لیست پرسشها (10,723 پرسش)
عبدالخالق پنجشنبه ۱۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 371 مشاهده پرسش
بنده متاسفانه با32سال سن خروج ادرار ومایع منی بصورت قطره ای وفاقد جهش است-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
شايد تنگي مجرا داريد سيستوسكوپي كنيد فيلم كن در اپارات وا ببينيد - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- z sadeghi:
z sadeghi:
سلام و عرض ادب.پدر بنده عمل نفروکتومی لاپراسکوپی کلیه سمت راست دارن.دکترشون گفتن با عمل بسته باید کلیه سمت راستشون تخلیه بشه.آیا به نظر شما لازمه کلیه شون تخلیه بشه.یه سنگ 22 میلی هم دارن تو کلیه راست.و اینکه آیا عمل باز بهتره یا بسته.توروخدا ما رو از نگرانی در بیارید.واقعا ممنونم.البته دکتر گفتن یه کمی هم عفونت ادراری دارن.عمل سختیه؟خیلی نگرانیم-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
مراجعه حضوري با مدارك خارج ازنوبت٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- در آزمایش جدید من در ادرار blood trace دیده شده و 6 ماه پیش نتیجه blood positive +1 بود علت چیست و چه اقدامی داشته باشم؟
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
بايد بررسي تكميلي با مراجعه حضوري٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- مدتي است درد بسيار خفيفي مثل گرفتگي در پهلوهايم دارم. صبح كه از خواب بيدار ميشوم اين درد بيشتر است اما مانع خوابم نمي شود. ول بعد از ادرار به تدريج درد پهلويم كم ميشود.اوايل فكر ميكردم چون در معرض باد كولر قرار گرفتهام اين عارضه ا يجاد شده اما با اجتناب از اين موضوع باز هم اين درد در را درپهلو پايين دندهها( يا به قول ما شماليها خاليگاه) حس ميكنم. با توجه به طولاني شدن اين درد خفيف مزمن نگران شدهام. ضمنا سن من پنجاه سال است. چاي كمرنگ زياد مصرف مي كنم البته از نوع ايراني آن.احساس تشنگي هم عموما ندارم.
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
سونوگرافي كنيد وبفرستيد ببينم
-
- آقای دکتر کرمی
با عرض سلام و احترام
بنده 32 سال دارم و از بدو تولد سنگ کلیه داشتهام. تا قبل از ده سالگی در ایران چندین بار عمل حالب باز و در بیمارستان هاینریش هاین آلمان چندین بار عمل بسته شدهام و بعدها پس از پیشرفت پزشکی در ایران، چندین بار در بیمارستان امام رضا ع مشهد سنگ شکن شدم و آخرین بار هم سال 89 در مشهد به علت هیدرونفروز پی سی ان ال کلیۀ چپ شدم. پزشکانم هم آقای دکتر علی اصغر یارمحمدی و آقای دکتر حسن احمدنیا بودهاند. چند سالی است که در تهران ساکنم. حدود دو ماه است که کلیۀ چپم گاه درد و احساس سنگینی میکند. به بیمارستان نزدیک محل زندگی پزشک مراجعه کردم. سی تی اسکن و آزمایش خون و ادرار نشان میداد مشکل خاص نیست فقط سنگها کمی بزرگ شدهاند، 22 میلیمتر در کلیه چپ و 15 و 17 و 28 در کلیه راست. دکتر آن بیمارستان گفت اگر اذیتت میکند میتوانی دوباره پی سی ان ال کنی و بیمارستان محب مهر را پیشنهاد کردند و لبافی نژاد را. تحقیق کردم و در این دو بیمارستان دو پزشک که یکی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دیگری عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران بود پیدا کردم. یکی از دکترها گفت باید پی سی ان ال کنی البته نه به این معنی که فورس ماژور است و بیمارستان عرفان را پیشنهاد کرد. اما پزشک دیگر گفت چون کلیهام سنگساز است بهتر است فقط در صورت ضروت مداخلۀ پزشکی کنیم و بهتر است تا آخر عمر سیترات پتاسیم و پنی سیلامین مصرف کنم و در واقع بسازم و گفتند پی سی ان ال توصیه نمیشود. البته این درد و سنگینی آن قدر نیست که اذیتم کنم فقط میترسم اگر عمل نکنم مشکل پیش آید. در این سالها، من درد اینچنینی نداشتهام. البته در دو هفتۀ اخیر درد تقریباً برطرف شده است و فقط گاه ادرارم زرد است و به ندرت احساس سنگینی در کلیۀ چپ میکنم.
