لیست پرسشها (10,723 پرسش)
مهدی سه شنبه ۲۷ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 387 مشاهده پرسش
با سلام من سونو کلیه و کید دادم جواب سونو گرفتم همه چی خوب بود فقط یه جا این نوشته بود : simple peri renal cyst [14mm] in Lt. Lower pole-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۷ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
اين درمان نميخواهد
-
- سلام من 17 سالمه سایز کیرم 14 ولی در هنگام شل بودن کیرم کوچک میشه حدود5 سانتی متر میخواهم بدونم براش چیکارکنم؟؟؟
- با سلام دخترم 16 سال دارد و در سن 7 سالگی سنگ کلیه داشته که عمل شد. اما امروز با درد شدید در همان ناحیه به پزشک مراجعه کردیم که سنوگرافی به شرح زیر است: ناحیه هیپراکو در محل ورود حالب به داخل مثانه مشاهده میگردد که می تواند مطرح کننده یورتروسل در این ناحیه باشد در صورت هر گونه شک بالینی سیستوسکپی توصیه می شود. کالیکتازی moderate بدون اتساع لگنچه در کلیه راست مشاهده شد.
البته IVP هم توشیه شده می خواستم با توجه به نتیجه سنوگرافی نظرشما را در این مورد جویا شوم با سپساس فراوان.-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۷ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
اي وي پي كنيد وبفرستيد ببينم
-
- با درود به شما جناب دکتر پسر من 14 ساله میباشد و چند وقتی است در ناحیه بالای آلت و سر آلت خود احساس درد دارد و اظهار می کند که مایع چسبناک و سفید گاهی خارج میشود که درد دارد می خواستم بدانم که مورد خاصی هست و یا مربوط به بلوغ می باشد
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۷ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
اصلا مهم نيست
-
- سلام جناب آقای دکتر آیا شما در بیمارستان میلاد هستید؟ میخواستم ببینم امکانش هست بابا من زیر نظر شما باشه ی هفتست ب خاطر کلیه بستری روزی ی دکتر میاد یکی میگه دیالیز شه یکی میگه خوبه هیچ کسی رسیدگی نمیکنه... میخوام مریض شما باشه امکانش هست؟؟؟؟؟ک هرچی شما صلاح بدونید و تشخیص بدین؟؟؟
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۷ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
من خيلي كم ميروم - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام تقریبا 6 ماه هستش که نوک آلت تناسلی از داخل مجرا سوزش داره البته موقع خارج شدن ادرار نه .در حالت عادی بیشتر موقع ها سوزش داره . ازمایش انجام دادم معلوم شد یه کمی عفونت دارم . توی ازمایش نشون داد که یه کمی پروتئین هم هست .که دکتر گفت وجود پروتئین از عفونت هست خلاصه قرص عفونت داد .عفونت باکتری بود .قرص تجویز شده کوتریموکسازول 40080 هست یه هفته مصرف کردم معلوم نشد البته پماد تریامسیکورت ان ان رو روی نوک الت تناسلی میزنم که شاید ایراد ازنوک الت باشد خلاصه خوب نشدم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۷ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
از نظر من پيگيري نكنيد ديدم مشكلي نيست
-
- با سلام و خسته نباشید
من 34 سال دارم و در استانبول زندگی میکنم و دیروز با درد و سوزش ادرار خونی به دکتر مراجعه کردم و متوجه شدم که در کلیه چپم سنگی به ضخامت 8-9 میلیمتر موجود هست. وزن من 53 کیلو هست و خیلی از دکتر ها میگن که اگر بروم برای پرتوشکنی، کلیه عادت میکند و مرتب سنگ سازی میکند. من ورزشکارم و مرتب شنا میکنم و دستگاه های هوازی استفاده میکنم. و تا یک ماه پیش من همچین مشکلی نداشتم ولی به مدت 1 ساله که مرتب عفونت ادراری میگرفتم و دایما مصرف آنتی بیوتیک داشتم.
یکی از دکترها گفت که هندوانه رو با پوستش آبش رو بگیر و مرتب مصرف کن تا اون سنگ رو خورد و پودر کنه. آیا این راه به من کمک میکنه یا حین دفع سنگ مشکلات برام ایجاد میکنه.-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۷ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام لطفا جواب سونو را به انگليسي تاپ شده بفرستيد جواب قطعي عرض كنم
-
- دخترم در سه ماهگی به علت عفونت ادراری دو هفته در بیمارستان بستری شد و بعد از ترخیص شبی دو سی سی اموکسی کلاو استفاده میکرد بعد از عکس هسته ای دکترش گفتن که باید چند ماهی از شربت nitrofurantoin sterop شبی دو سی سی استفاده کنه در این مدت ازمایش ادراش منفی بوده عکس هسته ای را میفرستم خدمتتون ایا مشکل حاد داره و باید چکار کرد دکترش گفتن شش ماه بعد دوباره عکس هسته ای بگیریم الان یک سالش هست
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
فعلا با انتي بيوتيك ومراجعه منظم تحت نظر باشيد بايد عكسVCUG را ببينم
-
- سلام آقای دکتر وقت بخیر. پسری ۱۷ ساله هستم. متاسفانه از سن ۱۳ سالگی شاید به علت عدم آموزش کافی و عدم آشنایی و اطلاعات کافی با مسائل جنسی درگیر خودارضایی شدم. البته در این بین حدود ۲ سالی بود که این کارو انجام نداده بودم. ولی الان طبق مطالبی که گفته میشه برای عواقب این کار و بیماری هایی نظیر واریکوسل و زودانزالی و ناباروری که ممکنه پیش بیاد نگرانیم خیلی زیاد شده. اولا میخواستم ازتون بپرسم که با اون سابقه خودارضایی آیا ممکنه این عواقب به وجود بیاد و مطالبی که توی فضای مجازی در این باره بیان میشه چقدر صحت داره؟ و ثانیا آیا اگر دیگه این کار رو انجام ندم شرایطم بهتر میشه؟ الان بهترین کاری که میتونم بکنم چیه؟ در ضمن مدتی هم هست که روی آلتم چند دونه ریز سرسفید مشاهده میشه. آیا مشکلی هست و نیاز به پیگیری داره؟
ممنونم - با سلام.من نوزادم وقتی ب دنیا اومد بخاطر سنو آنومالی خانمم در بارداری ک متوجه ورم کلیه نوزاد شده بود در بیمارستان سنو انجام دادیم ک دکتر گفت چندین کیست کوچک در هر دو کلیه نوزاد وجود داره .ولی باید یکماه دیگ برای انجام سنو ب ایشون مراجعه بشه.حالا خیلی نگرانم .یعنی این کیست ها برطرف میشه یا نه؟هیچ سابقه ارثی کیست در کلیه خانواده وجود نداره با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
تكرار سونو ٣ ماخ بعد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

