لیست پرسشها (10,723 پرسش)
وحید یکشنبه ۱۵ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 553 مشاهده پرسش
vahid yegane:
با سلام.بنده 27 سالمه الان در حدود 2 ساله سنگ کلیه دارم از نوع اگزالات کلسیم.که تقریبن چند ماه یکبار با درد شدید همراهه..3 بار تا حالا سنگ شکن کردم ک دفع شده اما بازم میسازه...توصیه جنابعالی برای راحت شدن ازین بیماری چیه؟- سلام آقای دکتر وقتتون بخیر.
4 تا سوال داشتم از حضورتون
1_بنده چند ماهی میشه کمی در وسط الت تناسلیم احساس درد میکنم البته بیشتر در حالت نعوظ ولی کلا درد زیادی نیست که ازارم بده تو ادرار کردن و انزال شدن هم مشکلی ندارم ولی خب چون خیلی وقته که این درد هستش و گاهی وقتا تیر میکشه می خواستم بدونم به نظرتون باید کاری کنم؟
2_می خواستم بدونم اگر مردی در یک رابطه جنسی به فاصله هر چند دقیقه توسط شریکش چند بار انزال بشه ایا این کار از نطر جسمی برای مرد ضرر داره؟
3_می خواستم بدونم شما در زمینه جراحی های تغییر جنسیت فعالیت دارید و یا اگر ندارید می خواستم بدونم که اطلاعاتی در مورد این موضوع دارین بنده رو راهنمایی کنید؟ می خواستم بدونم مردی که با جراحی دستگاه تناسلی به زن تبدیل می شه ایا نیرو و قدرت جنسی و حالت و شدت ارگاسمش مانند قبل از عمل میمونه یا تغییر میکنه یا مثلا ضعیفتر میشه؟
4_اگر ادم خودشو تحریک کنه و وقتی می خواد نزدیک به انزال بشه دست از تحریک برداره و این کار رو چند بار تکرار کنه فکر میکنم همون تکنیک start و stop باشه و در اخر هم به انزال نرسه و از جاش بلند بشه ایا این کار ضرر داره؟
شرمنده این همه سوال پرسیدم می خواستم بزرگی کنید و راهنماییم کنید.
با سپاس-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
٤-نه٣-نه٢-زيادش ضرر دارد١-از الت سونو كنيد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام و عرض ادب خدمت جناب آقاى دكتر
در نوك و سر آلت خود و در محل نامشخص اما در سمت چپ و در آن ناحيه در خواب احساس درد ميكنم اما با دست زدن در حالت بيدارى نيز اين درد كم است و محل آن دقيقا مشخص نمى باشد و دچار تغيير حالت و كبودى نيست اما خط دور نوك آلت در قسمت چپ اندكى احساس قرمزى ميكنم و با دست زدن آن ناحيه كه ما بين خط دور آلت و نوك آلت در سمت چپ است نيز احساس درد ميكنم و شايد اين درد پايين تر از خط دور آلت باشد اما هيچ گونه زخمى وجود ندارد با توجه به عدم وجود ارتباط جنسى تمنا دارم از شما بزرگوار كنيد و علت را بفرماييد باتشكر-
محمد دوشنبه ۱۶ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
ادامه سوال:
اين درد نيز در نوك آلت هم وجود دارد اما هنگام ادرار درد وجود ندارد و با تماس دست به نوك آلت درد دارم و سمت چپ نوك آلت و خط دور آن و با تماس لباس و زير پوش درد وجود دارد اما لازم به ذكر است كه در حالت عادى درد وجود ندارد آيا مصرف آنتى بيوتيك لازم است؟
لطف كنيد با توجه به تصاوير ارسال شده بزرگوارى كنيد و علت را بفرماييد باتشكر - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام من دختر ۲۱ ساله هستم که خیلی ترسو ام از دکتر و عمل
دردی نداشتم و ندارم به صورت اتفاقی سونوگرافی رفتم و دکتر احمدیان در مشهد کفت که یک کیست دارم که داخلش ۳ سنگ زیر ۸ میل است گفت کیست نباید سوراخ بشه و واسه یک ماه قرص دادند که باز برم سونوگرافی من خیلی ترسو هستم و نمیخوام عمل کنم ایا دکتر کیست دفع میشه؟میشه عمل نکرد؟ممنون میشم جواب بدید-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
عكسش را بفرستيد ببينم
-
- با سلام؛ تقریبا از دوسال پیش مشاهده خون در ادرار و هم اکنون گاهی وجود خون زیاد و عفونت در ادرار مشاهده می گردد. به متخصص کلیه و مجاری ادراری مراجعه نموده ام و نتیجه آزمایش تایید وجود خون و عفونت، سپس انجام سونوگرافی ( تشخیص بزرگی پروستات ذکر شده در سونو) و هم چنین انجام آزمایش خوش خیم و بدخیمی ( نتیجه منفی) ،، پزشک داروهای قرص تادالافیل20 و سفیکسیم 400 و نیز آمپول تستسترون با ویتامین D3 تجویز نموده اند. بنده در طول مصرف داروها هستم و نه تنها مشکلم برطرف نشده بلکه به مدت یک هفته تقریبا روزی سه دفعه با شروع مصرف داروها" خون دماغ" هم میشوم. لطفا جهت درمان و هم چنین علت خون دماغ شدنم راهنماییم کنید. سپاسگزارم
- سلام
وقت بخير
روي آلت تناسلي و اطراف آن جوش هاي زير پوستي سفت سفيد رنگ زده شده
راه درمانش چيه؟
و چه خطري داره ؟
لطفا راهنمايي بفرماييد-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
اينها زگيل نيستند دستكاري نكنيد
-
- بیشتروقتها مایعی به حالت منی از بدنم خارج میشه که بو ندارد
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۶ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
ازمايش دهيد وبفرستيد بلينم
-
- سیستم پیلوکالیسیل هردو کلیه بخصوص سمت چپ دختر پنج ساله دارم که سیستم پیلوکالیسیل هردوکلیه به خصوص کلیه سمت چپش مختصری متسع می باشد شماراهنمایی کنید باید چکارکنم همیشه درداطراف ناف دارد
-
ط.نوروزی جمعه ۱۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
ایا این مشکل خطرناک است ؟ - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با عرض سلام و احترام در جمعه هفته گذشته دچار دردکلیه سمت چپ شدم که طی یکی دو روز درد ساکت شد ولی همچنان احساس میکنم که داخل آلتم سنگ گیر کرده و در انتهای ادرار چند قطره ای خون مشاهد میکنم نا گفته نماندکه همین کلیه را یک بار در سی سال پیش برای سنگ کلیه عمل جراحی نموده ام ولی هم چنان کلیه هایم سنگ تولید میکنند بدین صورت که هر چند ماه یک سنگ ریز دفع میکنم لذا خواهشمندم راهنمایی فرمائید الان چه باید بکنم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
بايد از نظر علت بررسي شويد
-
- سلام از 8ماه پیش سوزش از ناحیه نوک الت تناسلی ویه کم داخل تر دارم البته نه موقع ادار کردن .درحالت عادی سوزش دارم .تازه موقع های که ادرار می کنم یه احساس خوبی پیدا می کنم .ماجرای شش ماه پیش رو به شما بگوییم که خودم حدس می زنم یکی از موارد زیر باشد
1- مصرف چای سبز وچای کوهی موقع ای که کاملا سالم بودم که این مواد را برای لاغری استفاده می کردم که به نظر خودم زیاد مصرف کردم که این سوزش راحدس می زنم از این موردباشدچون تقریبا یه مدت بعد از این سوزش من شروع شدکه اون موقع خیلی کمتر بود
2- من تقریبا همون موقع ابسه مقعدی گرفتم که به توصیه دوستان از عنبر نسارا ( دود پیشگل الاغ ) برای ابسه استفاده کردم .وبه این صورت مقعدم رو دود میدادم که حدس دوما ممکنه از این باشه که این دود به ناحیه نوک الت تناسلی ویا داخل مجرام اسیب وارد کرده وباعث سوختگی ویا حساسیت ناحیه تناسلی شده . به این مورد بخاطر این مشکوک هستم چون همون موقع یه سرماخوردگی گرفتم که یه سرفه عجیبی به سراغ من اومد که دکتر رفتم گفت یک نوع حساسیت است طوری بود که یه کلمه از دهان من درمی امد سرفه می کردم وقطع نمی شد که بعد از یک ماه این مشگل من برطرف شد خوشبختانه
3- که احتمالش رو خودم کم می دونم من برای همین سوزش به متخصص کلیه ومجاری ادار مراجعه کردم بعد از ازمایشات وسونوگرافی های انجام شده که نشان داد که من هیچ مشکلی ندارم گفت یه سیستوسکوبی انجام میدم که انجام داد از اونهم من هیچ مشکلی نداشتم احتمال از انجام اون سیستوسکوبی نیست
یه نکته ای که به شما بگویم وقتی توی اب ولرم می شینم احساس خوبی دارم وسوزش نیست دیگه .جدیدا یه تکه یخ رو هم به صورت اتفافقی روی نوکش گذاشتم باز سوزش اون قطع شد .
اقای دکتر این ماجرای ماست خواهشمنداست راهنمایی کنید اگه پیش متخصص خاصی باید برم راهنمایی کنید در ضمن پیش دکتر پوست یه نسخه گفتم یه پماد استریل چشمی ویه پماد دیگه ای به نام دپانتکس داد که یه مدتی مصرف کردم دیدم جواب نمیده دیگه مصرف نکردم .باتشکر از صبر وحوصله شما-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
مشكل شما بيشتر عصبي وتلقين است با دارو خوب نميشويد فقط بيخيال شويد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

