اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر محمود جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخير سوال من از شما اين است كه زماني كه ادراركردنم تمام مي شه چند سي سي درمجرا باقي مي ماند كه بعد از بلند شدن چند قطره اي خارج مي شود كه اين حالت مرا نگران مي كند سال پيش به پزشك مراجع كردم وگفت مشكلي نداري وبرايم قرص تجويز كرد ولي بعد از استفاده از آن تاثيري در اين مورد نديدم وبراي پرستات هم سونوگرافي كرد ولي گفت مشكلي نيست واندازه اش ok بايد براي اين مشكل چكاركنم ممنون مي شم جواب اين سوال من را بدهيد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      استبرا بكن اب بكس بيا بيرون واز پي گيري ان نتيجه نميگيريد
  • تصویر کاربر حنيف جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 435 مشاهده پرسش
    با سلام ، حضور محترم اقاي دكتر ، بنده طَي ازمايشات در سنوات گذشته نزد دكتر فوق تخصص گوارش متوجه شدم كه كبد چرب و غلظت خون دارم لذا بعد از گذشت مدتي متوجه اثار ان نشده ام و فراموش شد ، چندي قبل ازمايشات كلي شامل خون و إدرار جهت استخدامي داده ام ، كه دكتر مربوطه فرمودند شما از ناحيه إدرار دفع پروتيين داريد و رگه هاي خون ظاهرا در إدرار بنده مشاهده كردند كه گفتند فعلا مشكل خاصي نيست ولي حتما پيگيري كن همچنين بنده داداي ضعف عضلات هم مي باشم حال تقاضا دارم بنده را راهنمايي كنيد كه چكاري بايد انجام دهم ،
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد با ازمايش ادوار ٢٤ ساعت به دكتر نفرولوگ مراجعه نماييد
  • تصویر کاربر افسانه جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
    سللم آقای دکتر.درد شدید در ناحیه هر دو پهلو مخصوصا سمت چپ دارم.البته مدت یکماه هست که درد دارم ولی فقط سمت چپ بود که با گرم کردن بهتر میشد.ولی سه روز که درد خیلی زیاد شده.
    البته مقداری هم آلپرازولام مصرف کردم
    فقط با مسکن آروم میشه.
    لطفا راهنماییم کنید.متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو كنيد بفرستيد
  • تصویر کاربر کمیل جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 557 مشاهده پرسش
    با سلام مدتی است ادرار من زرد پر رنگ میباشد و بعضی اوقات کف الود و همچنین بعضی وقت ها هردو کلیه ام درد میگیرد. و تعرق دست و پام هم بیشتر شده و مدتی است مشکل نعوظ پیدا کردم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمايش ادرار وخون بدهيد بياييد ببينم
  • تصویر کاربر فائزه جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 458 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت آقای دکتر من چند سال پی در پی که سونوگرافی میدهم کلیه هایم هیدرونفز داردتو شهرستان دکترها میگویند مشکل مهمهی نیست ولی من بیشتر شب ها دچار تکرر ادار وفشار درناحیه زیر شکم هستند وبعضی مواقع هم در پهلو شما لطفا اگه ممکن است من رو راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      چكاب كليوي انجام دهيد اگر سالم باشد بيخيال شويد
  • تصویر کاربر عیسی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 447 مشاهده پرسش
    بعد از ادرار یه ابی خارج میشود مثل منی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      مهم نيست
  • تصویر کاربر میرهادی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 424 مشاهده پرسش
    میرهادی معظم موسوی: میرهادی معظم موسوی: دکتر گرامی،پروستات با حجم30ccودارای زون سنترال هیپرتروفیه وپس از دوبار تخلیه 45cc رزیدو چه مشکلی دارد.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      بسته به سن است ولي من توصيه دارويي با مراجعه حضوري ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر محبوبه پنجشنبه ۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
    با سلام .بنده 37 سال سن دارم گاهی اوقات قبل از زمان عادت ماهیانه هنگام ادرار کردن دچار درد شدید در سمت راست می شوم.به دکتر زنان مراجعه کردم.آزمایش ادار دادم عفونت نداشتم و از کلیه و تخمدان و رحم سونوگرافی کردم نرمال بود.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      چون همه نرمالند پس اين دردها مهم نيستند اهميت ندهيد
  • تصویر کاربر داور جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 2861 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشيد آقاي دكتر من يه مشكلي دارم كه چهار ماهه زجر ميكشم و چندتا دكتر هم رفتم فرق انچناني نكردم با إجازتهم از اول توضيح ميدم تَو رو خدا خوب بخونيد كمكم كنيد ،من عيد يه رابطه محافظت نشده (بدون كاندوم)با يه خانوم داشتم وتو اون رابطه آلت رو تحت فشار قرار دادم به طوري كه دفعه دوم تخليه نشدم و بعد دو روز سوزشم شروع شد از ناحيه بالايي آلت و اين درد حتي به ناحيه مقعد هم رفت و من رفتم حمد تا دكترگفتن سوزاكهزو سرم وصل كردن و دارو إنتي بيوتيك مصرف كردمً باز درست نشدم تَو اين وسط ها چهار روز قرص نخوردم رفتم ازمايش كشت ادرار كه هيچ عفونت نشون نداد رفتم سونو كليه مشكلي نداشت و پرستات هم نرمال بود ولي اين درد لامصب با اينكه چهار ماهه انواع إقصام داروي عفوني ميخورم خرب نميشه كه نميشه ديروز رفتم دكتر اخري كه رفته بودم گفت اين التهابه وهميشه باهاته كه كم و زياد ميشه و اين قرصو ها رو بهم داد كه يكم ارومم ميكنه مدكتين واريترو ماكس 4٠٠و شياف اينديك١٠٠اينا رو دوهفته اس مصرف ميكنم يكم ارومم ميكنه شيافو ديروز اضافه كرد ،أنگار سر آلت زخمه آقاي دكتر به قران زجر ميكشم كمكم كنيد سربازم و امكان اومدن نيس وگرنه مي اومدم تهران
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      از نظر من درمان ايندرد بيخيالي است شما مشكلي نداريد
  • تصویر کاربر احسان جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 482 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت جناب دکترباتوجه به DMSAازکلیه هاکلیه راست 52درصدوکلیه چپ 48درصدسالم هست آیابااین وضعیت حتمادیالیزبایدانجام شودیاخیر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      اصلا جاي نگراني نيست
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب