اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر قاسم یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 380 مشاهده پرسش
    سلام دکتر کرمی
    قاسم حسینی از شهرستان بوانات استان فارس هستم
    دارای 5 فرزند و متقاضی وازکتومی.
    با مشکلات شرعی آن (رویت شدن عورت و برگشت ناپذیربودن) چه کنم؟
    لطفا در صورت امکان در این شهرستان یا استان دکتری را جهت این عمل جراحی معرفی نمایید. با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      من وازكتومي نمي كنم همان شيراز انجام دهيد
  • تصویر کاربر کاوه یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1123 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر از روز 4شنبه متوجه شدم که زیر کلاهک الت تناسلی کمی تورم پیدا کرده فکر کردم شای بخاطر نزدیکی بوده (ضربه ای هم وارد نشده ) و بامداد 5شنبه هم تب و لرز شدید داشتم (گفتم شاید ویروس باشه) اما از دیروز تورم بیشتر شده و از امروز هم وقتی قسمت زیر شکمم را لمس میکنم درد میکنه سوزش ادرار یا هرگونه ترشح ندارم خواستم انلاین وقت ویزیت بگیرم که متاسفانه وقت نداشتیدامیدوارم فردا بتونم از منشی وقت بگیرم لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام ١-فعلا نزديكي نداشته باشيد٢-خود بخود خوب ميشود
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 340 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من فکر میکنم آلت پرده دار دارم چون در حالت شل وقتی آلت و کیسه بیضه رو میکشم کل آلت و کیسه با پوست نازکی به هم وصله و در حالت نعوظ نصف آلتم به کیسه بیضه وصله .
    نیاز به درمان دارم؟
    هزینه جراحی چقدره؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام لطفا عكسش را بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر سمیه یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 2563 مشاهده پرسش
    سلام من 34 ساله هستم کلیه طرف چپم لگنی هست و دچار تنگی مجرا بودم کلیه ام دارای سنگ های ریز و درشت زیادی هست یک سال پیش توسط دکتر سیم فروش جراحی شدم که میخواست هم تنگی مجرا رو عمل کنه هم سنگام رو در بیاره که تنگی رو تقریبا باز کرد اما کلیه بعلت ورم جراحی نکرد گفتن نمی شد الان یک سال گذشته هیچ سنگی رو دفع نکردم در حال حاضر زیر شکمم خیلی درد میکنه دکتر سیم فروش گفتن دیگه کاری نمیشه کرد چون لاپارسکوپی بعلت اینکه کلیه لگنی هست ممکنه عوارض زیادی داشته باشه دیگه نمی دونم باید چکار کنم مدارک پزشکیم کامله تمام عکس ها رو دارم اسکن lvp عکس رنگی اسکن هسته ای لطفا راه درمانی واسم بگید چون واقعا درمانده شدم سه بار هم سنگ شکن کردم با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام از نظر من نياز به درمان نيست
    2. تصویر کاربر سمیه جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      من الان تحت فشار هستم بادرد پهلوم چکار کنم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      درد پهلوي شما بيشتر منشا عضلاني دارد نه كليه ولذا من نظرم را عرض كردم عمل باعث بهبودي درد نميشود
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر ابوالفضل یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 960 مشاهده پرسش
    با توجه سوال قبل علت درد در سمت چپ لگن بنده چیست . لازم به یاد اوری است که فلوبولیت یا دانسیته که در عکس رنگی و سی تی اسکن نشان داده شده در سمت چپ لگن می باشد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      غده لنفي با رسوب كلسيم فلوبوليت نامده ميشود خارج از حالب استدرمان نميخواهد
    2. تصویر کاربر ابوالفضل جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      بی نهایت سپاسگزارم دکتر جان
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      تشكر
    4. تصویر کاربر ابوالفضل یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      دکتر جان امکان داره دردی که به لگن سمت چپ و بیضه چپ من وارد میشه درد ارجاعی باشه ومن به چه دکتری مراجعه کنم بنظرتو ن و اینکه من در ادرارم چند روز خون به مقدار کم وجود داره علت چیست بنظرتون دکتر جان.
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      نياز به دكتر نيست
    6. تصویر کاربر ابوالفضل یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      دکتر جان واقعا از حس مسولیت پذیریتون و پاسخگویتون و وقتی که برای بنده گذاشتین تشکر و قدردانی میکنم . شما بدون شک بهترین هستین.
    7. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      تشكر ميكنم
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
  • تصویر کاربر ابوالفضل جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 591 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان و عرض ادب من حدود 2 هفته پیش در بیضه چپ و پهلوی چپ احساس درد شدید کردم و به درمانگاه مراجعه کردم و ازمایش دادم که نشاندهنده وجود خون در ادرار بود و سونوگرافی هم کردم که احتمال وجود سنگ نشان داد بعد که به دکترم مراجعه کردم گفت احتمالا سنگ کوچکی بوده که دفع کردی .. بعد برای اطمینان سیتی اسکن هم انجام دادم که فرمودند در سمت چپ لگن دانسیته کلیشیفه یا فولوبولیت وجود داره و مشکلی نیست .ولی بعد از گذشته این اتفاق من در لگن چپ و بیضه چپ بعضی وقت ها احساس درد میکنم . با این وجود عکس رنگی ام انداختم ممنون میشم نظر شما رو بدونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام خوشبختانه سنگ نياز به درمان نداريد سنگريزه ها نيز با مصرف مايعات دفع خواهند شد هر ٢ ساعت يك ليوان اب بخوريد
    2. تصویر کاربر ابوالفضل جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      مچکرم از پاسخگویتون.. با توجه به وجود فلوبولیت در سمت چپ ، علت درد در لگن سمت چپ چیست ؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      ان مهم نيست
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مهدیه جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 553 مشاهده پرسش
    با سلام در هفته 33 بارداری در سونوگرافی بررسی رشد جنین در قسمت کلیه ها نوشته شده. فولنس سیستم پیلو کالیس دو طرف با قطر APلگنچه 2_3میلیمتر دیده شد؛
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام مهم نيست پيگيري سونوگرافي ٦ماه بعد
  • تصویر کاربر 1 جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
    اقایی هستم 36ساله 5روزه عمل upgoپیلوپلاستی به روش باز داشتم دابل جی هم برام گذاشتن درن هم داشتم که الان خارج شده الان ادرارم حالت اب خون دارد وسوزش دارد ایا مشکلی دارد؟؟ من 5روزه عمل کردم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام بعد از عمل طبيعي است چند روز صبر كنيد
  • تصویر کاربر اعظم جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    سلام من پسری شش ماه دارم که در دوران جنینی متوجه مشکلی در کلیه چپ شدیم وبعد از به دنیا آمدن تا ده روزگی ختنه کردیم وبعد با وصل کردن سند وگرفتن عکس متوجه شدیم برگشت ادرا ر دارد و از یک ماهگی تا الان آنتی بیوتیک مصرف میکند وخوشبختانه با آزمایش های ارار که هر ماه میدهیم عفونت نداشته ولی عکس هسته ای 2 روز پیشش ما را خیلی نگران کرده گویا کلیه چپش کمی زخم شده لطفا ما را راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      ان كليه سالم وا بايد حفظ كرد كليه اسيب ديده را نميتوان كاري كرد پيكيري هر ٣ ماه
  • تصویر کاربر امير جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 430 مشاهده پرسش
    سلام،دكتر براي قبل از ازدواج بواي مشخص كردن توانايي بچه دار شدن مرد و زن چه ازمايشي بايد داده شود
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمايش اسپرم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب