اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر معصومه پنجشنبه ۲۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 401 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت اقای دکتر،،،،جدیدادرتلگرام دستگاه سنگ شکن کلیه ای رودیدم بسیارجدیدوپیشرفته است ونیازی به هیچ گونه عملی نیست ایااین دستگاه درایران امده یانه ودرکدام بیمارستان؟؟؟؟باتوجه به اینکه پدرمن 3سال گذشته دربیمارستان هاشمی نژادسنگ شکنی کرده است دوباره سنگ کلیه ایشان ازنوایجادشده همراه خون ریزی الان بایدچه کارکرد؟؟ایااستفاده مکررهرچندسال یک بارازسنگ شکن به کلیه اسیبی نمیزند؟؟باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      بله ما بيست سال است ان را در ايران تحت عنوان TULانجام ميدهيم عنوان ان فيلم وانيماسيون ان غلط بود
  • تصویر کاربر a دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 597 مشاهده پرسش
    fsdfsd
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سوالتان چيست
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر مرتضی شنبه ۲۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 425 مشاهده پرسش
    سنگ کلیه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سوالتان چيست
    2. تصویر کاربر مرتضی پنجشنبه ۲۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام اقای دکتر خسته نباشید مادر من دیروز موقع ادرار درد داشت و ادرارش همراه با کمی خون بود
      وقتی به بیمارستان ایرانیان دبی مراجعه کردن گفتن 2 تا سنگ کلیه هست
      ک کوچیک هست
      میخواستم ببینم میشه ما جواب ازمایش رو براتون بفرستم اگه نیاز به عمل بود بیایم تهران؟
      و اینکه شما برای عمل دبی تشریف میارید؟💙
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      عزيزم عكسها را با گزارش بفرستيد بيايد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر میرزا شنبه ۲۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 859 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من یه مدت هستش ب بیماری پروستاتیت مبتلا شدم زمانی که از کپسول امنیک 0.4 میلی استفاد میکنم خوب میشم ولی مشکل گرفتگی بینی و آبریزش بینی و کمی سردرد پیدا کردم این از عوارض استفاد از کپسول هستش بنظر شما دارو رو ادامه بدم؟؟ کپسول دیگری هستش که خاصیت امنیک رو داشته باشه اما عوارض آبریزش بینی نداشته باشه معرفی کنید؟؟؟؟

    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      چند سالتا ن است
    2. تصویر کاربر میرزا پنجشنبه ۲۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      24 سالمه

      بعد از یک خودارضایی مدتی هستش در ناحیه کشاله ران و زیر بیضه احساس سستی و گرما میکنم و احساس دفع نشدن کامل ادرار دارم که با خوردن تامسولوسین و نشستنن در وان آب گرم تا حدودی بهتر شدم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      دارو نخوريد با ورزش وقطع ارضايي بهتر ميشوطد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر سعید چهارشنبه ۲۱ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 509 مشاهده پرسش
    سلام مادرم حدود دوازده سال قبل توسط جنابعالی سنگ شکنی شده است . هم اکنون در کلیه اش سنگ دارد عکس آخرین آزمایش و سونوگرافی اش را برایتان ارسال می کنم لطفا مارا راهنمایی کنید. ممنون وسپاس
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      گزارش سونو را بفرستيد ببينم
    2. تصویر کاربر سعید سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      با سلام مجدد
      عکس سونوگرافی
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۱ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام از نظر من درمان از جمله سنگ شكني نميخواهد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر فرزادتقی پنجشنبه ۲۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 377 مشاهده پرسش
    سلام وخسته نباشین.
    من وقتی آلتم در حالت نعوظ هستش و تحریک میشم وبازی میکنم با آلتم و مانع خروج منی میشم بعداز خوابیدن رگ آلتم متورم میشه و انگار منی جمع شده اونجامیخواستم ببینم چرا اونجوری میشه علتش چیه ?
    وسوا دومم هم اینکه روی کیسه بیضه جوش چرکی هست که میترکونم چرک میاد و توده های چربی ان از چیست باتشکر ازشما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      اولي طبيعي است دومي دكتر پوست برويد
  • تصویر کاربر سمیه سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 366 مشاهده پرسش
    با سلام پسر 4 ماهه ای دارم( یک ماه پیش به صورت حلقه ختنه شده که حلقش تازه جدا شده) چند وقت بود بیقرار بود مخصوصا شبا بعد از انجام ازمایش ادرار متوجه شدیم عفونت ادرار داره . دیشب چون اورژانسی بردیم بیمارستان دکتر عمومی ویزیت کرد و شربت کوتریموکسازول تجویز کرد . الان میترسم در اینده تنگی مجرای ادرار نگیره و خدایی نکرده مشکلی براش پیش نیاد . لطفا شما با توجه. به ازمایش راهنمایی کنید . شما چه دارویی پیشنهاد میکنید؟؟
    1. تصویر کاربر سمیه یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      اقای دکتر ل
      طفا جواب سوالمو بدید
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      ادامه دهيد وتحت نظر دكترتان باشيد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر احسان سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1000 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر نوزاد پسر هست تشخیص باد فتخ خفیف در سونو گرافی ایا شما این بیمار را پذیرش میکنید
    1. تصویر کاربر احسان پنجشنبه ۱۵ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      ع
    2. تصویر کاربر احسان یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام اقای دکتر نوزاد پسر هست تشخیص باد فتخ خفیف در سونو گرافی ایا شما این بیمار را پذیرش میکنید در غیر این صورت به بنده یک پزشک متخصص جراحی نوزادان معرفی کنید باتشکر
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد ببينم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر یوسف سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 366 مشاهده پرسش
    خون در ادرار
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد بررسي شود
  • تصویر کاربر سعدیه سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 17419 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    من دختری31 ساله هستم و غیر از تالاسمی مینورمشکل خاصی ندارم .حدود3 ماه قبل به علت احساس درد در کلیه و تکرر ادرار آزمایش دادم که در قسمت ماکروسکوپی گلبول سفید و سلول های اپیتلیال و باکتری دیده شد و دکتر گفتن مثانه م عفونت مختصر داره.بعد از مصرف قرص ها دوباره چند روز قبل در ازمایشگاه دیگه ای آزمایش دادم این بار خون و پروتئین در ادرار دیده شده.در ماکروسکوپی هم خون از 0-1 به 1-3 رسیده. آزمایش ها رو اتچ کردم.ازمایش دوم در روزهای آخر ماه رمضان بود و من حدود 20 روزی رو روزه بودم روز آزمایش هم از افطار چیزی نخورده بودم و غلظت ادرارم خیلی زیاد و جحمش خیلی کم بود که تو یکی از سایت های خارجی نوشته بود دیده شدن پروتئین در این حالت طبیعیه. دکتر هم گفتن مهم نیست ولی من همچنان گاهی درد دارم و رنگ ادرارم نسبت به قبل پررنگ تره. کتون هم مثبت بود که چون به علت از دست دادن وزن شاید باشه نگران نشدم. از پارسال حدود 8 کیلو وزن کم کردم. آیا احتمال داره کلیه م بخاطر از دست دادن چربی اطرافش دچار مشکل شده باشه؟آیا باید نگران خون و پروئتین دیده شده باشم. آیا احتمال داره کلیه م سنگ داشته باشه؟
    با تشکر فراوان از وقتتون ( من تلگرام ندارم برای همین این جا سوالم رو مطرح کردم)
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      جاي نگراني نيست
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب