اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر اکبر سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1185 مشاهده پرسش
    عرض سلام و خسته نباشیدحدود یک سال پیش دردی در مثانه پیدا کردم اول فکر کردم عفونت ادراری هست بعد این درد که همیشگی هم نبود به ناحیه بیضه ها رسید . احتمال سنگ دادن ازمایش عفونتی نداشت و سونو ی مثانه پر و خالی رفتم. توی سونو ، پروستات با ابعاد 37×37×29 میلی متر و حجم 21 سی سی با اکوی یکنواخت رؤیت شد و باقیمانده ادرار قابل ملاحظه ای نداشتم سنگ و توده ای هم نبود . کلیه ها هم طبیعی بود این اتفاق تمام شد با تعدادی قرص پروستاتان که مصرف ناقص کردم و بعد از دو ماه دوباره با درد ناحیه مثانه که روزها بیشتر میشد و شب ها آروم بود به سراغم آوند ، یه سری دارو که متاسفانه الان خاطرم نیست ولی غالبا انتی بیوتیک بود مصرف کردم ، همزمان سوزش اطراف ناف و درد شکم هم داشتم که گفتند احتمال داره از روده باشه . و روده تحریک پذیر تشخیص دادن. سونو ی کامل شکم هم رفتم که طبیعی بود همه چیز. تا اسفند سال گذشته هم داروهای اساکول ، کلوفک ، کپسول نعناع مصرف کردم باز افاقه نکرد. از نیمه فروردین کلا علایم شکمی رفع شد ولی غیر از یک بار که سوزش ادرار داشتم توی این مدت ، علایم ادراری نداشتم ، ولی درد پایین کمر و گرفتگی عضلات پشت داشتم. از نیمه دوم فروردین امسال ، علایمی شبیه به سوزش ادرار دارم که بعضی وقت ها هست . باز ازمایش رفتم و نشانه ای از عفونت نبود ولی باز سیپروفلوکساسین و فنازوپیریدین و پروستاتان مصرف کردم و مشکل گاه گاه سر جاش بود. الان حدود دو هفته هست قرص کوتریموکسازول به صورت هر دوازده ساعت دو تا مصرف می کنم ولی هنوز سوزش نوک آلت رو بعضی وقتا بعد از ادرار دارم . بعضی وقت ها هم نوک الت درد میگیره بدون این که تحریک شده باشه یا ضربه ای خورده باشه حتی یک بار درد بیضه چپ داشتم بدون این که ضربه خورده باشه که بعد از چند ساعت رفع شد اگر راهنمایی بفرمائید ، که این مشکل مربوط به التهاب پروستات هست یا نه و یا دلیل دیگری داره ، سپاسگزار خواهم بودبنده 42 سال سن دارم ، مجرد هستم و فعالیت جنسی هم ندارم فشار ادرار خوبه ولی بعد از پایان ادرار ، قطره قطره میاد. که استبرا می کنم. ادرار دوشاخه نمیشه شب بیداری به خاطر ادرار هم ندارم ، البته اگر مایعات زیاد قبل از خواب نخورم. فقط مشکل الان من احساس سوزشی هست که بعد از ادرار کردن همراهم هست و تا چند ساعت بعضی وقت ها ادامه داره ، احساس نیاز به ادرار کردن و این که صبح ها که بیدار میشم یه درد شکمی دارم بعضی وقتا ، که بعد از دستشویی ، خوب میشهعذر میخوام از اطاله ی کلام
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام بايد نوار عصب مثانه بگيريد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر حواشرقی سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    5ماهه باردارم وباسونومشخص شدیک سنگ 5mmدرکالیس میانی کلیه چپ ویک سنگ5mmدرکالیس فوقانی کلیه راست دارم فقط درسمت راست هیدرونفروزشدیدودیلاتاسیون شدیداورتر دارم آیامشکلی برام ایجادمیکندیاخیر؟ وآیامیتوانم عمل سنگ شکن روانجام بدهم؟تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد علت هيدرو نفروز مشخص شود
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      با بررسي ومراجعه حضوري
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر علي سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 341 مشاهده پرسش
    به علت استفاده از مكمل هاي باشگاه و زدن امپول ايا براي اقدام به بارداري بايد ازمايش اسپرم بدهم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      نه اقدام كنيد
  • تصویر کاربر یونس یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 500 مشاهده پرسش
    سلام همکاری به نام آقای جعفری دارم 42 ساله ساکن تبریزه کلیه هاش مدام در حال سنگ سازیه بطوری همیشه در حال درد کشیدن، دفع سنگ، یا عمل لیزری برای شکستنه الانم یه سنگ بزرگ داره دکترا گفتن باید باز جراحی بشه ضمنا نوع بیماریش ظاهرا جزو موارد نادره می خواستم مشورت بگیرم در مورد درمان یا پیوند کلیه ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام سي تي اسكن بگيريذ وبفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر بهادری یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 392 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید.جناب آقای دکتر بنده حدود 10سال پیش عمل جراحی واریکوسل انجام دادم و اکنون متاهل هستم و قصد بچه دار شدن دارم.آیا با این وضعیت میتونم بچه دار بشم یا خیر؟ آیا راه درمانی هست؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد از نظر وجود قطعي واريكوسل معاينه شويد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر بينام سه شنبه ۱۳ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 367 مشاهده پرسش
    تشخيص موارد مشاهده شده در عكس و راه درمان آن
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۳ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام ديدم شبيه جوشند فعلا تيغ نزن وپيگيري ٣ ماه بعد
  • تصویر کاربر سیدابوالفضل یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 349 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر.چندسالی هست بامشکل سختی دفع ادارمواجه هستم ادرار من قطع وصل میشه هنگام آمدن یا بادردشدید مدتی هم همراه باخون بود ادرارم.گاهی هم اذیتی نداره وعادی هستش.پیش متخصص گوارش ومجاری ادراری رفتم گفت تورم روده بزرگ مشکلم هست ومدت۸ماه دارو خوردم وخوب نشدم.میخواستم بی زحمت راهنمایی کنید که باید چکارکنم.ممنون میشم واقعا خسته شدم واززندگی سیرشدم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام بايد سيستوسكوپي كنيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس
  • تصویر کاربر سید سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 420 مشاهده پرسش
    کلیه هام ارثی پلی کیستیک هستن و سنگ ساز آیا شما کیست ها و سنگ ها رو تخلیه میکنید به شما مراجعه کنم یا تصویر سونو و آزمایش رو واسه شما بفرستم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      خارج كردنسنگ وكيست مشكل شما را حل نميكند دست نزنيد
    2. تصویر کاربر سید یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      واسه ورزش میتونم مکمل مصرف کنم؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      نه ضرر دارد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر صادق یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 600 مشاهده پرسش
    سلام، مدتيه گاهي اوقات احساس درد تو قسمت پلو پشت كمر ميكنم ( خيلي خفيف ) و اشتهام يكم كم شده همچنين گاهي اوقات تهوع و سر گيجه، بدونه نسخه ازمايش كراتينين اوره دادم كه جواب كراتينين 1.2 و اوره 29 بود، احتياجي به پيگيريه بيشتر يا پرهيز غذايي هست ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      شما كاملا سالميد
  • تصویر کاربر حسين سه شنبه ۱۳ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1096 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر . من در كليه چپ سنگ 8 ميليمتري و سنگ چهار ميليمتري مي باشد . و در كليه راست سنگ چهار ميليمتري مي باشد . درد دارم التهاب دارم و وزنم 135 كيلوگرم است و عرق خارشتر و خارخاسك و ترب سياه و هندوانه و قرص هاي مسكن ژلوفن و ديكلوفناك و پيروكسيكام و استامينوفن كدئين استفاده ميكنم از آمپول و عمل جراحي و بيهوشي و وصل كردن سون مي ترسم . ولي كليه ام درد و التهاب دارد كمكم كنيد آقاي دكتر . فيلم عمل pcnl شما را در سايت آپارات ديدم ولي از عمل و جراحي و درد ميترسم . چكار كنم درد و التهاب دارم .آقاي دكتر سنگ شكن درد و التهاب و خونريزي و مشكلات دارد و سنگ را پودر نميكند و از بين نميبرد چرا باز هم بعد از انجام سنگ شكن باز هم بايد درد بكشد و براي دفع آن دچار درد هاي وحشتناك شودخيلي نگرانم كمكم كنيد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۳ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      اين ينگ در سما نياز به درمان ندارد١-در كاليس تحتاني است٢-وزن شما بالا است سنگ شكني جواب نميدهد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب