لیست پرسشها (10,723 پرسش)
اکبر سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1185 مشاهده پرسش
عرض سلام و خسته نباشیدحدود یک سال پیش دردی در مثانه پیدا کردم اول فکر کردم عفونت ادراری هست بعد این درد که همیشگی هم نبود به ناحیه بیضه ها رسید . احتمال سنگ دادن ازمایش عفونتی نداشت و سونو ی مثانه پر و خالی رفتم. توی سونو ، پروستات با ابعاد 37×37×29 میلی متر و حجم 21 سی سی با اکوی یکنواخت رؤیت شد و باقیمانده ادرار قابل ملاحظه ای نداشتم سنگ و توده ای هم نبود . کلیه ها هم طبیعی بود این اتفاق تمام شد با تعدادی قرص پروستاتان که مصرف ناقص کردم و بعد از دو ماه دوباره با درد ناحیه مثانه که روزها بیشتر میشد و شب ها آروم بود به سراغم آوند ، یه سری دارو که متاسفانه الان خاطرم نیست ولی غالبا انتی بیوتیک بود مصرف کردم ، همزمان سوزش اطراف ناف و درد شکم هم داشتم که گفتند احتمال داره از روده باشه . و روده تحریک پذیر تشخیص دادن. سونو ی کامل شکم هم رفتم که طبیعی بود همه چیز. تا اسفند سال گذشته هم داروهای اساکول ، کلوفک ، کپسول نعناع مصرف کردم باز افاقه نکرد. از نیمه فروردین کلا علایم شکمی رفع شد ولی غیر از یک بار که سوزش ادرار داشتم توی این مدت ، علایم ادراری نداشتم ، ولی درد پایین کمر و گرفتگی عضلات پشت داشتم. از نیمه دوم فروردین امسال ، علایمی شبیه به سوزش ادرار دارم که بعضی وقت ها هست . باز ازمایش رفتم و نشانه ای از عفونت نبود ولی باز سیپروفلوکساسین و فنازوپیریدین و پروستاتان مصرف کردم و مشکل گاه گاه سر جاش بود. الان حدود دو هفته هست قرص کوتریموکسازول به صورت هر دوازده ساعت دو تا مصرف می کنم ولی هنوز سوزش نوک آلت رو بعضی وقتا بعد از ادرار دارم . بعضی وقت ها هم نوک الت درد میگیره بدون این که تحریک شده باشه یا ضربه ای خورده باشه حتی یک بار درد بیضه چپ داشتم بدون این که ضربه خورده باشه که بعد از چند ساعت رفع شد اگر راهنمایی بفرمائید ، که این مشکل مربوط به التهاب پروستات هست یا نه و یا دلیل دیگری داره ، سپاسگزار خواهم بودبنده 42 سال سن دارم ، مجرد هستم و فعالیت جنسی هم ندارم فشار ادرار خوبه ولی بعد از پایان ادرار ، قطره قطره میاد. که استبرا می کنم. ادرار دوشاخه نمیشه شب بیداری به خاطر ادرار هم ندارم ، البته اگر مایعات زیاد قبل از خواب نخورم. فقط مشکل الان من احساس سوزشی هست که بعد از ادرار کردن همراهم هست و تا چند ساعت بعضی وقت ها ادامه داره ، احساس نیاز به ادرار کردن و این که صبح ها که بیدار میشم یه درد شکمی دارم بعضی وقتا ، که بعد از دستشویی ، خوب میشهعذر میخوام از اطاله ی کلام-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام بايد نوار عصب مثانه بگيريد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- 5ماهه باردارم وباسونومشخص شدیک سنگ 5mmدرکالیس میانی کلیه چپ ویک سنگ5mmدرکالیس فوقانی کلیه راست دارم فقط درسمت راست هیدرونفروزشدیدودیلاتاسیون شدیداورتر دارم آیامشکلی برام ایجادمیکندیاخیر؟ وآیامیتوانم عمل سنگ شکن روانجام بدهم؟تشکر
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
بايد علت هيدرو نفروز مشخص شود - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- به علت استفاده از مكمل هاي باشگاه و زدن امپول ايا براي اقدام به بارداري بايد ازمايش اسپرم بدهم ؟
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
نه اقدام كنيد
-
- سلام همکاری به نام آقای جعفری دارم 42 ساله ساکن تبریزه کلیه هاش مدام در حال سنگ سازیه بطوری همیشه در حال درد کشیدن، دفع سنگ، یا عمل لیزری برای شکستنه الانم یه سنگ بزرگ داره دکترا گفتن باید باز جراحی بشه ضمنا نوع بیماریش ظاهرا جزو موارد نادره می خواستم مشورت بگیرم در مورد درمان یا پیوند کلیه ممنون
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام سي تي اسكن بگيريذ وبفرستيد ببينم
-
- با سلام و خسته نباشید.جناب آقای دکتر بنده حدود 10سال پیش عمل جراحی واریکوسل انجام دادم و اکنون متاهل هستم و قصد بچه دار شدن دارم.آیا با این وضعیت میتونم بچه دار بشم یا خیر؟ آیا راه درمانی هست؟
ممنون-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
بايد از نظر وجود قطعي واريكوسل معاينه شويد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- تشخيص موارد مشاهده شده در عكس و راه درمان آن
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۳ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام ديدم شبيه جوشند فعلا تيغ نزن وپيگيري ٣ ماه بعد
-
- سلام وقت بخیر.چندسالی هست بامشکل سختی دفع ادارمواجه هستم ادرار من قطع وصل میشه هنگام آمدن یا بادردشدید مدتی هم همراه باخون بود ادرارم.گاهی هم اذیتی نداره وعادی هستش.پیش متخصص گوارش ومجاری ادراری رفتم گفت تورم روده بزرگ مشکلم هست ومدت۸ماه دارو خوردم وخوب نشدم.میخواستم بی زحمت راهنمایی کنید که باید چکارکنم.ممنون میشم واقعا خسته شدم واززندگی سیرشدم
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام بايد سيستوسكوپي كنيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس
-
- کلیه هام ارثی پلی کیستیک هستن و سنگ ساز آیا شما کیست ها و سنگ ها رو تخلیه میکنید به شما مراجعه کنم یا تصویر سونو و آزمایش رو واسه شما بفرستم؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
خارج كردنسنگ وكيست مشكل شما را حل نميكند دست نزنيد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام، مدتيه گاهي اوقات احساس درد تو قسمت پلو پشت كمر ميكنم ( خيلي خفيف ) و اشتهام يكم كم شده همچنين گاهي اوقات تهوع و سر گيجه، بدونه نسخه ازمايش كراتينين اوره دادم كه جواب كراتينين 1.2 و اوره 29 بود، احتياجي به پيگيريه بيشتر يا پرهيز غذايي هست ؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
شما كاملا سالميد
-
- سلام آقاي دكتر . من در كليه چپ سنگ 8 ميليمتري و سنگ چهار ميليمتري مي باشد . و در كليه راست سنگ چهار ميليمتري مي باشد . درد دارم التهاب دارم و وزنم 135 كيلوگرم است و عرق خارشتر و خارخاسك و ترب سياه و هندوانه و قرص هاي مسكن ژلوفن و ديكلوفناك و پيروكسيكام و استامينوفن كدئين استفاده ميكنم از آمپول و عمل جراحي و بيهوشي و وصل كردن سون مي ترسم . ولي كليه ام درد و التهاب دارد كمكم كنيد آقاي دكتر . فيلم عمل pcnl شما را در سايت آپارات ديدم ولي از عمل و جراحي و درد ميترسم . چكار كنم درد و التهاب دارم .آقاي دكتر سنگ شكن درد و التهاب و خونريزي و مشكلات دارد و سنگ را پودر نميكند و از بين نميبرد چرا باز هم بعد از انجام سنگ شكن باز هم بايد درد بكشد و براي دفع آن دچار درد هاي وحشتناك شودخيلي نگرانم كمكم كنيد
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۳ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
اين ينگ در سما نياز به درمان ندارد١-در كاليس تحتاني است٢-وزن شما بالا است سنگ شكني جواب نميدهد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

