اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 550 مشاهده پرسش
    علی:
    باسلام.سنگ کلیه به ابعاد10و12میلیمتردرکالیس فوقانی کلیه راست دارم که باسنگ شکن eswlرفع نشد.سوال اولم اینکه اگر سوندحالب ازقسمت مجرای تناسلی واردمیشود،بدلیل کوچکی وتنگی مجاری ادراری،ایا روش pcnlجواب خواهد دادیانه؟چون طبق گفته ی شما یک سوندواردحالب میکنند.باتشکر آیاکوچکی الت ومجاری ادراری خللی درکارایجادمیکندیاخیر؟ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر 09019753134 دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 457 مشاهده پرسش
    با سلام علت درد ناحیه شکمی و سوزش ادرار که سونوگرافی یکسال پیش تشخیص کیست های کوچک تخمدان و عفونت جزئی تشخیص داد و اکنون سونوگرافی کامل شکم و لگن هیچ گونه تشخیصی نداده و نرمال می باشد. ازمایش ادرار یکسال پیش هم هیچ گونه عفونتی نداشته. و هم اکنون درد شکم و سوزش ادرار مشهود است . سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر مریم دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 566 مشاهده پرسش
    باسلام .جناب آقای دکتر مادرم54 سال داره وسابقه دیابت وفشارخون ..حدود دوسال پیش به دلیل تزریق انسولین زیاد به کما رفتن ودر بیمارستان به جهت رفع کما داروهایی بهشون تزریق کردن که کلیه اش استپ کرد و یکبار دیالیز شدن .خوشبختانه بعداز دیالیز کراتینشون پایین اومد و کلیه مجددا شروع به کار کرد ...از اون موقع به بعد تحت نظر دکتر کلیه بودن ...الان مشکلی که براشون پیش اومده اینه که دوسه روزیه که شبها احساس لرز داره و سردش میشه واز دیروز صبح هم صورت وپاهاش ورم شدید کرده ...آزمایش دادن ولی هنوز جوابش آماده نشده که براتون ارسال کنم ...خواهشا میخواستم نظرتون رو راجع به کلیه ایشون بدونم ..آیا دچار نقص یا عفونت کلیه شدن؟؟؟با علائمی که ذکر کردم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر مينا دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 566 مشاهده پرسش
    با سلام. من هيچ علائم خاصي نداشتم نه درد نه سوزش ادرار. فقط به دليل موي زايد زير چونه خواستم يك سونوگرافي بدم كه از عدم وجود كيست اطمينان حاصل كنم.. متوجه شدم سنگ دارم. سنگ به ضخامت٣.5ميلي متر در كاليس مياني كليه راست ، هيدرونفروز در اين كليه مشاهده نشد. تصوير يك سنگ به قطر 4 ميلي متر در uvjراست و سنگي به قطر ١١ در uvj چپ. من الان بايد چه كار كنم. قزوين هستم دكتر علي اكبر كرمي گفتن tul شم . دكتر سهراب صالحي گفتن ممكنه اين سنگه حالب از كليه نيومده باشه و همونجا ايجاد شده باشه و اين اختلاله و بايد اسكن شي ممكنه جراحي باز لازم باشه.
    من بيست سال پيش رفلاكس داشتم به دليل تنگي محرا و آقاي سيم فروش حل كردند اين مشكل رو كاملا . الان اين ممكنه به اون ربط داشته باشه. و آيا با tul از بين ميره؟؟. خواهش ميكنم راهنمايي بفرماييد. تصوير سونو رو دارم بفرستم🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
    1. تصویر کاربر مينا پنجشنبه ۵ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      چرا جواب نميدن؟؟
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر صمد سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 495 مشاهده پرسش
    با سلام اینجانب بصورت اتفاقی طی چگاب سالیانه متوجه یک توده در کلیه چپ شده ام خواهشمندم با عنایت به تصویر ارسالی جواب سی تی اسکن و آزمایش ، مرا راهنمایی بفرمایید با نهایت تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      جواب سي تي را بفرستيد ببينم
    2. تصویر کاربر صمد شنبه ۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      با تقدیر وتشکر . جواب سی تی اسکن مجدد ارسال گردید - قلیزاده اردبیل
    3. تصویر کاربر صمد یکشنبه ۸ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام و خسته نباشید . خواهشمند است با توجه به جواب سی تی اسکن راهنمایی های لازم را دستور بفرمایید . آیا نیاز به برداشتن کلیه می باشد ؟ آیا نیاز به ویزیت و معاینه حضوری هست ؟
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
    5. تصویر کاربر صمد دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      خیلی خیلی ممنون و متشکر . خدا حفظتان کند ... آیا حضرت عالی انجام زحمت این عمل را قبول می فرمایید ؟ برای تعیین محل و موعد عمل جراحی و معاینه حضوری چگونه اقدام نماییم ؟
      ( اینجانب معلم شاغل و ساکن اردبیل بوده و دارای بیمه تکمیلی نیز می باشم )
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس براي ويزيت خارج از نوبت
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر امیرمحمدی دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 451 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر-خسته نباشین-بنده آذرماه 94 به علت درد شدیدآز سونوگرافی دادم که دو تا سنگ کلیه 3و4 میلی در سمت چپ و 5 میلی در سمت راست کلیه بود- بعد یک هفته سنگ 4 میلی رو دفع کردم و سپس شهریور 95 دوباره آزسونو گرافی دادم دیدم که سنگ 3 میلی و 5 میلی به ترتیب 5 و 9 میلی شده بود بعد اون با افزایش تحرکات و مصرف بهینه آب و استفاده قرص سیستون ،دوم مرداد ماه امسال آز سونو گرافی دادم سنگ 9 میلی به 10 تبدیل شده بود وآثاری از سنگ 5 میلی نبود( هرسه آز در یک مطب انجام شده فقط سومین آز دکترش یه کس دیگه بود بهش تاکید کردم که قبلا سنگ 5 میلی سمت چپ داشتم ولی نبود سنگ در کلیه چپ رو تایید کرد)_ سوالی که داشتم اینه که سنگ 5 میلی توسط قرص حل شده ؟ برای حل شدن سنگ 10 میلی چه باید کرد؟؟ کلیه بنده سنگ ساز که نیس؟؟؟وهمچنین جسارتا چه توصیه ای برای بنده حقیر دارین- سپاسگزاراز پاسخ حضرتعالی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر علی شنبه ۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 349 مشاهده پرسش
    ایا وجود خون و خونابه در منی نشانه بیماری است ؟ ایا برای سه بار تکرار جای نگرانیست ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد ازمايش وكشت دهيد
  • تصویر کاربر احمدرضا دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 7628 مشاهده پرسش
    با سلام . با گذشت 10 روز از عمل فتق اینگوینال، دایرکت، هنوز جای عمل متورم و بسیار سفت می باشد ممنون میشم راهنمایی کنید . سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر بهزاد سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 460 مشاهده پرسش
    تکرر ادرار طبق سونوگرافی ومدارکی که دارم مثانم با ی بار ادرار کردن تخلیه نمیشه مشکل تکرر ادرار پیدا کردم که خیلی اذیتم میکنه روزی شاید 30تا 40 بار ادرار دارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
    2. تصویر کاربر بهزاد دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      دکتر سلام نوار گرفتم عکسشو براتون فرستادم؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      نيامده
    4. تصویر کاربر بهزاد سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      تو رباط کانال فرستادم
    5. تصویر کاربر بهزاد سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      دکتر اینجا دوباره میفرستم تو رو خدا کاری برام بکنید 14ساله این مشکلو دارم دکتر زیادی رفتم درمان نشدم
    6. تصویر کاربر بهزاد سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      این عکس نوار هست
    7. تصویر کاربر بهزاد سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      این هم ادامه سونو هست
    8. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
    9. نمایش سایر 7 پاسخ
  • تصویر کاربر محمدرضا دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 436 مشاهده پرسش
    آزمايشهايي انجام داديم كه تشخيص شما را ميخواستم و ديدن آزمايشها
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب