لیست پرسشها (10,723 پرسش)
سعید جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 430 مشاهده پرسش
ا سلام و خسته نباشی
دکتر من 30 سالم و در سمت راستم درد شدیدی بوجود امد که بعد از مراجعه و عکس گرفتن گفتن که کلیه سمت چپم یک توده بزرگ و کلیه راستمم سنگ دارد.گفتن که باید کلیه چپ در بیارن میخواستم ببینم تشخصیی که دادن درست؟!!عکس سی تی رام فرستادم .باتشکر-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سريعا بايد عمل كنيد
-
- من 47سال سن دارم که بعلت کیست کلیوی مدت 6 سال است تحت درمان دیالیز قرار دارم حال آیا امکان دارد با انجام عمل لا پاراسکوپی نسبت به برگشت کلیه ها م امیدوار بود ممنون
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
با سلام نه به فكر پيوند باشيد
-
- با سلام و احترام آقای دکتر سنگ 6میلی داشتم که وارد لوله حالب شده بود و بعد از سه روز وبا وجود درد و خون در ادرار بادرد زیاد دفع شده سنگ اندازه اش در حدود 5میل بود نه 6میل بعد از دفع سنگ احساس درد در پهلو و کلیه دارم به هوای سرد هم حساس شده حجم ادرار و رنگش معمولیه احساس سوزش نمیکنم ،الان مساله درد کلیه ام هست که علتش نمیدونم ،درد کلیه ام ممکنه به علت عفونت بعلت خارج شدن سنک و خراش حالب باشه خیلی نگرانم ،تاچه مدت وجود درد عادی هست. ممنون از پاسخگویی تون
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
حتما سي تي اسكن بدون تزريق انجام دهيد تا خيالت از سنگ باقيمانده راحت شود
-
- با سلام و خسته نباشی خدمت دکتر
بنده 30 سالم و سمت راستم بشدت درد گرفت رفتم دکتر بعد از سونوگرافی تشخصی دادن که یه توده بزرگ در کلیه چپم می باشد (rcc تشخیص دادن)و گفتن باید کلیه چپ دربیارن میخواستم ببینم هیچ راه درمان دیگری وجود نداره-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام سريعا بياييد ببينم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ در اپارات فيلم تومور كليه من را ببينيد - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- 58 ساله و مرد هستم. صبح كه بيدار شدم لباس زيرم خون آلود بوده. يك بار هم چند هفته قبل متوجه اين موضوع شدم كه به صورت لكه بود و جدي نگرفتم اما اينبار بيشتر بوده و ملافه ها هم خونآلود شده. البته خون غليظ نيست و خونأبه است. در ادرارم خوني نديده ام تا به حال. دو روز در هفته قرص چربي مي خورم و آزمايش خونم سالم بوده. هيچ درد يا مشكل ادراري يا غيره ندارم. تا به حال سابقه بيماري خاصي نداشته ام. لطفاً، راهنمايي بفرماييد.
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام بايد ازنظر علت ان بررسي شويد
-
- با سلام من قبلا ازمایش ادرار دخترم را براتون فرستادم ولی جواب نگرفتم.
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام اين ازمايشات نرمالند ومشكلي ندارد
-
- مدتی است که یک مایع سفید رنگ به شکل دائمی از مجرای ادراری من خارج می شود که خود من احتمال عفونت مجرای ادراری را می دهم. در موقع خوابیدن بعضی اوقات زیر شکم من درد می گیرد و در هنگام خروج ادرار هم سوزش اندکی دارم اما به هیچ عنوان خون و سوزش بسیار شدید در هنگام خروج ادرار ندارم . اما احساس سوزش نسبی در طول آلت دارم و مایع سفید که رقیق و البته دارای بوی اسیدی بسیار کمی هم هست به شکل بسیار کمی مثلا 6 یا 7 قطره در طول شبانه روز از من خارج شده و زیرپوشم را کثیف می کند. ایا نیاز به آزمایش پاتولوژیکی و بالینی و غیره می باشد؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام نظر من اين است كه اصلا اهميت ندهيد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر میخواستم بدونم برای کسی که به مدت طولانی مثلا چند سال خودارضایی انجام نده ممکنه عقیم بشه؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
نه بهتر است قطع كنيد
-
- از سال نود و یک درگیرم.نااگهان مایعی از من دفع میشد که شلوارم کامل خیس.دختر 31 ساله هستم.بررسی ها انجام شد،نوار عصبی مثانه،سونو و...مشکل خاصی نبود.هنوز خوب نشدم.فقط گاهی اصلا نیست و گاهی کمتر و بیشتر میشه.مجبورم همش از پد استفاده کنم که شلوارم خیس نشه.از بیرون رفتن بدم میاد،اذیتم.نمیدونم این مایع ادرار یا ترشحات.هر بار نیم ساعت توی دستشویی هستم،احساس میکنم بیشتر بشینم تا تخلیه بیشتری بشه.کمرم دچار مشکل شده.چییییییکار کنم؟ دکترهای زیادی هم رفتم،نتیجه نگرفتم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
از ان ترشحات از نظر ماهيت ادراري وغير ادراري ازمايش وكشت دهيد مشخص ميشود اگر ادوار بود بايد بررسي علت شود
-
- به تازگي ضايعه سفيد رنگي در ورودي دهانه رحم مشاهده كرده ام اما شباهتي به زگيل يا تبخال ندارد ميخواستم علت را جويا شوم و پيگيري كنم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
من توصيه ميكنم ازمايش دهيدHPVTest
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

