اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر لیلا یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 388 مشاهده پرسش
    با سلام چند روز پیش به صورت ناخودآگاه بدون پیش زمینه ی قبلی دردی در ناحیه ی کلیه به صورت پخش شده ونه به صورت متمرکز احساس کردم شدیدا حالت تهوع داشتم.رفتم دکتر آزمایش فوری عفونت دادن که چیزی نبود امروز دوباره درد گرفت توی اینترنت خوندم مشکوک به سرطانه چیکار کنم کاری میشه کرد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سونوگرافي كنيد بفرستيد
  • تصویر کاربر علیزاده چهارشنبه ۲۱ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1282 مشاهده پرسش
    عرض سلام و احترام خدمت آقای دکتر.
    براثر ورزش و فشار بیش از حد ، چند ماهی هست درد قسمت بالای الت تناسلی دارم (خوده الت نه قسمت بین ناف تا الت تناسلی .دقیقا قسمت رستنگاه مو) .که به شدت هنگام دویدن درد میگیرد نه در شرایط عادی . فقط هم در حال دویدن یا تند راه رفتن
    در ضمن خون در ادرار مشاهده نشده و سوزش ادرار هم ندارم تکرر ادرار هم ندارم و طبیعی هستش ، ، بسیار سپاسگذارم از بذل توجهتون .
    پیرو درخواست قبلی و فرمایش شما نتایج آزمایش ادرار و سونوگرافی هم حضورتان پیوست کردم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام همه عالي است درد مال كشش ورزشي است
    2. تصویر کاربر علیزاده یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      با سلام و احترام
      ضمن تشکر از پاسختون ، میشه بفرمایید چه تجویزی دارین ؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      تشكر
    4. تصویر کاربر علیزاده سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      آقای دکتر ، درد بنده همچنان وجود دارد .
      اگه ممکنه لطف بفرمایید تجویزی ارائه فرمایید..
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۱ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      مسكن كافي است
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر عسل سه شنبه ۱۳ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 417 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر دختری دارم دو ماه و شش روزه در سن 32 روزگی به علت تب بالا در بیمارستان بستری شد و تشخیص عفونت ادراری داده شد به مدت شش روز داروی امپی سیلین و سفاتکسیم در بیمارستان گرفت بعد از مرخص شدن هم یک هفته شربت سفکسیم یک سی سی هر 12 ساعت و دو هفته هم شرب سفالکسین 2.5 سی سی هر 24 ساعت بهش دادم الان یک هفته هست که دارویش تمام شده از پنجشنبه تا حالا دوباره تب کرده که با استامینوفن پایین میاد امشب رفتم بیمارستان اورژانسی ازمایش ادرار و خون گرفتم ازش که عکشو واستون میفرستم البته جواب کشتش تا فردا پس فردا اماده میشه در زمان بستری در بیمارستان دوبار ازش سونوگرافی کردن با دو نظر متفاوت . که تصویر انها رو واستون میفرستم. اقای دکتر من شهرستان کاشان هستم و برای پیگیری تشخیص و درمان احتمالی تب میخوام بیام تهران به من گفته اند فوق تخصص کلیه اطفال ببرم ولی تعریف شما را خیلی زیاد شنیده ام لطفا مرا راهنمایی کنید تو رو خدا فقط سریع تر من میخوام بچه رو بیارم تهران
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۳ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام بايد اسكن هسته اي را ببينم
  • تصویر کاربر امید شنبه ۱۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 489 مشاهده پرسش
    وجودجوش های زیر پوستی زیاد روی الت و همچنین زیر ختنه گاه وپیدایش خال برسرالت
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر علی شنبه ۱۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 455 مشاهده پرسش
    باسلام و احترام خدمت اقای دکتر من یکی دوساله بعضی وقتها ناراحتی ودرد شدید از پهلوهام احساس میکنم دوسه تا دکتر رفتم هرکدوم یه نظریه دادن .اخرین بار دوماه پیش باز درد داشتم که سونوگرافی و سی تی اسکن و... رفتم تو سی تی اسکن نوشته یه نودل مشاهده شده میخواستم ببینم نودل چیه ایا خطرناکه ؟درمانش چه جوریه .همین الان درد شدید دارم .ممنون از شما و جوابتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر محمدرضا شنبه ۱۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 408 مشاهده پرسش
    M Davoodi: M Davoodi: M Davoodi: M Davoodi: M Davoodi: با سلام آیا برای کسی که به علت بزرگی پروستات وسنگ مجاری ادراری مسدود شده و کراتین به 16رسیده بغیراز دیالیز راه دیگری وجود دارد وتا روزی جند بار دیالیز مشکل اساسی ایجاد نمی شودپدر بنده حدود 15روزاست که ادرار نداشته وکراتینش به 16رسیده بود با انجام 5بار دیالیز روزانه و هربار 3ساعت کراتین به 7رسیده اما ادرار ش دراین مدت بیشتر از 20یا30سی سی نبوده خواستم بدانم این تعدادوتایم طولانی دیالیز مشکل ساز نیست و اینکه چون در شهرستان ساکن هستیم آیا در تهران مرکزی وجود دارد که با وسیله دیگری بتوان این مشکل راحل کرد یاراهکار دیگری وجود دارد بیمار 80سال دارد وازنظر غذایی نیز قادر به خوردن سوپ ومیوه می باشد و تاکنون نیز مشکل کلیه نداشته از نظر فشار وقند خون نرمال است و خواستم بدانم از نظرتغذیه چه پیشنهادی دارید با سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر بهناز شنبه ۱۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 533 مشاهده پرسش
    سلام دکتر کرمی مادرم 72 سالشه, هشت سال قبل دچار فشارخون بالا شد, بعد از آنژیو قلب و کلیه گفتند کلیشون مشکل نداره و قلبشون فنر گذاشتند و پیس میکر خدا رو شکر توی این مدت فشار خونش منظم شده بطور متوسط یازده روی هشت شده تا اینکه چند وقط پیش انگشت شصت پاس راستشون کبود شد, بعد از آزمای متوجه شدیم اوره. 141 کراتنین 23 اسید اوریک 118 نتیجه سونوگرافی هم: کلیه راست با طول 85 و ضخامت پارنشیم میانی 8 کلیه چپ با طول 90 و ضخامت پارانشیم در میانی 8 اکوی پارنشیم ها افزایش و ضخامت کاهش یافته چند کیست کورتیکال بزرگترین 41 و 25 میلیمتر مشاهده شده نظر شما چه کار لازم است انجام دهیم ؟ آیا خطر ناک است ؟ پیشاپیش سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر حسين شنبه ۱۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 586 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر . من سنگ كليه دارم و يك سنگ 8 ميليمتري در كليه چپ و يك سنگ چهار ميليمتري در كليه راست . از آمپول و عمل جراحي و سون و درد و بيهوشي ميترسم كليه چپ من درد و التهاب دارد و همش دارم قرص مسكن ميخورم خيلي نگرانم چكار كنم كمكم كنيد از عمل ميترسم ولي درد دارم .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر امیر جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 427 مشاهده پرسش
    Amir Jebelli: سلام اقای دکتر، وقت شما بخیر، من پسرم را در 1 ماهگی ختنه کردم و یک بار دچار چسیندگی شد که در حدود 5 ماهگی بود بردیم دکتر و با کشیدن برطرف شد. الان 1.5 سالگی است و مجدد متوجه شدم که در حد کمی چسبندگی داره. جلو مجاری رو نگرفته و فقط کلاهک از قسمت بالاتر به صورت تفکیک شده نیست. میتونید من رو راهنمایی کنید ؟ ایا الان میشه چربش کنیم و کم کم بکشیم که بچه اذیت نشه ؟ ایا اصلا امکان جدا شدنش الان هست یا باید مجدد عمل انجام بشه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام ادرارش راحت ميايد اذيت نكنيد اقدامي لازم ميست
    2. تصویر کاربر امیر جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      در آینده این موضوع اشکالی ایجاد نمیکنه آقای دکتر ؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      نه
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر رسول شنبه ۱۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض ادب من تقریبا 4-5 ماهی میشه که در بیضه ی سمت راستم درد خفیفی رو احساس میکنم ( 25 ساله و مجرد هستم ) که این درد هنگام پیاده روی زیاد و یا پیاده روی همراه یک وسیله ی نه چندان سنگین مثل کیفم تشدید میشه و با استراحت کردن و نشستن و یا دراز کشیدن بلا فاصله درد بهبود پیدا میکنه. میخواستم از محضرتون بپرسم آیا مشکل حادی بنده دارم؟ البته به متخصص مراجعه کردم وگفتن چیز خاصی نیست! اما من دیگه نمیتونم ورزش کنم یا زیاد بدوم و نگران آینده هستم، برای از بین رفتن این درد چیکار کنم جناب آقای دکتر؟ متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب