اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر مطهره جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
    باسلام دختری17ساله هستم که در سه سالگی برگشت ادرار داشتم و از کلیه سمت چپم 20%باقی مانده ولی کلیه سمت راستم از حد معمول بزرگتر شده ودرکودکی 1عمل باز و2عمل بسته داشته ام از وقتی که به سن تکلیف رسیده ام دکتر قیصری اجازه روزه گرفتن را به من نداده است میخواستم بدانم نظر شما چیست میتوانم روزه بگیرم یانه؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد كل مداركتان را ببينم تا نظردهم
  • تصویر کاربر حمید جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 373 مشاهده پرسش
    درود بر شما
    حدود ۵ سال پیش عمل وزکتومی انجام دادم.
    سن من ۴۴ سال است و بدلیل ازدواج مجدد تصمیم به داشتن فرزند گرفتم.
    لطفا من را راهنمایی کنید.
    سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      شانس برگشت فقط ٢٠ درصد است٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 383 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید...
    موضوع از اول این ماه شروع شد که بدون هیچ مشکل قبلی تو این زمینه رفتم فوتبال تا پام و تو زمین گزاشتم برای گرم کردن حس کردم ی دردی تو ناحیه زیر شکم سمت چپم دارم دقیق نمیدونستم از کجاست از زیر شکم چپ شرو میشد تا پایین یکمی شایدم بیضه چپ اون شب با همین درد تقریبا بازی کردم گه گاهی میگرفت و گه گاهی ول میکرد..
    بعد اون شب این درد تقریبا تو ناحیه کشاله ران و زیر شکم بود گفتم شاید از کوفتگی و این جریانات بازی باشه...
    الان این درد و در حالت عادی برای راه رفتن نشستن یا حتی بلند کردن و اینجور چیزا ندارم ولی فقط میخوام تند بدوئم این درد جلو مو میگیره و بعد هر بازی هم کشاله یکمی از کوشه بیضه چپ ن خود بیضه و زیر شکم درگیره و بعد مدتی خوب میشه...
    رفتم تو نت سرچ کردم در مورد بیماری هایی ک ممکنه از اینجا باشه ولی هیچ کدوشون علائم کافی نداشت ن یبوست(مرتب و عادی مث همیشه اجابت مزاج دارم بدون مشکل در رنگ و ...)- یا بدون سوزش در ادرار و اینا یکمی زردی در ادرار دیده میشه...بدون حالت و برامدگی خاصی در بیضه ها...فقط یکمی بیضه چپ بالاتر قرار داره....
    از جایی شنیدم این درد ممکنه از واریکوسل باشه ولی علائم خاصی در بیضه چپ یا راست نمیبینم مث بیرون ضدگی رگ و این تصویر هایی ک تو نت راجبع این بیماری هست...
    بطور خلاصه کل مشکل اینه من قبلا هیچ مشکلی تو دوییدن سریع نداشتم الان با ی دویدن ساده زیر شکم درد میگره و دو سریع ک کلا تعطیل...ولی طی اون تایمی ک فوتبال بازی میکنم تقریبا فراموش میشه و میتونم بازی کنم یعنی بهتر میشه ن طوری ک بتونم مث قبل کار و انجام بدم..یکمی بهتر...بعد بازی هم کشاله چپم درد میگره و یکم ب خودم کش و قوس بدم درد زیر شکم چپم حس میشه با یکمی کنار بیضه چپ...
    هیچ علائم تهوع و تب و اینا هم ندارم...
    دکتر حدس تون رو چیه؟؟
    پیگیری نکنم میتونه خطرناک باشه؟؟
    ممنون....
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      از نظر من به پزشگ ارولوگ شهرتان مراجعه ومعاينه شويد نگراني شما برطرف خواهد شد
  • تصویر کاربر محسن جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 392 مشاهده پرسش
    ابوالفضل: با سلام و خسته نباشید خدمت شما بنده حدودا دو ماه قبل طی تماس تلفنی برای تاریخ 11 تیر ماه ساعت 17:30وقت جهت ویزیت گرفتم با توجه به اینکه از راه دور (سیستان و بلوچستان شهرستان زابل)عازم تهران صرفا جهت ویزیت و مشاوره هستم و به همین دلیل بلیت قطار تهیه کرده ام آیا در تاریخ مذکور جناب آقای دکتر تشریف دارند مزاحم باشیم یا خیر، با تشکر
    1. تصویر کاربر محسن چهارشنبه ۷ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      م
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      در خدمتم
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر سید جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 411 مشاهده پرسش
    ارکیدوپکسی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      منظورتان چيست
    2. تصویر کاربر سید جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      آقای دکتر
      بیضه راست من رو در بچگی به پوست بیضم بخیه کردن ،بیضه راستم توی کیسه آزاد نیس و از ناحیه ای که بخیه شده به پوست درد احساس میکنم و اون قسمت سفت شده.
      میشه بیضه من آزاد بشه و مثله بیضه چپم آزاد و راحت تو کیسه باشه؟
      اگه بیضه راستم آزاد بشه درد اون ناحیه دوخته شده درمان میشه یانه؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو كنيد بفرستيد ببينم
    4. تصویر کاربر سید جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      چشم حتما
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      تشكر
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر اسماعیل جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 2903 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر بنده اسماعیل هستم راجع سوراخی که در پوست آلتم قسمت زیرین الت پرسیده بودم ایجاد شده فرمودین عکسشو بفرستم که جسارتا عکس رو براتون فرستادم. برای من این قضیه خیلی مهمه که چرا ایجاد شده؟ ساده ترین راه ازبین بردن اون سوراخهای زیر پوستی چیه؟ و چقدر هزینه داره؟ ممنون از دلسوزی های شما آقای دکتر بزرگوار
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام اگر از انجا ادرار نيايد دست نبايد زد
  • تصویر کاربر مهدی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 358 مشاهده پرسش
    کودک 3 ساله ای دارم که در طی روز بارها اعلام میکند که آلت تناسلیش درد میکند آزمایش ادرار و سونوگرافی از کلیه ومثانه هم گرفتیم موردی نداشته مشکل پوستی هم نداره توسط متخصص کودکان هم معاینه شده .ختنه هم شده در نوزادی زمانی که اعلام درد میکنه آلتش حال نعوظ داره در صورت امکان نظر خودتون را محبت بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      از نظر من مهم نيست
  • تصویر کاربر سعید یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 528 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من سابقه سنگ کلیه دارم من مدتی است حدود نیم ساعت بعد از غذا خوردن کلیه درد میگیرم ... مشکل چیست. در ضمن سنگ کلیه دارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      با سونوگرافي مشخص ميشود
  • تصویر کاربر سکینه یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 401 مشاهده پرسش
    خون در ازمایش دیده شده .بعد سونو و سیتی اسکن انجام شد گفتن هر شش ماه باید اندازه گیره انجام شود ..بعد شش ماه دوباره سونو و ازمایش مثانه انجام شد .در سونو جدید تغییر اندازه نیست.الان نوشتن داخل مثانه برای احتیاط دیده بشه با دوربین .ایا نیاز هست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام از نظر من نيازي فعلا نيست
  • تصویر کاربر رضا یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 445 مشاهده پرسش
    باسلام،مردی 40ساله هستم مدتی دچار درد پهلو بودم بهمراه تکرر ادرار با گاهی سوزش.روز گزشته بعد اتمام کار اداری از ناحیه کلیه و کمر دچار درد شدید شدم.به درمانگاه مراجعه و باازمایش سونوگرافی دید شد کلیه سمت راست حاوی سنگریزه و هیدرونفروز خفیف و کلیه سمت چپ حاوی سنگ با سایز 7mm و سنگریزه است.درد سمت راست همچنان هست. تجویز و راهکار درمان چیست؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      از نظر من نياز به درمان ندارد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب