اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر حمید جمعه ۱۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 2807 مشاهده پرسش
    فرزند یک ماهه من ، بعد از به درازا کشیده شدن بیماری زردی ، آزمایش خون و ادرار و کشت داد .. و سونوگرافی از کلیه و مثانه و کیسه صفرا و کبد و ... انجام داد .. در آزمایش خون به جز بیلی روبین که 11.4 بود ، در آزمایش ادرارش گلبول سفید 20-25 نشون داد و در کشت هم کلبسیلا اس پی نوشته شده بود . در سونوگرافی هم همه چیز نرمال بود و فقط کیسه صفرا کنتراکته دیده شده و در کلیه چپ فولنس دیده شده است... تشخیص شما چیه و چه باید کرد ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      عفرنت دارد وبايد درمان شود
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      عفونت
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر معصومه دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 940 مشاهده پرسش
    خواهری دارم 49 ساله مبتلا به بیماری اتو ایمن ازنوع التهاب وتوده درپستان که چندبارهم تخلیه وحتی لنفکتومی همون دست شدند.سنگ کیسه ی صفراهم عمل کردند.مدت 7-8 ماه هست که یک نقطه از شورت (قسمت کاملا جلو خونی میشود.)در زمان سونوگرافی از کلیه ها برای عمل جراحی کیسه صفراگفته شد درکلیه سنگ ریزه هایی دیده میشودکه تا زمانی که دردی حس نمیکنندنیازبه مراجعه ندارد.تا هفته ی گذشته این لکه بینی از مجرای ادرار بدون هیچ علامتی بوده حالیه بمدت یک شب تب ولرز شدید گرفت و اعلام کرده که بصورت خطی در دوطرف شکم منتهی به مجرا درد هم دارد.خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید.اجرشما باخداوندسبحان
    1. تصویر کاربر معصومه یکشنبه ۸ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      جواب کجا ارسال میشود؟
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
    3. تصویر کاربر معصومه دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سپاس
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      تشكر
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر مهدي سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 564 مشاهده پرسش
    سنگ كليه دارم به اندازه95ميليمتر
    كه الان در قسمت مياني حالب است الان سه روزه باهاش درگيرم تا ديروز خونريزي داشتم از ادرار...... زياد دردي هم ندارم آيا ميشه دفعش كنم يا بايد سنگ شكن برم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد عمل تي يو ال انجام دهيد فيلم سنگ شكني حالب من را ببينيد ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس خارج از نوبت
  • تصویر کاربر رامين دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 501 مشاهده پرسش
    با سلام ، جواب ازمايش رو خدمتتون ارسال كردم و مجدادا سوال رو عرض ميكنم . بنده مدتي است وقتي به دستشويي ميروم پس از آن در مدت كوتاهي دوباره ادرار دارم و البته سوزش كمي هم به هنگام ادرار دارم كه اين سوزش وقتي آلت رو لمس ميكنم هم وجود دارد كه ناچيز است، آخرين عكس سونوگرافي بنده مربوط به ٩ ماه پيش است كه سونو لگن و شكم كه نرمال بوده است
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر علي سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 366 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشيد
    با تسكر از زحماتتان
    من را ١4تير در بيمارستان شهداي تجريش عمل كردين
    قرص نيتروفورانتويين براي من تجويز شده اما بس از مصرف قرص استفراغ ميكنم، ايا راه جايكزين هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      دارو را قطع كنيد
  • تصویر کاربر مسعود دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 2085 مشاهده پرسش
    من امروز در ابتدای ادرار لخته خون کرمی شکل مشاهده کردم و بسیار نگران شدم. ضمنا من گاهی خودارضایی دارم که اخیرا حس میکنم در نوک مجرا سوزش دارم و امروز نیز هنگام ادرار لخته خون نسبتا بزرگ کرمی شکلی دفع کردم . از شما راهنمایی میخواستم. سن بنده 37 سال است
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر مخمد سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 411 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت جناب دکتر .بنده از استان همدان مزاحم میشوم و دارای سنگی در کلیه راست به اندازه 22 میلیمتر در قسمت فوقانی کلیه هستم. سوالی که از خدمت شما داشتم این است که آیا بیرون آوردن این سنگ به روش pcnlممکن است یا نه؟چون وقتی با یکی از دکترهای همدان مشورت کردم گفتند که سنگ در جاهای بدی قرار دارد و امکان دارد احتیاج به عمل باز باشد در شرایطی که بنده ترجیح می دم عمل باز انجام ندهم.و نکته ی دیگر اینکه بنده دارای بیمه سینا هستم ایا امکانش هست که برای این عمل خدمت شما برسم؟ باتشکر قبلی از مرحمت جنابعالی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      از نظر من سنگ بيخطري است درمان نميخواهد
  • تصویر کاربر حسن سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 4781 مشاهده پرسش
    سلام. بنده پسری 26 ساله هستم. چند سال است که در خواب محتلم میشم ولی دوره ان به صورتی بود که مثلا هفته ای یکبار یا ماهی یکبار اتفاق می افتاد. متاسفانه در این این دو ماه اخیر یکسره یک روز درمیان جنب میشم که همراه با خواب سکسی هم نیست. دور و ور فیلم سکسی و اینها هم نیستم. از چند نفر پرسیدم گفتن کندر بخور یا رو شکم نخواب و ... اینها رو انجام دادم ولی بازم تاثیری نداره. راستی باشگاه بدنسازی هم میرم ولی هیچ دارو و مکملی هم نخورده ام.خواهش میکنم اگه پاسخ بدین مشکلات اسید معده که اسد معدم زیاده و بیماری روده یعنی یبوست هم داشتم که الان یکم بهتر شده ام.پیش دکتر داخلی رفتم و گفته معده و رودت عصبیه و مشکل دیگه ای نداره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      همه مشكل شما عصبي است ودرمان ورزش وكاهش استرس
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 476 مشاهده پرسش
    سلام من چهار عدد سنگ دارم هر كليه دو سنگ و در كليه چپ سنگ 3ميلي و 5ميلي و در كليه راست 2ميلي و3ميلي سنگم هم از نوع كلسيومي هست و الان هم در قسمت پايين و نزديك الت تناسلي بعضي اوقات درد دارم و ادرارم هم خوني ميشود لطفا جهت دفع اين سنگ ها و اينكه پيشگيري شود و ديگر ساخته نشود راهنمايي فرماييد ،زندگي من مختل شده با اين بيماري
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      درمان اين سنگها كه ريز هستند فقط مصرف مايعات زياد ومصرف كم نمك است دارو وسنگ شكني نميخواهد
    2. تصویر کاربر محمد سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      با عرض سلام و تشكر ،قرص يا دارويي براي نساختن دومرتبه تجويز نميكنيد؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سپاس
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 460 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض ادب
    احتراما می خواستم بدونم من یه مقدار خیلی جزیی در زیر شکم و در ناحیه بالای سمت راست آلت تناسلی در قیاس با سمت چپ تورم می بینم ولی حتی با فشار دادنش هم دددی حس نمی کنم ، ولی یه چند وقتیه یه چیزی مثل حس یا مثل درد خیلی خیلی خفیف به تو پای راستم می کشه یا شاید هم اگه اشتباه نکنم بیضه سمت راستم هم ، البته خیلی خفیف، مثل درد نیست فعلا ، یه حالتی هست ، می خواستم بدونم آیا ممکنه فتق باشه ؟ اگر فتق باشه مهمه که زودتر مراجعه و عمل کنیم یا نه فرقی نمی کنه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب