اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر علیرضا سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 416 مشاهده پرسش
    با سلام ، مدتی است پس از نزدیکی و در واقع فردای روز نزدیکی ، همراه با ادرارم مقدار بسیار کمی در حد رگه ، خون میبینم . این مشکل تا 3 الی 4 روز بعد از نزدیکی ادامه دارد و گاها در طی این چند روز در برخی اوقات قطع و ممکن است مجددا وجود داشته باشد، بنده سابقه سنگ ریزه کلیه دارم و البته 5 سال پیش بنا به تشخیص پزشک التهاب پروستات هم داشته ام ، بنده 37 سالمه و پس از یه ازدواج ناموفق در سال 90 از همسر اول جدا شده و سال 91 مجددا ازدواج کردم ، در سالهای اول این مشکل تقریبا برطرف شده بود ولی الان مجدد ایجاد گردیده. با نظر پزشکم سی تی اسکن هم انجام دادم و همچنین آزمایش ولی گفتند مشکل خواستی ندارید بارها داروی ضد عفونت هم خوردم ولی تاثیری نداشته ، هیچگونه دردی در ناحیه کلیه ها ویا آلت احساس نمیکنم ولی پس از نزدیکی گاها احساس درد بسیار خفیف در زیر شکم متمایل به چپ احساس میکنم ولی البته بسیار خفیف هست و به مرور برطرف میشه ، پزشکم در آخرین اقدام برایم آندوسکوپی نوشتن ولی انجام ندادم ، خیلی نگران هستم لطفا راهنمایی بفرمایید که دلیل دیدن این رگه خون چیه و باید چکار کنم. آیا ممکنه این مشکل در داخل آلت باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر صدیقه سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1161 مشاهده پرسش
    با سلام.پدر من از طریق سونوگرافی متوجه شده یک توده ایزواکو به اندازه 15 میلی متر در پل فوقانی کلیه سمت راست اش دیده شده و در ازمایش خونش خون دو پلاس دیده شده و اوره و کراتینش نرماله و هیچ دردی نداره خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید میخواهم بدونم معنی ایزواکو و معنی این سونو چه می باشد.لطفا راجع به این توده و بیماری راهنمایی فرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام سي تي اسكن با تزريق انجام دهيد بفرستيد
  • تصویر کاربر ارزو سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 389 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من در هفته 33 و1 روز بارداری هستم در هفته 29 بارادی ی کیست به اندازه 2.5 سی سی در مجاری صفرای جنین وجود داشته خواستم بدونم نظر شما چیه دکتر شاکری سونو گرافی گفت ازبین میره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      نياز به درمان نداريد
  • تصویر کاربر ندا سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر کرمی وقتتون بخیر
    من یه دختر ۲۷ ساله هستم که نزدیک سه سال که هر ماه تب و لرز ،تب بین ۳۸ تا۴۰ درجه ، بی اشتهایی ،گلو درد ، سر درد شدید دارم به طوری که بارها بیمارستان بستری شدم به دکترای کلیه ،غدد،زنان،عفونی،داخلی،گوش وحلق بینی زیادی مراجعه کردم و هر کس یک نوع تشخیص میدادن درنهایت متوجه شدم این حالات بخاطر سنگ کلیه است که طبق اخرین سونوگرافی که انجام دادم یه سنگ در کلیه راستم حدود۶ میلیمیتر و یکی در کلیه چپم به حدود دومیلیمیتر ، که سنگی که در کلیه راستم است دکتر سونوگرافی گفتن تو گوشت کلیه ام نه در مجرای ادرار که قابل عمل شدن نیست، اقای دکتر واقعا از این وضعیتم خسته شدم اگر بشه عمل جراحی کرد حتی حاضر به عمل جراحی هستم فقط میخوام از این وضعیت رهایی پیدا کنم محل زندگی منم در استان گیلان لطفا منو راهنمایی بفرمایین وممنون از وقتی که در اختیارم قرار میدید
    1. تصویر کاربر ندا یکشنبه ۱۵ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      ببخشید کی به سوالم جواب داده میشه؟
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام درمان سنگ ٦ ميلي سنگشكني است و٢ميلي خودبخود دفع ميشود جراحي نياز نيست
    3. تصویر کاربر ندا دوشنبه ۱۶ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      ممنون اقای دکتر
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      تشكر
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر احمد سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 329 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر حالتون خوبه؟ من وقتي كه ادرار ميكنم انتهايه ادرار قطرات خون مياد و در ادرار چيز هاي كوچيكي بدون درد بيرون مي ايد و چك كردم سنگ كليه هم ندارم . مشكل ديگر اينست كه مدفوع كامل دفع نمي شود و باد شكم خيلي مياد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 410 مشاهده پرسش
    سلام من 25سالمه طول الت تناسلی تقریبا 15سانته در حالت نعوذ ولی قطر اون خیلی کمه و باریکه و خیلی نرمه در حالت نعوذ اون جوری که باید سفت نمیشه لطفا راهنمایی کنید همسرم راضی نیست همین مورد باعث اختلاف شده ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      مال شما طبيعي است بياييد بررسي كنم
  • تصویر کاربر شاطویی جمعه ۱۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 418 مشاهده پرسش
    سلام و ادب خدمت جناب آقای دکتر
    بنده 35 سال سن دارم تقریبا 10 روز پیش به مدت دو روز در منزل کار میکردم فعالیت شدید بدنی (نصب پارکت) بعد صبح روز بعد متوجه خون در ادرارم شدم به پزشک مراجعه کردم برایم سونگرافی از لگن و آزمایش Utr در خواست کردند به ایشان گفتم که شدید کار میکردم و عرق زیادی هم میکردم و آب سرد زیادی هم نوشیدم و ایشان گفتند به اینها ربطی نداره
    خلاصه جواب سونو و آزمایش اومد و نوشته بود که کلیه هاسالم اندازه پروستات 25 و جداره مثانه مختصر انتشار یافته افزایش پیدا کرده و بررسی utr توصیه میشود
    ودر آزمایش هم نوشته بو د بعد از کشت باکتری رشد نکرده و جناب آقای دکتر سیپرو فلکساسین و افاکسین تجویز نمودند اما متاسفانه همنوز خوب نشدم و دوباره بعد زور زدن جهت خالی کردن مدفوع از مثانه ام خون میام
    جناب آقای دکتر استرس زیادی دارم خواهشن مرا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سونوگرافي كنيد بفرستيد ببينم جاي نگراني نيست دارو را ادامه دهيد
  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 432 مشاهده پرسش
    سلام مادری دارم 75 ساله که از کاهش حجم ادرار و کم رفتن به دستشویی شاکی است در سونو اتروفی کلیه و افزایش ضخامت کورتکس گزارش شده و در آزمایش افزایش اوره 54 و قند ناشتا 116 که با گلی بن گلامید کنترل میشود اکنون هم دچار کمی عفونت و دفع پروتیین وخون میباشد که پزشک اورولوژ تشخیص تنگی مجرای ادراری داده و توصیه به سیستوسکپی و گشاد کردن مجرا را داده در ضمن مادرم فشار خون 12 دارد و اصلا در دست و پا ادم ندارد شما چه دستوری وتوصیه ای میفرمایید متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد سيستوسكوپي شويد
  • تصویر کاربر آبتین سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 323 مشاهده پرسش
    جناب دکتر سلام وقت بخیر. پسری ۱۷ ساله هستم که متاسفانه ۴ ساله خودارضایی دارم. البته حدود ۲۰ ماهی بود که ترک کرده بودم ولی الان چند ماهه دوباره انجامش میدم. اوایل به علت اینکه هیچ گونه آشنایی نداشتم با مسائل جنسی دچار این کار شدم و به بعدش هم ترکش برام خیلی دشوار بود. متاسفانه این چند ماه اخیر هم دوباره رفتم سراغش و الان به این خاطر خیلی افسرده شدم. تصمیم جدی دارم برای ترک و میخوام اراده قویی بکنم و خلاص بشم ازین کار ولی خیلی میترسم آقای دکتر.میترسم که عوارضش ایجاد شده باشه توی بدنم و بعدا توی روابط بعد از ازدواج و یا حتی برای بچه دار شدنم به مشکل بر بخورم. میخواستم ببینم که اگر من الان واقعا ترک بکنم آیا عوارض از بین میره؟ تو رو خدا کمکم کنید آقای دکتر متاسفانه توی خانواده ای که من بزرگ شدم هچگونه آموزش لازم داده نشد بهم و متاسفانه وارد این بیراهه ها شدم. الان هم نمیتونم با پدر و مادرم صحبت کنم چون هیچوقت حرفی در این خصوص زده نشده و از طرف دیگه ای هم توی این فضای مجازی و سایت های متنوع و نظر های مختلف خیلی سردرگم شدم.امیدوارم کمکم کنید آقای دکتر. تو شرایط خیلی بدی هستم. پشیمونی و عذاب وجدان داره خفم میکنه جوری که با وجود اینکه کنکوریم نمیتونم درس بخونم. فقط میخوام بدونم آیا دچار زود انزالی و ناباروری شدم یا نه؟ یا اگر شدم برطرف میشن؟ آیا میتونم بعد از ازدواجم یه رابطه خوب و سالم داشته باشم؟
    در ضمن آقای دکتر آخرین باری که خودارضایی کردم بعدش دچار درد در بیضه ها و سستی شدیدی توی پاهام شدم. آیا نیاز به پیگیری داره؟
    ممنون میشم از لطفتون آقای دکتر
    در پناه خدا
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      تنها راه درمان قطع ان است خوب ميشويد
  • تصویر کاربر بهاره دوشنبه ۱۶ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 5557 مشاهده پرسش
    این جواب سونوگرافی پدرم هستش که من رو نگران کرده.لطفا اگه مورد بدی هست به من بگین.
    -کلیه سمت راست حاوی کانون های اکوژن متعدد به قطر کمتر از 2mm
    مشکوک به tiny stone یا تجمع های فوکال چربی میباشد.
    -کلیه سمت چپ حاوی کیستی به قطر 14mm بوده که در پریفرال ان کانونی اکوژنی به طول 7mm مشکوک به شن های مجاور هم دیده میشود.
    -مثانه ترابکولاسیون جداری نشان میدهد.
    -پروستات داری حجم 36cc اندکی بزرگتر از حد طبیعی است.
    واکوپاترن ان شدیدا غیر یکنواخت بوده و نواحی کلسیفیه فراوان
    در پارانشیم ان مشهود است.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      بهترين درمان براي شما عدم مصرف نمك ومصرف هر ٢ ساعت يك ليوان اب است
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب