لیست پرسشها (10,723 پرسش)
آبتین یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 8286 مشاهده پرسش
سلام آقای دکتر پسری ۱۷ ساله هستم
من اخیرا به دکتری مراجعه کردم که بهم توصیه کردن شورت تنگ بپوشم. از این مسئله خیلی تعجب کردن چون مفمولا میگن شورت تنگ مضره. نظر شما چیه؟
دوم اینکه یه سری درد در ناحیه بیضه و رگ های متصل بهش دارم. سونوگرافی هم انجام دادم واریکوسل نبود پزشکم گفت در این سن طبیعیه و ممکنه به خاطر باقی موندن ترشحات جنسی در بدن باشه. آیا شما حرف ایشون رو تایید میکنید و این باقی موندن ترشحات جمسی توی بدن به چه دلیلیه و آیا مشکلی ایجاد میکنه یا خیر؟
ممنومم- عزیزی @:
سلام دکتر جان بنده یک سنگ 46 میلی در لگنچه میانی کلیه راست دارم آیاغیراز روش cpnl راه دیگری وجود دارد یا خیر؟درضمن جنس سنگ از اسید اوریک هستش ممنون میشم مشاوره بدین-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
بهترين درمان PCNLاست فيلم من در اپارات را ببينيد
-
- سلام وقتتون بخير اقاي دكتر
١- من مدتي هست ك از الت تناسليم مايع شفافي مث آب ولي چسبناك خارج ميشه
٢- من تو خواب اصلا جُنُب نميشم و بعد از مدتي در داخل بيضه هام انگار رگهاي باد كرده احساس ميكنم و مجبور ميشم با سكس يا هر روشي ك شده خودمو ارضا كنم تا مايع مني خارج كنم ، بعدش دگ احساس درد ندارم
ميخواستم اگ امكانش هست كمكم كنيد
با تشكر بعدش ميخواستم بپرسم آيا امكانش هست ك واريكسل گرفته باشم يا ربطي ب پروستات داره با نه ي مشكل ديگه اي ك هست اينه ك بيضه هام ي حالت چرخشي داره يعني قشنگ بادست جا ب جا ميشن - سلام من نامزد دارم. گاهی با هم رابطه داریم اما در حد سطحی و دخولی انجام نمیشه. چندروز پیش بهم گفت که بعدش انتهای آلتش احساس درد میکنه. من محض کنجکاوی سرچ زدم اینجا و چیزایی خوندم ک ترسوندنم ک نکنه دراینده مشکلی پیش بیاد... بخودش هنوز نگفتم اما اینها ک خوندم واقعا نگرانم کردن? یعنی انقد خطرناکه حالا باید چیکار کنه? اگه قبول نکنه بره دکتر من چطور راضیش کنم? یا علتش چی میتونه باشه
- سلام آقای دکتر بنده 26 سال دارم از خود ارضایی خوشم نمیا د ولی گاهی فیلم پورنو نگاه میکنم میخواستم بدونم من وقتی پورنو میبینم بسیار تحریک میشم و شهوتم میاد ولی اصلان خودمو ارضا نمیکنم آیا عوارض داره وعوارزش چیه خواهشن بگید خشحال میشم و حصاب دستم میاد
- با سلام و خسته نباشید من یه ماه قبل کلیه درد گرفتم و دکتر برام آنتی بیوتیک تجویز کرد الان بعد یه ماه دوباره کلیم درد گرفت و سونوگرافی دادم که نتیجش اینه :سنگ ادراری به قطر 3میلی کالیس فوقانی کلیه چپ قابل رویت است
وهیدرویورترونفروز G-2 راست همراه با سنگ ادراری به قطر 12 میلی حالب دیستال مربوطه درمحل گذر عروق ایلیاک همان طرف دیده می شود.
لطفا راهنمایی کنید الان باید چیکار کنم؟ - سلام دکتر تمام ازمایشات وسونوگرافی و.... را انجام وسنگ شکن و ut امسال دوبار انجام دادم دکتر تشخیص داد کمی التهاب مثانه دارم،وسوزش شدیدزیرکلیه یعنی بالاتر از لگن ها ناحیه عورت ،روی کتف گردن ومورمور شدن انها البته چند سوالی التهاب روده کوچک دارم وزیر نظر دکتر هستم.دکتر حیات ممبینی اهواز دکترسجادی اصفهان هردوکلیه دکتر حاجیانی ودکتر اشرفی اهواز واصفهان گوارش ،دکتراحمد زاده دیلمی فوق تخصص هماتولوژی ودکتربوستانی اعصاب وروانوو ودکترای زیاد دیگرحتی دکتر طب سنتی و....وضعیتم کاملابحرانی وسوزش وسوختن تقریبا همه بدن خصوصا ناحیه کلیه که خدمت وموارد اشاره شده راهنمایی شود.باتشکر
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
اين دردها منشاء عصبي دارد - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- در جواب سونوگرافی کلیه ام نوشته شده کالیکتازی کلیه مشاهده شد
و هیدرونفورز کلیه و اتساع کلیه مشاهده شد
و کلیه چپ کوچک شده یعنی چه-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
از نظر من مهم نيست
-
- 40 ساله هستم.به دلیل درد در پهلو متوجه سنگ حدود 9 میلیمتری( با توجه به تتیجه سی تی اسکن) داخل حالب چپ شدم که با نظر دکتر tul شدم و سنگ به داخل کالیس تحتانی کلیه فرستاده شد و داخل حالب لوله گذاشته شد ولی سنگ رو نشکستند.بعد از 10 روز سنگ شکنی eswl شدم که ناموفق بوده.با توجه به وجود سنگ داخل کالیس تحتانی به نظر شما ایا امکان انجام مجدد tul به همراه جمع اوری و بیرون اوردن سنگهای خرد شده وجود دارد؟ در سی تی اسکن بعد از سنگ شکن وضعیت کلیه و حالب عادی گزارش شده.
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
عكسش را بفرستيد ببينم - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام پروفسور دکترکرمی عزیز.فاغ التحصیلی شما رو هم تبریک میگم من بیمار شما هستم.چندبار مراجعه کردم راجع به درد بیضه راستم و کلیه راست سونوگرافی و آزمایش انجام دادم چیزی نشون نداد شما معاینه فیزیکی کردید گفتید مشکلی ندارید و سی اسکن انجام دادم مدارک شو ارسال میکنم ولی همچنان اذیتم میکند و درد از کلیه راست میزنه به بیضه راستم. خلاصه اون درد رو دارم چه باید بکنم عکسهای سی تی هم پیوست این سوال فرستادم؟ممنون
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
شما مشكلي نداريد واهميت ندهيد به اين درد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