خواستم از خدمت شما هم مشورت بگیرم و در صورت ضرورت، حضوری مراجعه کنم.
با سپاس فراوان
رضائیان-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
با مدارك بياييد ببينم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ بفرماييد خارج از نوبت وقت دهند با مدارك بياييد
-
- سلام.بنده بنسازی کار میکنم.داخل دوره بودم از هفته سوم به بعد قرارشد هاچ سی جی بزنم یک روز درمیان 500 به طول سه هفته ولی من اشتباها یک روز درمیان 5000زدم .بعد از اتمام دارو 2 روز بعدش تنگی نفس و پای چپم مقداری سر شده .مقداریم وقتی می ایستم تعادل کم شده .الان نزدیک 9 روز میگذره تنگی نفسم خوب شده ولی بازم پای چپم مقداری سر سر بودنشم از زانو به پایین .دکترارتوپت رفتم ام ار آی گرفت فت چیزی نیست باید دکتر اورولوژی و نورولوژی شما را ببینه. خواهشا کمکم کنید .میترسم سیستم هورمونی بدنمم بهم ریخته باشه داخل دوره از داروهای پروپیونات و استنازول خوراکی و آرومازین استفاده کردم .از ازمایشات کبدیم فقط انزیم کبدم 67 بود و مشکل چربی خون و لختگی خون نداشتم.ممنون
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
دارو تزريق نكنيد خوب خواهيد شد مشكلي نداريد بيشتر تلقين است
-
- کیست کورتیکال خانمی حدود 70 ساله. در کلیه سمت راست کیست ساده ای دارند به ابعداد 71*69 میلیمتر. با توجه به اینکه در ادرار کمی خون دیده میشود. میخواستم بپرسم که این کیست خطرناک است یا خیر و اینکه با توجه به سایز کیست، نیاز به جراحی دارند یا خیر؟ ممنونم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
نياز به درمان ندارد
-
- آقای دکتر با سلام فرمودید سی تی اسکن با تزریق انجام بدم انجام دادم ضمن ارسال نتیجه خواهشمند است راهنمایی بفرمایید و ضمنا رشد این توده ها چگونه است و آیا با توجه به اندازه این توده می توان گفت که مربوط به چندین سال قبل است و آیا نیاز به برداشتن آن می باشد و در تماس بودن با موادآزمایشگاهی و کارهای آزمایشگاهی شیمی می تواند دلیل بوجود آمدن این توده ها باشد
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
هر ٦ ماه سونو كنيد جراحي نميخواهد
-
- طبق فرمایش جنابعالی سونوگرافی انجام شد
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۵ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
از نظر من نياز به درمان نيست
-
- با عرض سلام و ادب ، دوهفته پیش دچار سوزش خفیف ادرار شدم بعد از جواب آزمایش کشت ادرار که میکروب و باکتری منفی زده بود .....
دکتر داروهای زیر را نوشت :
سلکوکسیب ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت یک عدد (تعداد کل ۳۰)
افلوکینول ۲۰۰ هر ۱۲ ساعت یک عدد (تعداد کل ۳۰)
پرازوسین ۱ میلی گرم هر شب یک عدد (تعداد کل ۳۰ تا )
بعد خوردن پرازوسین دچار کمی سرگیجه و سرخی چشم شدم بعد از ۱۲ شب مصرف این دارو یک لحظه مغز و گوشم زنگ خفیف زد دست و پام عرق سرد کرد ، ترسیدم خیلی ، با اجازه دکتر اینجا دارو قطع کردم ، ولی دیشب تا الان روی سر آلتم لکه سفیدی بوجود اومده ؟ لطفا کمکم کنید خیلی ترسیدم ، جواب آزمایش و لکه سفید رو واستون فرستادم؟-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
داروها را قطع كنيد بهتر ميشويد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

