکس رنگی و سی تی اسکن نشان داده شده در سمت چپ لگن می باشد
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
غده لنفي با رسوب كلسيم فلوبوليت نامده ميشود خارج از حالب استدرمان نميخواهد - نمایش سایر 6 پاسخ
-
- سلام دکتر جان و عرض ادب من حدود 2 هفته پیش در بیضه چپ و پهلوی چپ احساس درد شدید کردم و به درمانگاه مراجعه کردم و ازمایش دادم که نشاندهنده وجود خون در ادرار بود و سونوگرافی هم کردم که احتمال وجود سنگ نشان داد بعد که به دکترم مراجعه کردم گفت احتمالا سنگ کوچکی بوده که دفع کردی .. بعد برای اطمینان سیتی اسکن هم انجام دادم که فرمودند در سمت چپ لگن دانسیته کلیشیفه یا فولوبولیت وجود داره و مشکلی نیست .ولی بعد از گذشته این اتفاق من در لگن چپ و بیضه چپ بعضی وقت ها احساس درد میکنم . با این وجود عکس رنگی ام انداختم ممنون میشم نظر شما رو بدونم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام خوشبختانه سنگ نياز به درمان نداريد سنگريزه ها نيز با مصرف مايعات دفع خواهند شد هر ٢ ساعت يك ليوان اب بخوريد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام در هفته 33 بارداری در سونوگرافی بررسی رشد جنین در قسمت کلیه ها نوشته شده. فولنس سیستم پیلو کالیس دو طرف با قطر APلگنچه 2_3میلیمتر دیده شد؛
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام مهم نيست پيگيري سونوگرافي ٦ماه بعد
-
- اقایی هستم 36ساله 5روزه عمل upgoپیلوپلاستی به روش باز داشتم دابل جی هم برام گذاشتن درن هم داشتم که الان خارج شده الان ادرارم حالت اب خون دارد وسوزش دارد ایا مشکلی دارد؟؟ من 5روزه عمل کردم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام بعد از عمل طبيعي است چند روز صبر كنيد
-
- سلام من پسری شش ماه دارم که در دوران جنینی متوجه مشکلی در کلیه چپ شدیم وبعد از به دنیا آمدن تا ده روزگی ختنه کردیم وبعد با وصل کردن سند وگرفتن عکس متوجه شدیم برگشت ادرا ر دارد و از یک ماهگی تا الان آنتی بیوتیک مصرف میکند وخوشبختانه با آزمایش های ارار که هر ماه میدهیم عفونت نداشته ولی عکس هسته ای 2 روز پیشش ما را خیلی نگران کرده گویا کلیه چپش کمی زخم شده لطفا ما را راهنمایی کنید
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
ان كليه سالم وا بايد حفظ كرد كليه اسيب ديده را نميتوان كاري كرد پيكيري هر ٣ ماه
-
- سلام،دكتر براي قبل از ازدواج بواي مشخص كردن توانايي بچه دار شدن مرد و زن چه ازمايشي بايد داده شود
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
ازمايش اسپرم
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

